Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik zat eerst dat jaartal te zoeken. Kon het niet zo snel vinden.![]()
En die vragen over btw waren ook kut.
Ik ook. Maar dat bleek dus fout te zijn? Ik snapte er niks meer van uiteindelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
JaIk heb die pas op het einde verrekend en niet tussen de bedrijven
Oh well, we'll seequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat bleek dus fout te zijn? Ik snapte er niks meer van uiteindelijk.
Het is hier begonnen manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Romanus het volgende:
Examen Frans VWO is uitgelekt.
EDIT: oh er is al een topic over gemaakt
Toch een puntje dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Romanus het volgende:
Ik had trouwens bij die grafiek bij M&O alleen de horizontale 'totale constante kosten'-lijn
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef Romanus het volgende:
Ik had trouwens bij die grafiek bij M&O alleen de horizontale 'totale constante kosten'-lijn
Haal altijd makkelijk een 7 of een 8 voor dit. Dus moet wel lukken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoe sta je er eigenlijk voor wat betreft Frans?
Ik was er eerder veel beter in. Nu bluf ik me erdoorheenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Haal altijd makkelijk een 7 of een 8 voor dit. Dus moet wel lukken.
Hoe sta jij er voor?
Bluffen werkt altijd. Ik doe niks anders bij Frans.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was er eerder veel beter in. Nu bluf ik me erdoorheenZal wel ergens tussen de 5 en 7 worden
Beter van welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Bluffen werkt altijd. Ik doe niks anders bij Frans.![]()
Norm zal wel hoog worden als er morgen een examen ligt. Zo veel mensen in de stress.
Ik zou het liever in tijdvak 2 maken eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beter van welNiet echt zin in
Moet minimaal een 4,8 halen
Heb volgensmij nog nooit lager dan een 5.5 gehaald voor een Frans tekst, maar dit jaar er nog geen een gemaaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:58 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik zou het liever in tijdvak 2 maken eigenlijk.![]()
4,8 moet wel lukken joh. Ik heb is een keer alles gegokt op een oefenexamen en had een 5.
Is ook niet echt nodig. Je hebt al 6 jaar lang les gehad, moet wel genoeg zijn voor Frans.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb volgensmij nog nooit lager dan een 5.5 gehaald voor een Frans tekst, maar dit jaar er nog geen een gemaakt
7* (2 jaar opgeletquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Is ook niet echt nodig. Je hebt al 6 jaar lang les gehad, moet wel genoeg zijn voor Frans.
Heb je die kijk- en luistertoets al gehad? Daar had ik een 5.9 voorquote:
Hehe, wij doen helaas geen kijk- en luistertoets. Zijn wel altijd tof. Gewoon een cijfer halen met TV kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je die kijk- en luistertoets al gehad? Daar had ik een 5.9 voorSnapte er geen zak van, alles gegokt a.d.h.v. de beeldfragmenten
Jammer, wordt dat niet getoetst dan? Vanwaar komt het eigenlijk dat je staatsexamens doet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hehe, wij doen helaas geen kijk- en luistertoets. Zijn wel altijd tof. Gewoon een cijfer halen met TV kijken.
Alleen maar CE en mondelingen. Meer krijg je niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jammer, wordt dat niet getoetst dan? Vanwaar komt het eigenlijk dat je staatsexamens doet?
Maakt toch niet uit als je het maar redquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:15 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Alleen maar CE en mondelingen. Meer krijg je niet.
En door persoonlijke omstandigheden ging het niet meer na de 4e, dus ben uiteindelijk naar een ander profiel overgestapt en moest staatsexamens gaan doen. Maar nu het weer goed gaat heb ik er wel spijt van. Staatsexamens zijn vreselijk.
Inderdaad. En daarna gewoon studeren. Lijkt me zo veel beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als je het maar red
Jwz eckte student worden jatogquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarna gewoon studeren. Lijkt me zo veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |