Oh dat moet goedkomen danquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoe groter je tet, hoe meer keuze
Oh dat zal dan ongewtijfeld jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
misschien dat ze tussen 2,5 jaar geleden en nu een andere chef hebben gekregen dan. Ik herinner me enkel de verdorde sla, de garnalen uit blik en de spekfakkelsate
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sate waar gewoon de lellen kippenvet aan hangen
En volgens mij is het ook al eens gewisseld van eigenaar.quote:
ERMAHGERDquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neem je dan ook de bijpassende slip?
[ afbeelding ]
pousse op je pousse!
... Wauwquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pousse op je pousse!
Kun je mannen lokken dat ze je hont mogen aaienquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:39 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd als ik dan niet van mijn pandapunten af kom weet ik het ook niet meer
En dan doen ze je broek omlaag en kijkt er een pousse O___O naar je.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je mannen lokken dat ze je hont mogen aaien
Of ze aan mijn Lassie willen zittenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je mannen lokken dat ze je hont mogen aaien
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
Zo vanne 'psshtt pshht, jongen, wil je mijn Lassie aaien?' en dan mijn broek naar beneden trekken. Gegarandeerd succes!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pousse op je pousse!
Oeh dan moet ik eens kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ze gaan tot 105I
Oh Mandy, ze hebben er ook 65F
ja maar ze hebben maar 10% van de collectie online staan. De frietbeha zie ik ook nergensquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:53 schreef megamandy het volgende:
Aah de Prima Donna twist, die heb ik al mheheHebben wel een leuk model maar die is alleen is babyrose
Nou, als je bepaalde monsterlijke proporties aanneemt is een beugel vaak geen optie meer...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Mss het volgende:
Zonder beugel? Lolwhut? Dat geeft toch heul geen steun?
Aah ok, ja want ook in een ander model hebben ze alleen de roze kleur online staan. En dat is volgens mij de "trendkleur" van dit seizoen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ze hebben maar 10% van de collectie online staan. De frietbeha zie ik ook nergens
ik wil pics van de frietbh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Ik ga er maar gewoon naartoe en laat me eens vanalles aanhijsen
Heeft Palazzina in de Paleisstraat in Amsterdam jouw maat niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Ik ga er maar gewoon naartoe en laat me eens vanalles aanhijsen
Die ken ik heul niet. Ik heb ooit wel een gegoogled, maar toen kon in in Amsterdam alleen een zaak vinden waar de bh's bij ¤100 begonnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef megamandy het volgende:
Palazzina in de Paleisstraat in Amsterdam
zullen we maandag gaan shoppen ook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Die ken ik heul niet. Ik heb ooit wel een gegoogled, maar toen kon in in Amsterdam alleen een zaak vinden waar de bh's bij ¤100 begonnen.
Deze ben ik dus al 100 miljoen miljard keer voorbij gelopen, maar nooit geweten dat ze daar ook grote maten hadden. Nu hebben ze geen maten op hun website staan, maar gezien ik daar zo'n beetje dagelijks langs kom kan ik er wel eens binnen lopen.
Ja ik weet dus niet precies tot welke maat ze gaan, maar ze hadden dus wel gewoon mijn maat op voorraad en bij de meeste zaken moet ik mijn omvang bestellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Die ken ik heul niet. Ik heb ooit wel een gegoogled, maar toen kon in in Amsterdam alleen een zaak vinden waar de bh's bij ¤100 begonnen.
Deze ben ik dus al 100 miljoen miljard keer voorbij gelopen, maar nooit geweten dat ze daar ook grote maten hadden. Nu hebben ze geen maten op hun website staan, maar gezien ik daar zo'n beetje dagelijks langs kom kan ik er wel eens binnen lopen.
Ik ga sowieso even kijken morgen, bedankt voor den tip!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet precies tot welke maat ze gaan, maar ze hadden dus wel gewoon mijn maat op voorraad en bij de meeste zaken moet ik mijn omvang bestellen.
En de bh die ik uiteindelijk kocht was van vorig seizoen dus was hij 60 euro en dat was een Prima Donna.
Werd ook heel erg fijn geholpen daarDus hopelijk hebben ze jouw maat ook
Die is zo aids, die koop ik ook wel eens per ongeluk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef Debsterr het volgende:
Dat je 4 flessen nagellakremover koopt tijdens Kruidvat nagelfestival, want goedkoop. Dat je non-acetone koopt die gruwelijk uitdrogend en kut is.
Ja echt, en 4 flessen ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Die is zo aids, die koop ik ook wel eens per ongeluk.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef Mss het volgende:
Zoooooo, nu nog een refund voor mijn retourkosten en het beautybaydrama is eindelijk afgelopen
Have fun!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wedden
Nu eerst koffie drinken met BABS
Kopietjes machenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben er zo blij meealleen het zijn er niet superveel dus ik moet ze nu niet als een malle uitdelen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga 31 mei ook zeven kleuren schijten
Ik ga je heel de tijd aanstaren op het feestquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga je heel de tijd aanstaren op het feest.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Dat je ineens moet janken omdat je de ring van je vader tegenkomt
Ermahgerd ben je hem al mentaal aan het voorbereiden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Baas gaat mij van een heel andere kant leren kennen
Ahw meissie tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Dat je ineens moet janken omdat je de ring van je vader tegenkomt
Brumquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho, iemand is vergeten uit te loggen
Ik durf niet, anders wil 'ie niet meer meequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd ben je hem al mentaal aan het voorbereiden?
En dan nog al die al dan niet dronken idioten er omheenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik durf niet, anders wil 'ie niet meer mee. Nee hij kent me dronken en bij jullie ben ik eigenlijk altijd mijn dronken versie, nuchter of niet
.
kittehsquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga trouwens vrijdagavond Loqi's poesjes knuffelen
wedden dat ze de hele tijd in de krabpaal gaan liggen stinken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga trouwens vrijdagavond Loqi's poesjes knuffelen
Wedden dat ik ze er gewoon uithaal, net zo lang tot ze me hatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
wedden dat ze de hele tijd in de krabpaal gaan liggen stinken?
succes daarmeequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wedden dat ik ze er gewoon uithaal, net zo lang tot ze me haten? Vraag maar aan Eny
.
Ja de jouwes zijn natuurlijk wel iets meer impressivequote:
oh dat hoeft niet ze lusten je vingers ook wel hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja de jouwes zijn natuurlijk wel iets meer impressive. Ik neem wel snoepjes mee
.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh dat hoeft niet ze lusten je vingers ook wel hoor
Wat moet je allemaal doen bij beef jerky trainingquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom bier na 1ste beef jerky traininghet was tof maar nog erg wennen lol
Nouja de trainingen zijn wat zwaarder. En wij zijn nog niet zo snel als hun. We moesten bevoordeeld met 2 personen oefeningen doen. De 1 moest 3 rondjes zo snel mogelijk skaten terwijl de ander push-ups doet, daarna wissel, dan sit-ups, daarna plank, daarna squads en dat dus iedere keer om de beurt. Ik was kapot en alhoewel we niet de laatste waren, baal je wel als een andere gevorderde beef jerky je zo makkelijk inhaalt bij je rondjes skatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen bij beef jerky training
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh dat hoeft niet ze lusten je vingers ook wel hoor
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja de trainingen zijn wat zwaarder. En wij zijn nog niet zo snel als hun. We moesten bevoordeeld met 2 personen oefeningen doen. De 1 moest 3 rondjes zo snel mogelijk skaten terwijl de ander push-ups doet, daarna wissel, dan sit-ups, daarna plank, daarna squads en dat dus iedere keer om de beurt. Ik was kapot en alhoewel we niet de laatste waren, baal je wel als een andere gevorderde beef jerky je zo makkelijk inhaalt bij je rondjes skaten
Op einde van de training dan een interne wedstrijd (scrimmage heet dat), alleen vandaag niet omdat ze tactieken moesten oefenen voor de officiële wedstrijd zondag
En ons blokken kan nog veel verbeteren undso.... Naja je voelt je nu voorlopig nogal een kluns eik
Maar wel echt extreem tof
Euh...quote:
Zie je niet al diequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh...whut?
Hoe was de Babs trouwens?
Lol euh... Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie je niet al diesmilies in deze topic ineens?
Ja tof! Aardige man. Statig
Filmen? Nee? Heb jij een camcorder?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol euh... Neeheb ook niet veel terug gelezen
![]()
Oehhhh tof!!! Veel opgeschreven? Ben ergggg benieuwd hihihebben jullie iemand die het filmt trouwens?
Cif heeft een cameraquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Filmen? Nee? Heb jij een camcorder?
Would you ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Zeg maar, anders neem ik em wel mee en ga ik het wel voor jullie filmen![]()
Dit doet me denken dat iemand in de familie aan s. vroeg hun mooiste dag te filmen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Dank jevolgens mij heeft mijn schoonzus er ook wel 1 trouwens...
Derp
Nou ik hoef geen hele filmreportage, alleen de dienst is idd wel leuk. Misschien de sketches ook wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dit doet me denken dat iemand in de familie aan s. vroeg hun mooiste dag te filmen.
Hij een familieprijs gemaakt, all in incl montage en de hele reut.
'neh te duur we hebben een oom die het wel doet voor niks'
Ja, en dat was precies wat ze kregen, niksTeringkutkwaliteit, alles bwogen, onscherp, slecht geluid echt om te janken....
achteraf keiveel spijt natuurlijk, wel sneu
I lurv youquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Heb al gevraagd, cif gaat em opladen voor vlg week
Is echt wel leuk voor laterquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ik hoef geen hele filmreportage, alleen de dienst is idd wel leuk. Misschien de sketches ook wel.
Goeie! Doen wequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ik hoef geen hele filmreportage, alleen de dienst is idd wel leuk. Misschien de sketches ook wel.
quote:
Ik ga 1 juni uit eten met Sjon want 6 maanden jubileum ermahgerd.quote:
Iets speciaals?quote:
Wij zijn een jaar samen danquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ga 1 juni uit eten met Sjon want 6 maanden jubileum ermahgerd.
Ja schijnbaar vinden mensen dat het dan minder leuk was als 'ie me niet als verrassing mee uit eten nam.. ik hou helemaal niet van verrassingen jonge!quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:42 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom moet dat een verrassing zijn dan?![]()
Alleen een huwelijksaanzoek moet dat zijn
En jij gaat gewoon wel al trouwenquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Debsterr heeft vijf dagen langer verkering dan ik
Hoeft toch geen verrassing te zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb deze zomer (12 juni) al 7 jaar verkering! We gaan de 14e eten samen bij de Turk. Op het werk lachten ze Baas uit omdat 'ie dat had voorgesteld aan mij en niet als verrassing... they do not know me well.
Hier noemen we dat koorts!! Hoe voel je je verder?quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik las gister allemaal berichten op Facebook van KOUD! WINTERJAS AAN!
Dus ik vanochtend telefoon checken, 6 graden, ja ok toch maar winterjas aan. En nu heb ik het wárm in de trein, niet normaal meerZit hier nu als enige in de coupe met een t shirt aan en mijn hoofd gloeit helemaal
Ik word ook 32quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja schijnbaar vinden mensen dat het dan minder leuk was als 'ie me niet als verrassing mee uit eten nam.. ik hou helemaal niet van verrassingen jonge!
[..]
En jij gaat gewoon wel al trouwen.
Verder ben ik vooral heel moe, beetje hoofdpijn, maar verder wel ok. Niet echt ziek of zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier noemen we dat koorts!! Hoe voel je je verder?
En hoe ging het met je broer gister?
oh, dat klinkt goed! En wanneer mag ie weer naar huis?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Verder ben ik vooral heel moe, beetje hoofdpijn, maar verder wel ok. Niet echt ziek of zo.
Met broer ging het goed, hij moest alleen wel blijven vannacht. Was schijnbaar nogal groot abces en ze hebben 2 drains laten zitten in z'n kin en wang en daar druipt dus nog steeds van alles uit. Maar ze hebben super goed rekening met z'n handicap gehouden, echt petje af voor alle mensen daar![]()
Ik ben ook mee geweest naar de voorbereiding en OK totdat hij sliep, zodat hij niet alleen was. En ik mocht er in de uitslaapkamer alweer bij. En pa gaat er dadelijk weer heen, om bij de controle te zijn, we hoeven ons niet aan de bezoekuren te houden gelukkig. Voor zover mogelijk ligt hij daar wel op z'n gemak nu gelukkig
Ja! Al waren de previewfotos wel de beste ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:22 schreef Incantrix het volgende:
Mornings!
Miss, beterschap voor je broer
Zijn de foto's leuk geworden Skjoe?
Hopelijk vandaag! Maar dat horen we laterquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat klinkt goed! En wanneer mag ie weer naar huis?
Rest van de foto's was niet zo leuk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja! Al waren de previewfotos wel de beste ook
Ach, al draagt een aap een gouden ring...
Het zal het laatste wel zijn. Vooral dat bb heel mat reageerde. Wellicht trek ik nog bij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rest van de foto's was niet zo leuk?
Of ben je zelf extra kritisch?
Als ik een serie foto's bewerk doe ik ook vaak eerst de leukstequote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja! Al waren de previewfotos wel de beste ook
Ach, al draagt een aap een gouden ring...
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je zo moe bent en zoveel pijn hebt dat het voelt alsof je koorts hebt, maar dan met een normale lichaamstemperatuur. Zo`n dag vandaag
En dan moet ik straks ook voor de eerste keer sporten
yesh! Ze hebben een nieuwe afdeling onder de trap, bij de lift waar alle karretjes staan. Wordt je blij van en wil je hebbenquote:
Oh? Do tell? Laatste keer dat ik daar was was dat stukje een soort van niemandsland.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
yesh! Ze hebben een nieuwe afdeling onder de trap, bij de lift waar alle karretjes staan. Wordt je blij van en wil je hebben
Oh!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Inpakpapier, notitieboekjes, honeycombballen, lintjes en meer van zulks. Ziet er gewoon erg aantrekkelijk uit
IsabelHeeft ze ook go go gadget-arms? Zo van 'hey, daar zou jij helemaal niet bij moeten kunnen??'
Ik weet het normale woord er ff niet voorquote:
Oh ja,quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik weet het normale woord er ff niet voorMaar met kerst heb je van die kerstklokken die je open kan doen en dan vouwt zich zo`n hele 3D kerstklok uit van dat dunne papier.
Ah wacht..google to the rescue
Yup, anders moet ik telkens naar boven om te verschonen, vind mijn bekken minder geslaagd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij nou een commode in je woonkamer staan?
Komt vast goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zal het laatste wel zijn. Vooral dat bb heel mat reageerde. Wellicht trek ik nog bij.
Mehquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je zo moe bent en zoveel pijn hebt dat het voelt alsof je koorts hebt, maar dan met een normale lichaamstemperatuur. Zo`n dag vandaag
En dan moet ik straks ook voor de eerste keer sporten
Doet mijn schoonzus ook hoorquote:
Dat !!quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Komt vast goedDie foto op je facebook is wel echt heel leuk!
Jah, die heeft sowieso al zijn eigwn plan tegenwoordig, maar ik heb gewoon geen zin om 8 tot 12 keer heen en weer te lopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doet mijn schoonzus ook hoorZe kan anders niet op die andere letten als zij telkens naar boven moet er mee.. Stuk handiger
Staat gewoon in de hoek van de woonkamer.
Kan ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
vruuger deed moeder dat gewoon op de eettafel!
Ja precies; kan ik me ook voorstellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, die heeft sowieso al zijn eigwn plan tegenwoordig, maar ik heb gewoon geen zin om 8 tot 12 keer heen en weer te lopenen mijn bekken wil dat ook niet. Maar het is gewoon handiger zo idd, op de bank kan ook, maar daar kan ze nogal makkelijk vanaf rollen.
Zal ik ook gewoon doen denk ik, geen plek hier voor een extra commodequote:Op donderdag 23 mei 2013 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
vruuger deed moeder dat gewoon op de eettafel!
Kan ook prima hoor, deed een vriendin van mij ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zal ik ook gewoon doen denk ik, geen plek hier voor een extra commode
Oh heerlijk jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat dat zo he. Dat je nog vier dagen werkt voor je vakantie hebt, nog voor vijf dagen werk hebt liggen, en dat ineens iedereen als een malle afspraken in je agenda begint te prakken
Heel heel heel hard nee schreeuwen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik haat dat zo he. Dat je nog vier dagen werkt voor je vakantie hebt, nog voor vijf dagen werk hebt liggen, en dat ineens iedereen als een malle afspraken in je agenda begint te prakken
Misschien een heeeeeel klein beetjequote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
als je zo hard tegen je kat brult dat de buren acuut stoppen met timmeren, ben je dan overspannen?
ja, ik hoor al vanaf half zeven vanmorgen non-stop d'r zeurderige jankmauwtje, ik kreege r een halve zenuwinzinking vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien een heeeeeel klein beetje
Nee hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
als je zo hard tegen je kat brult dat de buren acuut stoppen met timmeren, ben je dan overspannen?
Dat kan ik soms best lang aanhoren, maar ergens knapt er dan een keer iets jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik hoor al vanaf half zeven vanmorgen non-stop d'r zeurderige jankmauwtje, ik kreege r een halve zenuwinzinking van
Ik ben ZO blij dat die mongolen hier niet goed snappen wat miauwen is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kan ik soms best lang aanhoren, maar ergens knapt er dan een keer iets ja
Vooral als je dan al enigszinds gestresst bent, dan kun je van die beesten ook wat minder hebben
Miauwen die van jou niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat die mongolen hier niet goed snappen wat miauwen is.
ik heb zojuist een zeer onderhoudend gesprek gehad met een collega die een baby van vijf maanden heeft. Die schijnen soms ook de hele fucking dag te janken en dan mag je ze dus niet knijpen, slaan of onder water houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Miauwen die van jou niet?
Die van mij zijn meestal heel lief, maar af en toe
Niet om je bang te maken, maar toen ik een huilbaby had kon ik ineens best begrip opbrengen voor de nannies die oppaskinderen vermoordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zojuist een zeer onderhoudend gesprek gehad met een collega die een baby van vijf maanden heeft. Die schijnen soms ook de hele fucking dag te janken en dan mag je ze dus niet knijpen, slaan of onder water houden.
Het is dat mijn bioloische klok wat nerveuzig is
Die van mij maken dan een soort zuiger-geluid, ongeveer hetzelfde als de vaatwasserquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijnese miauwt zonder geluid <3
Behalve als hij moet kotsen dan dan klinkt hij zo van whallooooooowowow
ja de mijnesen ook, ik verwar dat ook wel es met kotsende poussequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die van mij maken dan een soort zuiger-geluid, ongeveer hetzelfde als de vaatwasserlevert nog wel eens valse paniek op ja.
ik wil geen kinderen meer. No.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar toen ik een huilbaby had kon ik ineens best begrip opbrengen voor de nannies die oppaskinderen vermoorden
Gelukkig werkt dat met je eigen kind over het algemeen net ff anders
Herman soms, als 'ie denkt dat 'ie naar buiten wil, maar dan ook echt een volle ronde harde miaaaauuuuuwwww. Geen gemiew. En Sjoerd doet een soort happy miauw als 'ie snoepjes krijgtquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Miauwen die van jou niet?
Die van mij zijn meestal heel lief, maar af en toe
Vooral de HEEL moeilijk, slopend, eng en intensief weerhouden mij er voorlopig nog ff vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:14 schreef Incantrix het volgende:
Kinderen hebben is dat alles heel veel is, dus niet een beetje. Het is HEEL leuk, mooi, bijzonder, fantastisch. Maar ook HEEL moeilijk, slopend, eng en intensief.
Bij mij slaat de balans toch uit naar positief, maar ik kan me momenten bedenken dat dat anders is.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vooral de HEEL moeilijk, slopend, eng en intensief weerhouden mij er voorlopig nog ff van![]()
Ik denk ook wel dat ik er zo tegenaan zou kijken als ik eenmaal zwanger zou zijn. Maar nu heb ik nog de keus of dat uberhaupt gebeurt zeg maar, en voor nu is mijn slaap me toch wel heel heiligquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
En toch ben ik niet bang, het is eng omdat het nieuw is. Ik zie wel wat er allemaal gebeurd. Maar kan er ook niet veel aan veranderen meer over een x aantal weken is het gewoon zo.
Als ik die kleine van mijn broer zie denk ik vaak: Ermahgerd waarom zeurt iedereen over baby's! Hij slaapt; poept; eet en je mag luid zijn of wat dan ook; boeit em niet. En huilen is praktisch niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:14 schreef Incantrix het volgende:
Kinderen hebben is dat alles heel veel is, dus niet een beetje. Het is HEEL leuk, mooi, bijzonder, fantastisch. Maar ook HEEL moeilijk, slopend, eng en intensief.
Bij mij slaat de balans toch uit naar positief, maar ik kan me momenten bedenken dat dat anders is.
En dan gaat het allemaal vanzelfquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
En toch ben ik niet bang, het is eng omdat het nieuw is. Ik zie wel wat er allemaal gebeurd. Maar kan er ook niet veel aan veranderen meer over een x aantal weken is het gewoon zo.
Ik had geen keus. De keus had ook moeilijker geweest daar ben ik me wel van bewust.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ja tuurlijk , en het loopt ook vast wel los. Maar ik kan nog kiezen
Heeft je man dat ook? Ik ben ook zo, Paul heeft dat minder, dus die helpt me vaak met nachtvoedingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik er zo tegenaan zou kijken als ik eenmaal zwanger zou zijn. Maar nu heb ik nog de keus of dat uberhaupt gebeurt zeg maar, en voor nu is mijn slaap me toch wel heel heilig
Ik kan er gewoon zo slecht tegen als ik minder dan 6 uur slaap, ik functioneer gewoon echt niet goed dan. En dat gaat wel serieus een probleem zijn ben ik bang..
Die kan er wel beter tegen dan ik jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heeft je man dat ook? Ik ben ook zo, Paul heeft dat minder, dus die helpt me vaak met nachtvoedingen
Dat is ook zo, haha! Deels hoor, want een baby is thuis niet ineens heel anders. Maar er zijn zéker momenten..quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik die kleine van mijn broer zie denk ik vaak: Ermahgerd waarom zeurt iedereen over baby's! Hij slaapt; poept; eet en je mag luid zijn of wat dan ook; boeit em niet. En huilen is praktisch niks
Maar dan pas hoor ik dat ik em ook maar een paar uur zie en hem ook alleen maar op de goeie momenten zieOw jah....
En dan is dat gevoel van baby's zijn leuk; al weer een beetje weg![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens zei ik tegen cif dat ik 'over 5 jaar' wel mooi vindt voor een kleine... En hij reageerde nogal in paniek want dan 'nadert ie alweer de 40.....'
Maar eerder dan 5 jaar lijkt mij gewoon echt te vroeg![]()
![]()
Een flesje maken lijkt me idd niet handig half slapendquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:30 schreef Incantrix het volgende:
Liggend/slapend voeden kan overigens alleen met borstvoeding. /disclaimer
Nouja, als je je vent zo ver krijgt dat hij 'm maakt..quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een flesje maken lijkt me idd niet handig half slapend
Altijd leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Incantrix het volgende:
Zal ik me eens naar die zweedse rakkers bewegen?
Ja precies; ik wacht gewoon af.. Momenteel heb ik er totaal geen behoefte aan... en ik wil eerst een paar jaar van derby genieten ook ! En vlg jaar ook eerst verbouwenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En gewoon niet vantevoren al vastleggen en gewoon zien wanneer het gevoel komt?
Miss, verdelen werkt hier heel goed! Hij haalt haar vaak uit bed en legt haar bij mij, doe ik half slapend/liggend de voeding en leg haar terug.
28 september. Een echte buik heb ik nog niet. Dat is het nadeel van zo dik geweest te zijn. Je groeit weer in je jasjequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef Diconnected het volgende:
Bubs wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend?![]()
Enneh heb je al buikfoto's?
Hm ja das waar, helemaal niet over nagedachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
28 september. Een echte buik heb ik nog niet. Dat is het nadeel van zo dik geweest te zijn. Je groeit weer in je jasje.Mijn buik veranderd natuurlijk wel, en drukt mijn andere zwemband omhoog
Haha, zijn jullie ons?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja precies; ik wacht gewoon af.. Momenteel heb ik er totaal geen behoefte aan... en ik wil eerst een paar jaar van derby genieten ook ! En vlg jaar ook eerst verbouwen![]()
We zien welIk houd er wel rekening mee dat er ooit koters komen... Zo zei ik vorige week aan cif of het toch niet een goed idee was om ons oude bed te bewaren voor onze kinderen later.. Waarop cif zei: "Er komen kinderen????"
![]()
Stiekeme rammelbak dat het is... Wil ook telkens de baby's vast houden op kraamvisite
En ik dus totaal niet
![]()
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm ja das waar, helemaal niet over nagedacht
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
of had je van die zoete filmplaatjes in je hoofd dat je al wrijvend over je buik dromerig in de verte keek?
Buy allll the new clothesquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar goed mijn jassen gaan wel strak zitten er zit dus echt wel beweging in
.
Waarom niet? Omdat dat bij jou niet zo werkt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe kun je nou wensen om zwanger te zijn zonder dat je een kind wil? Zwangerschap lijkt me enkel een noodzakelijk kwaad
oh sorry, ik bedoelde het niet kwaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat dat bij jou niet zo werkt?ik stond zeker niet afwíjzend tegenover de komst van een baby, maar ik denk dat ik het te eng zou hebben gevonden als de wens om een zwangerschap te ervaren niet zo overweldigend was geweest. Bij de tweede was het overigens wel zoals jij het omschrijft.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
anyway, ik kan alleen nog maar janken en mijn baas blijft maar tegen me praten praten praten zonder pauze dus ben er weer even weg van voorlopig
Adem in, adem uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
anyway, ik kan alleen nog maar janken en mijn baas blijft maar tegen me praten praten praten zonder pauze dus ben er weer even weg van voorlopig
Yaayquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Contract getekend, nog een half jaar langer in dienst!
Ow, sorry, dequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry, ik bedoelde het niet kwaad.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Vlg mij deed ze de 'quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, sorry, deleek zo..
[..]alles 'nog even snel voor je weg bent'?
ermahgerdquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd komt er een fb bericht langs van iemand die iets liket.... en wat liket ze?
"Like, if you ever had McDonalds"Seriously?
Ohja, da's wel echt irritantquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren heeft cif ook uitgehaald naar zijn baas... Hij belde 's ochtends dat ie migraine had (en echt zwaar; want ik had al een vermoeden dinsdagavond toen ie kei wit op de bank lag); en dus niet kwam werken. Belde zijn baas een paar uur later op of ie dan wat kon opzoeken voor een klant..
Euh... nee? Hij blijft niet voor niks thuis.....
Het is zo jammer dat er weinig begrip is voor mensen met migraine want 'het is maar een beetje hoofdpijn'
ik dacht dat je mijn sarcasme inmiddels wel herkendequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, sorry, deleek zo..
[..]alles 'nog even snel voor je weg bent'?
lekker danquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren heeft cif ook uitgehaald naar zijn baas... Hij belde 's ochtends dat ie migraine had (en echt zwaar; want ik had al een vermoeden dinsdagavond toen ie kei wit op de bank lag); en dus niet kwam werken. Belde zijn baas een paar uur later op of ie dan wat kon opzoeken voor een klant..
Euh... nee? Hij blijft niet voor niks thuis.....
Het is zo jammer dat er weinig begrip is voor mensen met migraine want 'het is maar een beetje hoofdpijn'
Ik ben nogal hardleers geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat je mijn sarcasme inmiddels wel herkende
Zeker na onze pm gesprekken over mijn-gebruik en wat ik daar mee bedoel
![]()
Tnx, alles komt goed . Lontje is kort.
HOEzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, alles verkassen naar een andere verdieping.
Kantoor voor m'n pa creëren. Hij zou eigenlijk op zolder gaan zitten, maar daar zitten niet echt ramen, dus niet heel wenselijk voor overdag. Dus nu gaat hij in m'n slaaphok zitten en gaat mijn vermaak naar zolder, aangezien ik daar overdag toch niet mee bezig ben en geen daglicht mis. MAAR NU MOET ALLES NAAR BOVEN.quote:
zolderkamerautistquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan word ik een eckte zolderkamerautist.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zolderkamerautist
Ik wilde dus die meme opzoeken met die dikke man die de gordijnen dichttrekt, kom ik dit tegen.
[ afbeelding ]
WAT DE FUCQUE
Heb je al gefaald?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
bam kwartet boem dit dat alles! whaaaa (ik heb geen idee waarom ik al de hele tijd zo hyper ben)
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mwhihihi ik zit hardop te lolleren om dit woord
Neequote:
Daar komt het doorquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of vagieeeennn.. Op zijn borats uitgesproken vind ik ook zo'n bazenwoord
[..]
Nee
ERquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Of: http://topvintage.nl/nl/v(...)ysuit-flamingo-print![]()
![]()
Ik wist hetquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:00 schreef Incantrix het volgende:
Waarom ik dan toch weer een notitieboekje gekocht heb...?!
De lelijkheidquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
heel mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Oh my... ik ben verliefd
http://topvintage.nl/nl/v(...)-bouquet-swing-dress
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |