dat ze met kkhollander gaan schelden, en turks praten, in nederlandquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef haan33 het volgende:
Wat maakt het uit dat het buitenlanders zijn?
Laat ze lekker turks praten man. En dat 'kkhollander' had net zo goed 'kklul' kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:21 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
dat ze met kkhollander gaan schelden, en turks praten, in nederland
na, ben ik t niet mee eens. je werkt je eigen interagatie toch maximaal tegen als je, zeker op school, niet nederlands praatquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Laat ze lekker turks praten man. En dat 'kkhollander' had net zo goed 'kklul' kunnen zijn.
Mooie trollquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Laat ze lekker turks praten man. En dat 'kkhollander' had net zo goed 'kklul' kunnen zijn.
Maar stel je voor dat je een keer 'kankterturk' zegt, dan heb je gelijk hun hele familie achter je aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik gewoon naar de universiteit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:26 schreef Flurry het volgende:
Jij slaagt en krijgt straks een mooie baan achter de kassa. Zij zakken, gaan dope dealen en worden voor hun 30e gepopt. Prima toch?
.... en die grafturken achter je zitten ook op de uni?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik gewoon naar de universiteit.
Ik zie er toch niet uit als hun persoonlijke slaaf. Als ik iets maak voor mezelf dan blijft het ook voor mezelf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:33 schreef DroogDok het volgende:
Waarom had je die samenvatting dan ook niet gestuurd. Geef hen gewoon rezpectz, je weet.
anders trol je ff niet - LNquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
[..]
Ik zie er toch niet uit als hun persoonlijke slaaf. Als ik iets maak voor mezelf dan blijft het ook voor mezelf.
Mag hopen volgend jaar niet neequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Flurry het volgende:
[..]
.... en die grafturken achter je zitten ook op de uni?
siktir la zeggen. Gaan ze van janken, dat berbervolkquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:19 schreef xTHEWAYYOUARE het volgende:
Ik zit dus heel chill bij mn les.. Komen er opeens 2 turken achter me zitten die Turks gaan praten tegen elkaar. Ik zucht al geïrriteerd en ga verder met leren. Wordt er 1 opeens boos, omdat ik een samenvatting heb gemaakt en die niet naar hen heb gestuurd. Hele discussie en krijg gelijk "kanker hollander naar m'n kop."
Klacht 1: Turks praten in een Nederlandse les.
Klacht 2: Commanderen om iets te sturen terwijl ze zelf te lui zijn om iets te doen.
Klacht 3: Respectloos zijn en direct gaan schelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |