Hehe ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mis altijd veel detail. Misschien moet ik eens gewoon drie uur blijven zitten, in plaats van de normale anderhalf uur die ik neem.
Ik kijk sowieso haast nooit na, ga ik alleen maar van piekeren en zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik heb het daar in ieder geval niet zoals het allemaal in het correctievoorschrift staat, maar wel grotendeels. Zie wel, kan best zijn dat ik veel hoger dan een 6 hebmaar ga liever van iets laags uit. Vandaar dat ik Geschiedenis ook gewoon niet meer heb nagekeken, valt niet echt te doen
Ik had op de havo een 5,6 voor M&O op mijn eindlijst.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op de havo bij m&o had ik geen zak gedaan en een 7,3. Vertrouw me, dat komt goed. Doorwerkfouten
Ik heb officieel N&G, maar het is echt een bij elkaar geraapt zooitje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Rezania in hoeveel profielen doe je examen, 3 ofzo?
Oh, bij mij maakt het geen zak uit qua tijd of ik pillen slik of niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Hehe ja.
Jij had ook ADD toch?
Als ik geen meds slik dan ben ik ook altijd al na de helft van de tijd weg. Als ik ze wel slik kan ik me echter beter focussen en maak ik altijd alle tijd vol. Helpt wel bij mij dus.
Ik had een 5,8 op havoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso haast nooit na, ga ik alleen maar van piekeren en zo.
Ik snap trouwens niet hoe die schrijfopdracht in 180 woorden kon als je vier stellingen moest beargumenteren.
[..]
Ik had op de havo een 5,6 voor M&O op mijn eindlijst.
[..]
Ik heb officieel N&G, maar het is echt een bij elkaar geraapt zooitje.Ik heb:
-Nederlands
-Engels
-Natuurkunde
-Scheikunde
-Wiskunde A
-Economie
-M&O
-Biologie
En dan ook nog wiskunde B buiten school om.
[..]
Oh, bij mij maakt het geen zak uit qua tijd of ik pillen slik of niet.
Wel leuk hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso haast nooit na, ga ik alleen maar van piekeren en zo.
Ik snap trouwens niet hoe die schrijfopdracht in 180 woorden kon als je vier stellingen moest beargumenteren.
[..]
Ik had op de havo een 5,6 voor M&O op mijn eindlijst.
[..]
Ik heb officieel N&G, maar het is echt een bij elkaar geraapt zooitje.Ik heb:
-Nederlands
-Engels
-Natuurkunde
-Scheikunde
-Wiskunde A
-Economie
-M&O
-Biologie
En dan ook nog wiskunde B buiten school om.
[..]
Oh, bij mij maakt het geen zak uit qua tijd of ik pillen slik of niet.
Ik ga voor verschillende vwo-vakken ook hoger scoren dan op de havo.quote:
Geen idee meer johquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:33 schreef Etsu het volgende:
http://www.examenklacht.n(...)rd-willem-ii-precies
jordy, had je dat door?
Bij mij is het heel verschillend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga voor verschillende vwo-vakken ook hoger scoren dan op de havo.Bij sommige zelfs hoger dan op het vmbo.
Nee man, is niet leuk, mijn school biedt niks anders aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel leuk hoorIk maakte mijn profielkeus op 3 havo toen ik nog geen zak deed
Sinds een jaartje ofzo is mijn interesse voor NT vakken wel gegroeid, maarja
Tevens, ik had op de havo een 5.5 voor wiskunde A, 6 dus als eindcijfer
Dacht ook dat ik een 5 had voor economie toenhad een 7.8, hopelijk is dat nu ook zo
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen idee meer joh
Heb wel bij een vraag 1672 gelezen i.p.v. 1702
De vraag was wie de overhand kreeg, staatsgezinden of oranjegezinden. Nou in 1672 waren dat de oranjegezinden, maar in 1702 ging Willem III rip en waren het de staatsgezinden.
Hele vraag fout nu![]()
terwijl ik het wel wist
Ik sta alleen al met mijn schoolexamencijfers er beter voor dan op de havoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga voor verschillende vwo-vakken ook hoger scoren dan op de havo.Bij sommige zelfs hoger dan op het vmbo.
Ik bedoel in, leuk dat je een overlapt hebt tussen vakken als economie en natuurkundequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, is niet leuk, mijn school biedt niks anders aan.Ik had liever informatica of zelf aardrijkskunde dan M&O gehad.
Wiskunde A ben ik ook keihard op mijn bek bij gegaan op de havo, maar ik had toen ookNetwerk
. Gelukkig had ik nu
G&T
.
En hiermee ga je het redden wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef arachide. het volgende:
Mijn gevoel so far
NL: voldoende moet toch lukken
AK: 6.5?
TE: minimaal een 7
EC: 4, op zijn hoogst.
GS: 5
EN: 6.5 (nagekeken)
Wi: laat het een 4.5 zijn
FA: nog te maken.
Als ik Frans goed maak wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hiermee ga je het redden wel?
NL: 5 (weet nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef arachide. het volgende:
Mijn gevoel so far
NL: voldoende moet toch lukken
AK: 6.5?
TE: minimaal een 7
EC: 4, op zijn hoogst.
GS: 5
EN: 6.5 (nagekeken)
Wi: laat het een 4.5 zijn
FA: nog te maken.
Mijn Nederlands ging van 6,1 -> 5,7 -> 6,8quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij is het heel verschillend.
Had op havo wel hoger voor nederlands dan op vmbo, maar dan op vwo lager dan op vmbo
Net als economie.
Bij wiskunde zit wel een stijgende lijn: 6,4 --> 6,8 --> 7,1.
Ik voor eigenlijk al twee jaar geen donder meer uit, maar dat zie je niet terug bij mijn cijfers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik sta alleen al met mijn schoolexamencijfers er beter voor dan op de havoNiet dat ik dit jaar enorm veel heb gedaan, ofzo
Oh, ik zou sowieso economie hebben gekozen als ik wel vrij kon kiezen, eco is wel handig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik bedoel in, leuk dat je een overlapt hebt tussen vakken als economie en natuurkunde
Dat is dan ook gewoon te veel.quote:Ik heb ook aardrijkskunde, sinds dit jaarMaar dat examen ging dan wat minder, 4/5/6 vwo in een jaar proppen
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |