abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 juni 2013 @ 18:31:43 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127368975
Ik weet niet wat hij aan het doen was. Momentopnames zeggen zo weinig. Ik weet wel dat ik geen reden zie er niet vanuit te gaan dat hetgeen hij aan het doen is relevant is voor wat er op dat moment gebeurt. Of misschien handelde hij in eerste instantie wel vanuit een onlogische shockreactie.
Iig zie ik geen reden om met grote argusogen naar die momentopname te kijken.

En nu ga ik naar poweryoga. Namasté!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 3 juni 2013 @ 21:15:59 #152
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127376917
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik check trouwens meedere site's dan niburu.
Dat is net zo iets als zeggen:

"Ik check ook andere kranten dan de Telegraaf maar gebruik meestal de Telegraaf als bron."

:P

Wat betreft die cowboy, dat is overduidelijk een complot gelover. Die staat daar en denkt: "Hey grappig, er is zich direct onder mijn neus een false flag aan het afspelen." en blijft relaxed kijken hoe dat er nou in het echt uitziet. :{
pi_127439728
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

n deeltje wel ja.
Vind jij t niet vreemd dat Cowboy Hat Hero was busy re-arranging(of destroying more like) the cafe furniture?
this one?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He's not the only one: they have to remove it to get stretchers and ambulance crew in.


edit: bij nader inzien.. denk dat ik te lang wakker was toen ik dit postte..

[ Bericht 2% gewijzigd door meth1745 op 06-06-2013 12:18:41 ]
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 15:24:14 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_127443060
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef meth1745 het volgende:

[..]

this one?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He's not the only one: they have to remove it to get stretchers and ambulance crew in.

Die man die steeds oh my god oh my god zegt.
Het ongeloof, de ontzetting.
pi_127472970
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef meth1745 het volgende:

[..]

this one?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He's not the only one: they have to remove it to get stretchers and ambulance crew in.

He didnt look like he was 'removing furniture to get stretchers and ambulance crews in to me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 06-06-2013 12:02:50 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_127475927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

He didnt look like he was 'removing furniture to get stretchers and ambulance crews into me.
Dat had ik nou nooit verwacht.

:')
pi_127477101
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

He didnt look like he was 'removing furniture to get stretchers and ambulance crews into me.
that's true. looking at it again, most likely (imo) he was climbing over the wooden fence when it gave way just before the picture was taken. The position of his left hand and the direction he's facing doesn't make sense in any other scenario I can think of. The short exposure time of the picture is a disadvantage in this case, motion blur would otherwise have given some indication of the exact circumstances. Motion blur present is likely the size of a pixel at most, and lost due to anti-aliasing effects. It may be detectable in the original if this is a lower resolution copy.

sleep deprivation affects my judgement sometimes. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door meth1745 op 06-06-2013 12:17:15 ]
pi_127479312
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:09 schreef meth1745 het volgende:

[..]

that's true. looking at it again, most likely (imo) he was climbing over the wooden fence when it gave way just before the picture was taken. The position of his left hand and the direction he's facing doesn't make sense in any other scenario I can think of. The short exposure time of the picture is a disadvantage in this case, motion blur would otherwise have given some indication of the exact circumstances. Motion blur present is likely the size of a pixel at most, and lost due to anti-aliasing effects. It may be detectable in the original if this is a lower resolution copy.

sleep deprivation affects my judgement sometimes. ;)
And the foto must've been taken about 5-10secs after the (smoke)bomb went off,as the smoke was still clearing.I think he was deliberately making it look untidy.
There are also fotos where even the salt and pepper pots are nicely in place on the tables outside 'the epicentre of the blast'.
So Cowboy Hat Hero did some furniture reaarangement then decides to do some rescuing.....so Cowboy puts a fully concious Jeff Bauman (who by many accounts would have bled to death before the (in)famous foto was even taken)sitting up in a wheel -chair and wheels him down the street to make sure as many people as possible get a good look ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_127479385
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat had ik nou nooit verwacht.

:')
Don't be sarcastic, cheeky pants :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 13:29:42 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_127479391
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

And the foto must've been taken about 5-10secs after the (smoke)bomb went off,as the smoke was still clearing.I think he was deliberately making it look untidy.
There are also fotos where even the salt and pepper pots are nicely in place on the tables outside 'the epicentre of the blast'.
So Cowboy Hat Hero did some furniture reaarangement then decides to do some rescuing.....so Cowboy puts a fully concious Jeff Bauman (who by many accounts would have bled to death before the (in)famous foto was even taken)sitting up in a wheel -chair and wheels him down the street to make sure as many people as possible get a good look ?
Wat een aannames weer :N
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:31:28 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127479453
Word er nu ook een zout en peperpotje bij gepakt?
En ik snap het hele probleem niet, wat is er nu weer mis met de man met de cowboyhoed?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 13:32:21 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_127479490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef theguyver het volgende:
Word er nu ook een zout en peperpotje bij gepakt?
En ik snap het hele probleem niet, wat is er nu weer mis met de man met de cowboyhoed?
Niks. Is iemand die helpt, maar volgens sommigen hier niet op de goede manier, dus verdacht.
pi_127479491
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef theguyver het volgende:
Word er nu ook een zout en peperpotje bij gepakt?
En ik snap het hele probleem niet, wat is er nu weer mis met de man met de cowboyhoed?
Dat is al uitgelegd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_127479539
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niks. Is iemand die helpt, maar volgens sommigen hier niet op de goede manier, dus verdacht.
Wat doet ie dan met die tafels daar buiten het restaurant?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:34:40 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127479577
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef theguyver het volgende:
Word er nu ook een zout en peperpotje bij gepakt?
En ik snap het hele probleem niet, wat is er nu weer mis met de man met de cowboyhoed?
Hij moest met de tafels knoeien. Waarom weet niemand, maar helpen moest hij zeker niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 13:34:58 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_127479590
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat doet ie dan met die tafels daar buiten het restaurant?
Weet ik niet. Als je ergens erg van schrikt kun je dingen doen die niet logisch zijn.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:35:33 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127479609
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niks. Is iemand die helpt, maar volgens sommigen hier niet op de goede manier, dus verdacht.
meen je... hoe kan hij nu verdacht zijn...
en iemand zijn benen verwisselen voor naamaak stompjes en bloedbad neerleggen.
zonder dat dit verdacht lijkt?
in 10 seconden :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 13:36:33 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_127479647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

meen je... hoe kan hij nu verdacht zijn...
en iemand zijn benen verwisselen voor naamaak stompjes en bloedbad neerleggen.
zonder dat dit verdacht lijkt?
in 10 seconden :?
Kan ook niet :N
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:39:58 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127479791
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan ook niet :N
Tuurlijk wel dat is toch allemaal heel erg onduidelijk aangetoont en nu zo'n beetje in elk deel 15x ontkracht ;)

Mja mocht zoiets gebeuren als Tingo er bij is weet hij exact wat hij moet doen.

eerst rend hij naar een telefooncel.
kleed zich om als super Tingo.
red alle mensen door met zijn laser ogen de wonden dicht te branden van de gewonde omstanders.
brengt ze al vliegend naar eerste beste ziekenhuis.
en daarna weet hij de daders van deze nep aanslag op te pakken en flikkerd ze over zijn schouder een ravijn in.

althans zo zou het gebeurt kunnen zijn.

bron
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_127480920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tuurlijk wel dat is toch allemaal heel erg onduidelijk aangetoont en nu zo'n beetje in elk deel 15x ontkracht ;)

Mja mocht zoiets gebeuren als Tingo er bij is weet hij exact wat hij moet doen.

eerst rend hij naar een telefooncel.
kleed zich om als super Tingo.
red alle mensen door met zijn laser ogen de wonden dicht te branden van de gewonde omstanders.
brengt ze al vliegend naar eerste beste ziekenhuis.
en daarna weet hij de daders van deze nep aanslag op te pakken en flikkerd ze over zijn schouder een ravijn in.

althans zo zou het gebeurt kunnen zijn.

bron
Net zo geloofwaardig als t officiele verhaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:14:32 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127481220
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Net zo geloofwaardig als t officiele verhaal.
hoezo er was er toch meer als 1?
;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 14:15:16 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_127481256
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Net zo geloofwaardig als t officiele verhaal.
Het is geen verhaal, het is iets wat we allemaal met eigen ogen hebben kunnen zien.
Een bomaanslag zoals er in andere landen dagelijks bomaanslagen zijn.
Maar daar hoor ik nooit false flag over roepen. Waarom hier dan wel?
pi_127481317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat doet ie dan met die tafels daar buiten het restaurant?
Wat deed jij op het moment dat het gebeurde? Waarom? Met bewijs en uitleg over elke beweging die je maakte als het even kan. Want ik vertrouw het allemaal niet.
Conscience do cost.
pi_127481556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is geen verhaal, het is iets wat we allemaal met eigen ogen hebben kunnen zien.
Ja- gezien op TV bedoel je - en dat is zeker niet betrouwbaar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 14:26:02 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_127481671
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja- gezien op TV bedoel je - en dat is zeker niet betrouwbaar.
En de rest van mijn vragen? Waarom hier wel false flag roepen en bij elke andere bomaanslag elders niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')