abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5806678
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 14 september 2002.

pi_5806723
Het roddelen buiten is dus nu blijkbaar voorbij. Stefan heeft de roddelcorner verlaten en Bo en Daniela staan te knuffelen. Laurens komt even terug en knijpt Bo voor de grap in zijn kont en knuffelt de beide bewoners van de arme bunker even hartelijk. Nu staan ze overdreven vrolijk te springen en te lachen. Laurens gaat naar binnen en vraagt wat de plannen zijn van de anderen. Daniela vertelt dat ze nog niet gaat slapen omdat ze nog wakker is. Laurens zegt dat hij ze zo binnen dan wel zal zien.

Binnen zit de psychologische praatgroep nog steeds bij elkaar. Dat gesprek blijft gaan zoals het ging.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethel op 15-09-2002 00:11]

zondag 15 september 2002 @ 00:10:27 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5806771
Laurens zegt dat hij waarschijnlijk wel even gaat bubbelen. Hij loopt weg en Bo grijpt die kans even aan om met Daniela te knuffelen. Dan komt Laurens terug en knijpt Bo door de tralies heen in zijn kont!
"Gaan jullie zo naar bed?", vraagt Laurens.
"Nee joh", antwoordt Daniela meteen. "Ik kan nog lang niet slapen.
Laurens gaat naar binnen en voegt zich even bij de praatgroep. Het gaat nog steeds over feestjes...
De streams staan nu allemaal op binnen, dus Daniela en Bo zijn helaas even uit beeld verdwenen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5806825
Laurens staat nu in zijn ochtendjas bij het hek binnen. Zijn nieuwe vriendjes Daniela en Bo staan nu ook binnen bij het hek en ze gaan joviaal met elkaar om. Deze drie zijn echt nader tot elkaar gekomen tijdens het roddelen.

Laurens gaat nu even zwemmen en dan in het bubbelbad (althans dat is de planning). Vanzelfsprekend gaan Daniela en Bo dan bij hem kijken. Deze drie besteden momenteel niet echt aandacht aan de rest en zijn alleen maar met elkaar bezig. Het betreft hier Bo, Daniela en Laurens.

Daniela en Bo staan af te tellen en te lachen terwijl Laurens gaat zwemmen.

Bo en Daniela zijn echt aangesterkt door het gesprek, want van sjagerijnigheid o.i.d. is nix te merken. Er heerst een vrolijke, zeer vrolijke, jolige stemming bij deze twee terwijl Laurens voor hun een watershowtje opvoert.

zondag 15 september 2002 @ 00:18:07 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5806865
Laurens heeft zijn zwembroekje weer aangetrokken en duikt in één keer het zwembad in. Meteen daarna kruipt hij in de jakuzzi. Bo en Daniela waren toeschouwer en vragen of hij het nog een keer wil doen. Laurens is de beroerdste niet en duikt nog een keer het zwembad in.... en haast zich daarna weer naar de jakuzzi.

"Hoe komt het dat ie schuimt?", vraagt Daniela zich af.

Ze gaan er niet echt op in.... Dan gaat Laurens de hele handeling van zwembad naar jakuzzi nog een keer herhalen.

"Zit er niet een beetje veel chloor in?", vraagt Judith weer.

pi_5806879
Alle vier de streams zijn volledig gericht op trio Bo, Laurens en Daniela. Op de overige mensen zijn geen streams gericht.

Laurens ligt in het bubbelbad en Bo en Daniela staan bij het hek met hem te praten over algemene onzinnige dingen, zoals de werking van het bubbelbad en dergelijke.

Geen van de andere bewoners heeft zich bij dit gezelschap gevoegd.

zondag 15 september 2002 @ 00:23:54 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5806939
Judith vertelt nu dat ze een tijdje propper is geweest. Ze zegt dat ze in Costa ook namen voorbij zag komen die ze nog uit die tijd kende. Ze blijkt het een paar weken te hebben gedaan.

Buiten staan Bo en Daniela hand in hand te kijken naar Laurens... en met hem te kletsen.

pi_5806940
Er is nu weer een stream op het binnenverblijf gericht.
Margriet en Ling zitten aan de tafel en kletsen nog steeds bij het hek met de bewoners Carmen, Stefan en Judith van rijk. Judith was net bezig met de make-up-remover en staat nu op, volgens mij gaat ze zometeen naar bed.

Het gesprek vindt voornamelijk plaats tussen Margriet en Carmen en het gaat over de ervaringen op vakantiebestemmingen.

Judith is weer terug en vraagt wie er weleens gepropt heeft. Dat heeft niemand. Nu vertelt nu trots dat ze heeft gepropt in Salou. De rest reageeert lacherig. Judith vond het erg leuk dat proppen, en zegt dat de film Costa zeer bekenbaar is en dat er bekende namen in voorkomen van de proppers daar. Ze heeft het maar een paar weken gedaan, en vroeger was het proppen niet zo zoals het nu wordt gepresenteerd. Vroeger betekende een benadering van een propper dat de toerist leuk was, iemand was toen speciaal als die benaderd werd door een propper volgens Judith.

Ting gaat naar bed. En de rest maakt hier en daar soms ook enige aanstalten om dit ook te gaan doen.

zondag 15 september 2002 @ 00:27:05 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5806986
Binnen is te horen dat iemand aan het tandenpoetsen is. Ting gaat naar bed.. (kan er even een camera op gericht worden )
Margriet zit nog steeds bij het hek... ook Stefan is er niet weg te slaan. Mustapha is zoals gewoonlijk weer in geen velden of wegen te bekennen.
  zondag 15 september 2002 @ 00:29:27 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807008
"Ik zit hier nu langer dan dat ik ooit daar heb gezeten", zucht Margriet. "Maar ja, had ik maar slimmer moeten zijn.."
"Dat weet ik niet Margriet", zegt Jeanette. "Big Brother weet heus wel welke confrontatie ze geven en hebben ook al vast wel aan kansbereking gedaan".

(dan stoppen mijn streams... blijkbaar had ik een half uur code!)

pi_5807046
Op het a-ritmische geluid van iemand die tandenpoetst, gaan de algemene gesprekken bij het hek vrolijk verder. Stefan, Jeanette en Margriet zitten nog steeds bij het hek, terwijl Ting zich klaarmaakt voor het slapengaan.

Carmen is naar buiten gelopen, alwaar Laurens in de jakuzzi zit, Bo en Daniela staan nog steeds bij het hek buiten, en houden hun kersverse nieuwe beste vriend Laurens gezelschap.

Jeanette en Margriet praten op zachte toon over drankgebruik in rijk, dit is zeer moeilijk te verstaan, ook stefan praat hier zacht over mee, hij is helemaal niet te verstaan. Het gaat volgens mij over de reactie van de anderen over het drinkincident van Laurens. Margriet zegt dat ze er nix van mee heeft gekregen maar dat ze wel... (toen niet meer te verstaan). Ik hoor nu de naam van Daniela vallen..

Buiten in de tuin zie in Carmen het las ketschup dansje doen.

pi_5807093
Bo zie ik weer binnen staan en Stafan sluit het fluistergesprek met Jeanette en Margriet af met de volgende opmerking: Ach, een ieder beleefd de dingen op zijn eigen manier.

Margriet en Jeanette gaan nu buiten een sigaretje roken. Ze zijn erg vrolijk en jolig, iedereen eigenlijk. Stefan komt ook buiten en doet vrolijk. Iedereen doet (al dan niet schijnheilig) leuk tegen hem.

buiten staat carmen zich uit te sloven met een vrolijke hawai-slinger. Deze bindt ze op verschillende manieren in haar haar, terwijl ze weer verder gaat dansen zonder muziek. Ze slooft zich een beetje uit.

pi_5807165
Stefan stapt nu uit de jakuzzi en doet de deksel van dit heerlijke bubbellende waterbad dicht. Hij trekt zijn witte ochtendjas aan, terwijl alle bewoners van de bunker (met uitzondering van de slapende mustapha) naar hem kijken en gezellig met hem kletsen.

Ah. 1 stream is gericht op een slapende mustapha, hij heeft de deken over zijn hoofd getrokken. Wat volgens mij wel verstandig is want buiten in de tuin maakt iedereen een hoop kabaal. Het is tegenwoordig blijkbaar in om met z'n allen lekker hard dingen door elkaar heen te roepen...

pi_5807217
Iedereen staat nu overdreven vrolijk te dansen in de tuin. NB: er is geen muziek, dus dat lijkt nogal belachelijk, dansende mensen, terwijl ze zelf een beetje vals een deuntje zingen.

Binnen staan nu Daniela en Laurens bij het hek te kletsen. Laurens voelt zich wel een beetje "the man", gezien zijn houding. Hij gaat nu slapen en ze nemen afscheid.

De rest staat nog buiten druk druk druk te doen. Er is nog veel energie in arm bij de bewoners aanwezig. Vooral Jeanette lijkt neurothisch druk te doen, ze staat continue te wiebelen en te springen en rare deuntjes te zingen. Ze verklaard zelf dat ze zo doet omdat het zaterdagavond is.

zondag 15 september 2002 @ 01:00:44 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807365
We hebben echt Ting nu in beeld in de slaapkamer. BB heeft duidelijk toch haar opmerking vandaag gehoord. Zo van een klein afstandje zie je dat ze nog wakker is. 1 arm ligt boven de dekens en 1 arm ligt eronder.... Ik wil geen suggesties wekken, maareh..... (ik hou het scherp in de gaten!)

zondag 15 september 2002 @ 01:05:23 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807413
Er lijkt zich nu toch iets te bewegen onder de dekens (maar kan ook de spikkels in beeld zijn). Ting legt nu wel het laken deels over haar mond heen... Ze kijkt strak voor zich uit. (Het zou ook maar zo kunnen dat ze gewoon ligt te luisteren naar de gesprekken in de slaapkamer) ...
Ze gaat even verliggen en doet nu ook haar andere arm onder de dekens. Het laken bedekt nog steeds haar mond. Weer gaat ze verliggen met haar hoofd... en opnieuw.... Ze draait nu haar hoofd naar links (ik probeer hier een goed beeld te schetsen) ... Haar ene hand lijkt op borsthoogte onder de dekens te liggen... er beweegt ook duidelijk wel wat.
  zondag 15 september 2002 @ 01:09:35 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807468
Jeanette gaat ook naar bed. Ting blijft doodstil in dezelfde houding liggen.
"hé fotomodel!", zegt Ting tegen haar.
"Ja, tuurlijk", reageert Jeanette cynisch. "ik voel me ook op en top vandaag! Echt geweldig!"
Ting praat met heel zachte stem.... beetje lijzig.
"Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik hier zit", zegt Jeanette.
Ting zegt dat ze beter zachter kunnen praten in verband met een slapende Mus...
"Het is nog steeds zo onwerkelijk dat ik met m'n kont in het bb huis zit!", zucht Jeanette.
Daniela komt ook binnen en kleed zich om (buiten beeld)...
  zondag 15 september 2002 @ 01:17:10 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807565
De rest komt nu ook de slaapkamer van de bunker binnen. Helaas zou ik bijna zeggen.... de gesprekken zullen nu weer minder intiem worden....

Laurens en Judith hoor ik nog praten in de kamer.

Daniela gaat tussen Jeanette en Ting in liggen. Het is zo wel een lekker stelletje naast elkaar!

Ze hebben het nu over Daphne Deckers, die in de clip van De Waarheid van Borsato speelt. Ting zegt dat ze aardig over haar moeten praten omdat ze toch bij deel 1 van Big Brother zat. De andere meiden weten dat helemaal niet meer. Ze weten alleen nog dat Rolf Wouters het presenteerde!

zondag 15 september 2002 @ 01:27:26 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807666
"Wat een verschil hoe mannen en vrouwen denken", merkt Margriet in de woonkamer op. "Vrouwen zijn langer verdrietig over één ding en willen daar veel vaker over praten".
"Wat vind jij dan Steef?", vraagt Judith.
"Waarom vinden mannen dat vrouwen zeuren?", vraagt Margriet.
"Dat vind ik niet hoor", antwoordt Stefan (hij is nauwelijks te verstaan en zal zijn zender niet om hebben)
"Mannen zijn meer begaan met het werk."
Laurens komt er ook bij...
"Is het zo dat mannennooit onderling met hun vrienden praten over hoe hun vriendinnen zijn in bed?'", vraagt Margriet.
"Als je elkaar wilt leren kennen vertel je alles", zegt Laurens... "Zo van 'gisteren weer even flink van wippestein'... zoiets".
"Niet in details?", vraagt Margriet.
"Niet echt nee.... of het moet een hele goeie vriend zijn. Maar het komt wel eens voor ja!"
"Zou je een sexueeel probleem met een vriend bepraten?", vraagt Margriet. "Zou je raadt vragen bij een vriend?"
"Ik zou het wel durven, maar heb het nog nooit gedaan!", zegt Laurens.
"Ik zou daar echt met mijn vriendin over praten", reageert Stefan. "gewoon alles uitpraten".
"ik doe dat wel veel met vriendinnen", zegt margriet. "Ook wel behoorlijk in detail!"
"ik niet", merkt Judith meteen op. "Zeker niet in detail!"
  zondag 15 september 2002 @ 01:35:43 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807751
"als er mannen bij zijn krijg je eerder een discussie", meent Carmen. "Maar met een stel vriendinnen is het vaak alleen lol maken en lachen. Tenzij er iemand met een probleem zit... dan wel!"
"je hebt er ook leuke spellen voor", zegt Stefan. "Daar moet je antwoord geven op allemaal vragen. Er zijn heel veel van dat soort spellen en het is fantastisch hoe je daar discussies door kunt krijgen".
"Ik ken dat", reageert Judith. "Ik heb wel eens iemand erbij gehad die gewoon weg liep..."

In de arme slaapkamer is Ting in gesprek met Daniela. Het gaat over de zogenaamde 'snelkookpan'! Ze heeft het nu over Hieke en Bianca topless omarmt... en over Andries en Audrey (hoe heet ze ook al weer, zei Ting) in het bubbelbad...
"Ik was daar best gechockeerd over", bekent ze.
Daniela lacht.

In de kamer komt het even op Truth or Dare... (ja, gaat dat even spelen jongens!!!!)

"Zo paniekerig als ik vandaag werd wil ik niet meer worden zeg!", merkt Ting weer op.
"Dan roep je mij gewoon weer even", lacht Daniela.

zondag 15 september 2002 @ 01:39:57 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807788
Ting's arm gaat wel heel erg heen en weer onder de dekens inmiddels. (zal wel wishful thinking van mijn kant zijn!)
"Je hebt een broekje met een broekje erover?", merkt Ting op als Daniela uit bed stapt.
"Ik slaap thuis eigenlijk naakt", bekent Daniela... "Maar dat vind ik hier een beetje...... "
Ze maakt haar zin niet af en gaat de kamer uit.
  zondag 15 september 2002 @ 01:45:21 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807850
"Margriet, denk jij dat Stefan wel eens vreemd is gegaan?", vraagt Judith.
"Ja, absoluut!", reageert Margriet meteen.
"Ik ook niet", zegt Judith.
Jeanette komt de kamer binnen.
"Ben jij wel eens vreemd gegaan?", vraagt Judith.
"nee, nog nooit", reageert ze meteen. "Maar als je vraagt of ik wel eens bedonderd ben... vaak zat! En als een volgende vent dat nog een keer doet, dan doe ik zijn ballen tussen een baksteen en KLING!!!... dat flikken ze mij dus nooit meer!"
Margriet schiet meteen in de lach.
Jeanette vertelt dat ze absoluut voor eerlijkheid is in een relatie en met minder ook geen genoegen meer neemt.
"Toch vreemd dat er zo weinig mensen hier vreemd gaan, want het blijkt dat 9 van de 10 mensen dat wel doen!", merkt Judith op. "Volgens mij zit vreemdgaan in je karakter!"
"Dat weet ik niet", zegt Stefan. "het kan ook de situatie zijn.... op vakantie ofzo...."
  zondag 15 september 2002 @ 01:55:53 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5807946
Ting ligt weer strak voor zich uit te staren in bed met 1 arm boven de dekens en 1 arm eronder. (na dat gesprek van vanmiddag ga je wel snel dingen aannemen heb ik door!)

"Mensen die vaker vreemdgaan hebben volgens mij gewoon die drang", meent Judith. "Mannen hebben dat toch meer!"
"Maar voor elke keer vreemdgaan is er ook een vrouw nodig!", merkt Margriet terecht op.
"Dat is ook waar", geeft Judith toe.
Margriet zegt dat een slippertje verzwijgen soms ook beter is dan het wel vertellen.
"Wat zou je doen als het je relatie kan kapotmaken?", vraagt ze. "Vertellen of niet!"
"Als je relatie zo belangrijk is moet je het gewoon niet doen!", zegt Judith. "Gewoon niet doen! Maar mannen doen het gewoon veel meer. Vrouwen doen het misschien uit ongenoegen. Mannen hebben het jagersinstinct...prestatiedrang. Hier in huis ook zullen de mannen meer moeite hebben om sex te missen dan vrouwen!"
"Ik heb nog geen man gehoord die even naar het toilet moest", reageert Stefan.
"Oh nee?", reageert Margriet (die weet meer dan ze nu vertelt... dat zou wel als een schok overkomen bij Judith!!)
"Ik hoop toch niet dat er mensen zijn die even in het bubbelbad stappen en dan even hup hup!", lacht Stefan. "Ik zei nog dat degene die hier het eerste sex heeft moet het maar meteen op de keukentafel doen.... dan wordt het tenminste ook niet uitgezonden! Daar beginnen en dan de hele kamer rond!"
"Je zit hier met z'n allen in het huis!", zegt Jeanette. "Ik kies er voor om hier geen sex te hebben. Als anderen dat willen doen, moeten ze het zelf weten... maar laten ze dat dan doen zonder dat ik het meekrijg anders wordt het voor mij alleen maar moeilijker! Maar Stefan heeft gelijk dat áls je sex wil hebben hier, doe het dan meteen goed!"

(Ting heeft intussen beide handen onder de dekens terwijl ze aan de praat is met Daniela)

zondag 15 september 2002 @ 02:04:02 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5808018
De meeste bewoners zitten nog steeds bij het hek te kletsen over vanalles en nogwat. Alleen Mustapha is er niet bij (die slaapt al vele uren) en Daniela en Ting zijn aan de klets in de slaapkamer.
"Hé jongens, kunnen we er een kletsnacht van maken?", vraagt Jeanette.
Niemand reageert helaas.

Ting praat nu een beetje Chinees... (wel grappig!) Daniela vindt het wel leuk geloof ik. Ze vertaalt een paar woordjes voor Daniela.
"Wat zeg je dat lief", reageert Daniela.
"Het is eenleuke taal", zegt Ting. "Weet je, volgens mij ben ik de enige die s'nachts naar de wc moet!"

In de kamer gaat het over de dingen die je mist als je lang in het huis zit. Ze merken op dat je heel veel dingen toch heel lang niet meer ziet...

zondag 15 september 2002 @ 02:25:52 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5808224
Het gesprek komt nu op het betrappen van mensen als ze sex hebben.

"Ik ben wel eens betrapt door de vader van mijn ex vriendje..", zegt Jeanette. "Die vroeg of het wat zachter kon... En mijn moeder is ook wel eens thuisgekomen toen ik net bezig was.."
"Mijn eerste keer viel ik door de mand omdat ik de comdoom door de wc wilde spoelen maar die bleef drijven", zegt Stefan. "En die vonden ze dus!"
"Oh nee!", reageren vooral de meiden... "Dat is erg!!"

In de slaapkamer ging het even over het liefdesleven, maar Ting heeft opnieuw geen zin om daar over uit te wijden.
"Ik moet er nog even inkomen hier", legt ze uit.

"Hoe oud was jij toen je voor het eerst sex had?", vraagt Judith aan Margriet.
"15", antwoordt ze aarzelend.
"Ik ook", reageert Judith. "15 en een half".
"Mocht er toen al een vriendje bij je blijven slapen?", vraagt Jeanette verbaasd.
"Ja, bij ons hadden ze liever dat ik het dan thuis deed dan ergens buiten!", vertelt Judith.
Stefan kan dat wel waarderen.
"Mijn eerste vriendje", zucht Judith mijmerend. "Die was echt lief. Hij was echt om op te eten. Maar met 15 ben je dan nog echt te jong. Maar hij was wel een goede kanshebber".
"Heb jij het niet dat je benauwend terug denkt aan een oude verkering?", vraagt Margriet.
"nee", zegt Judith meteen.
"Ik wel hoor", zegt Margriet... "Pfff..."
"Als het benauwd werd dan maakte ik het ook meteen uit", vertelt Judith. Of als je je aan bepaalde gewoontes of handelingen gaat irriteren! Dat heb ik wel vaak gehad... dat wel".
"Ik kan zo afknappen als ze foute onderbroeken aan hebben", merkt Margriet op....
"Ondergoed is heel belangrijk!", zegt Jeanette.
"Of scheren...", merkt Judith op. "Scheren vind ik heel belangrijk... ook met lekker zoenen enzo..."
"Of als iemand heel erg uit z'n straatje stinkt!", lacht Margriet. "Je hebt echt mensen die s'ochtends heel erg uit hun bek stinken! Of mannen die heel erg scheten laten, zoals Bo... hij doethet dan wel op een lieve manier trouwens.... "
Ook neuspeuteren komt voorbij ... en nu rare gewoontes!
Afwas laten staan.. handdoeken niet opruimen maar op bed gooien... dingen op de grond gooien.... vanalles komt voorbij.
"Of als je gekookt hebt en iemand vreet dat heel snel op", zegt Margriet. "Kan ik me heel erg aan ergeren! Een man die niet lang kan tafelen vind ik ook niet gezellig. Of die een glas melk erbij wil ofzo... dan kun je mij gelijk wegdragen! Iemand die veel niet lust vind ik ook ergerlijk. Heel veel mannen lusten geen vis!"
"Ik vind het storend als een man niet kan autorijden", reageert Judith. "Als hij niet kaninparkeren ofzo... heel storend... een man moet da gewoon kunnen. Als een man dat niet kan danneh.... echt heel storend. Of als eriets niet werkt aan de auto en ze er helemaal geen verstand van hebben... heel erg!"

Intussen is Ting op haar zij gaan liggen en lijkt te slapen. Ook Daniela zegt al een tijdje niets meer.

Manen die heel erg netjes zijn komen nu in de kamer ter sprake. Dat wordt door de dames ook niet gewaardeerd.

Opeens staan er een aantal bewoners op die naar bed willen gaan. Jeanette wil niet en blijft nog zitten. Judith staat te gapen aan het hek.
"Danga ik ook maar naar bed", zucht Jeanette. "Welterusten mensen!"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')