https://www.facebook.com/photo.php?v=527753873902759quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Tuurlijk, leer die marrokanen ook nog kickboksen, dan kunnen ze helemaal de buurt terroriseren
1. Ik geloof er geen zak vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:01 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?v=527753873902759
discipline is alles. Er komt dan ook meer controle op die gasten.
ja joh? heb je een onderzoek voor mij die dit bewijst? zulke bullshit heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je merkt juist dat door kickboksen ze nog veel agressiever worden.
Testosteron toename etc.
Waardoor zelfbeheersing steeds moeilijker word.
Dat zou voor iedereen gelden overigens, zelfs als je een meisje bent bijv.
Ongeacht afkomst.
Ik weet niet hoor, maar door kickboksen leer je juist zelfbeheersing. Tuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar dat heb je met ale sporten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Tuurlijk, leer die marrokanen ook nog kickboksen, dan kunnen ze helemaal de buurt terroriseren
Of ze kunnen zich juist afreageren tijdens de kickboks lessen waardoor ze daar buiten geen/minder ruzie zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je merkt juist dat door kickboksen ze nog veel agressiever worden.
Testosteron toename etc.
Waardoor zelfbeheersing steeds moeilijker word.
Dat zou voor iedereen gelden overigens, zelfs als je een meisje bent bijv.
Ongeacht afkomst.
Ik zag ook dat zelfs jij meteen je vuisten klaarmaakte mocht die marktplaats kamper je op komen zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of ze kunnen zich juist afreageren tijdens de kickboks lessen waardoor ze daar buiten geen/minder ruzie zoeken.
"Dan kunnen ze ons nog beter raken!"quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Badr hariquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar door kickboksen leer je juist zelfbeheersing. Tuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar dat heb je met ale sporten.
Tsjah, ik denk dat ieder mens wel agressief zou worden na tientallen telefoontjes en mailtjes en bedreigingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik zag ook dat zelfs jij meteen je vuisten klaarmaakte mocht die marktplaats kamper je op komen zoeken.
De agressiviteit spatte er vanaf
Sorry als dat lullig klinkt, wellicht dat het door teksten nou eenmaal wat platter overkomt allemaal dan de bedoeling is.
Bachelorscriptie coopertest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Als het zo goed is, waarom dan ook niet gelijk verplicht op het hbo en de universiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |