PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Je doet een beetje alsof je er trots op bent dat je nog nooit gewerkt hebt. Verder gaat het mij ook niks aan natuurlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom wordt er ineens zo gehaat omdat ik 1 opmerking maak? Ik krijg meer studiefinanciering omdat ik extra geld leen.
In deze tijden van crisis worden profiteurs ook gelijk aan de schandpaal genageld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je doet een beetje alsof je er trots op bent dat je nog nooit gewerkt hebt. Verder gaat het mij ook niks aan natuurlijk.
Precies. Net als 5atb-ers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In deze tijden van crisis worden profiteurs ook gelijk aan de schandpaal genageld.
Ik ben ook een profiteur hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In deze tijden van crisis worden profiteurs ook gelijk aan de schandpaal genageld.
Ultra defensive en high pressure is mijn vaste recept. Win de laatste tijd erg vaak van zequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:48 schreef Rijst het volgende:
hoe kan je winnen van een 5atb? Ik verlies altijd van ze met 30-40% balbezit.
Toefjes predikt geduld, en zelf verdedigend spelen. Maar ik vindt het altijd moeilijk om me daar aan te houdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:48 schreef Rijst het volgende:
hoe kan je winnen van een 5atb? Ik verlies altijd van ze met 30-40% balbezit.
Dit doe ik ook altijd. En dan zelf gewoon lb+y spammen en hopen op het beste.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ultra defensive en high pressure is mijn vaste recept. Win de laatste tijd erg vaak van ze
Ik ben daar zeker niet trots op maar er wordt hier een probleem gemaakt omdat iemand van 15 niet wil werken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je doet een beetje alsof je er trots op bent dat je nog nooit gewerkt hebt. Verder gaat het mij ook niks aan natuurlijk.
Als je 1-0 voorkomt heb je al gewonnen. Dan staat ie met zn 3 spitjes tegenover een ultra defensief 3-5-2 team dat maar druk blijft gevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toefjes predikt geduld, en zelf verdedigend spelen. Maar ik vindt het altijd moeilijk om me daar aan te houden
Ik blijf altijd combineren, je krijgt sowieso een paar kansjes. En dan moet je het geluk (of kwaliteit) hebben dat je die maakt.
Nee hoor. Hij zegt dat hij niet kan werken. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker niet trots op maar er wordt hier een probleem gemaakt omdat iemand van 15 niet wil werken.
ik ga het volgende keer p roberen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ultra defensive en high pressure is mijn vaste recept. Win de laatste tijd erg vaak van ze
True. Als je 1-0 voorkomt tegen een 5atb, mag je dat in principe nooit meer uit handen geven. Maar die voorsprong creeren, dat is nog wel eens een probleempjequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 1-0 voorkomt heb je al gewonnen. Dan staat ie met zn 3 spitjes tegenover een ultra defensief 3-5-2 team dat maar druk blijft geven
Hij moet het zelf weten natuurlijk, maar GJE en Djeetje gaan vanzelf problemen krijgen in hun latere leven als ze zo'n instelling blijven houden. Voor ze het weten zijn ze 23 en hebben ze een blanco CV. Dan ben je eigenlijk al zo goed als kansloos op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker niet trots op maar er wordt hier een probleem gemaakt omdat iemand van 15 niet wil werken.
fmlquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij moet het zelf weten natuurlijk, maar GJE en Djeetje gaan vanzelf problemen krijgen in hun latere leven als ze zo'n instelling blijven houden. Voor ze het weten zijn ze 23 en hebben ze een blanco CV. Dan ben je eigenlijk al zo goed als kansloos op de arbeidsmarkt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij moet het zelf weten natuurlijk, maar GJE en Djeetje gaan vanzelf problemen krijgen in hun latere leven als ze zo'n instelling blijven houden. Voor ze het weten zijn ze 23 en hebben ze een blanco CV. Dan ben je eigenlijk al zo goed als kansloos op de arbeidsmarkt.
Punt is: Iedereen wil winnen. Ook een 5@tb speler. Je moet die wedstrijd gewoon ingaan met het doel 0-0 te spelen. Hij gaat vanzelf forceren, want hij wilt winnen. Dan komt er vanzelf ruimte, en komen er ook vanzelf kansjes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
True. Als je 1-0 voorkomt tegen een 5atb, mag je dat in principe nooit meer uit handen geven. Maar die voorsprong creeren, dat is nog wel eens een probleempje
Dit. En daarnaast: het gaat niet alleen om het CV. Je moet jezelf ook een soort van mentaliteit aanleren van aanpakken en discipline. Als je dat niet voldoende hebt, of dan nog moet leren, krijg je het verdomde lastig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |