PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef wieisboos het volgende:
wtf mijn puush ging verkeerdmoest deze zijn
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef dion_v_k het volgende:
Dijks verhuurd aan Heerenveen![]()
Ohja.. en Ajax is geinteresseerd in de topscorer van PSV A1, weer wat eigen jeugd erbij
Ohja.. en Ajax is geinteresseerd in de topscorer van PSV A1, weer wat eigen jeugd erbij
Lijkt me ook wat raar om in de CL finale tegen je nieuwe club te spelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef DePresident. het volgende:
Gotze speelt niet in de Champions League finale.
Die gaat niet heb ik al gelezenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt me ook wat raar om in de CL finale tegen je nieuwe club te spelen
Benitez?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
Hopelijk Lukaku <90k
De rest is wel echt prut alleen die Eddie is wel nice
Tjah het zijn toch je nieuwe ploeggenoten waar je tegenspeelt. Je komt niet echt lekker binnen daar als je de winnende maakt in de laatste minuut bijv.quote:
Ik denk het wel. En dit heeft volgens mij ook wel een positief effect voor de prijsontwikkeling van TOTS Benteke, door de dubbele link met Lukaku. Een hoop spelers die deze 2 willen gaan combineren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
Hopelijk Lukaku <90k
Ik vind het maar onzin zolang je onder contract staat bij een club speel je ook voor die club en ga je niet aan zulke praktijken mee werkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah het zijn toch je nieuwe ploeggenoten waar je tegenspeelt. Je komt niet echt lekker binnen daar als je de winnende maakt in de laatste minuut bijv.
Die stats van Lukaku zijn echt niet geweldig hoor. IF Sturri is veel beterquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef ThadCastle het volgende:
Hopelijk Lukaku <90k
Nee, maar begrip zal er wel zijn. Elke speler wil de champions league winnen. Maakt niet uit met welk team. Op dat moment is hij nog BVB speler en geen Bayern speler.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah het zijn toch je nieuwe ploeggenoten waar je tegenspeelt. Je komt niet echt lekker binnen daar als je de winnende maakt in de laatste minuut bijv.
Benitez man 83 headingquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die stats van Lukaku zijn echt niet geweldig hoor. IF Sturri is veel beter
Klopt, maar ik denk dat hij toch liever de finale tegen Barca had gespeeldquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar begrip zal er wel zijn. Elke speler wil de champions league winnen. Maakt niet uit met welk team. Op dat moment is hij nog BVB speler en geen Bayern speler.
Heb er ook over nagedacht dat het wel raar was, maar wat schiet hij er mee op door minder te presteren? Een verloren finale is ook niet echt lekker.
Sturridge is ook 81 Lukaku 77..quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die stats van Lukaku zijn echt niet geweldig hoor. IF Sturri is veel beter
Hij schiet er niets mee op? Je kan beter een CL winst op je CV hebben staan dan een verloren finalequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat hij toch liever de finale tegen Barca had gespeeld. Hij schiet er natuurlijk niks mee op. Zeg ook niet dat hij niet moet spelen, alleen dat het raar is
Onbetaalbaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef UltimateTeam het volgende:
Die prijs van Benitez als hij in BPL zou spelen. Zou echt onbetaalbaar zijn hij heeft ook nog 4 star weak foot en 4 star skills.
Welliton is 81 en Gomez is 87quote:
Om slechter te spelen. Lees anders de post waar ik op reageer ook dwaasquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij schiet er niets mee op? Je kan beter een CL winst op je CV hebben staan dan een verloren finale
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Om slechter te spelen. Lees anders de post waar ik op reageer ook dwaas
je hoort het over 43 min wel mavertje, denk om je hartquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
ik hoor ook dat Ibra in het TOTW had moeten zitten, wat heeft hij dan gedaan het weekend ?
Ruzie gezocht ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
ik hoor ook dat Ibra in het TOTW had moeten zitten, wat heeft hij dan gedaan het weekend ?
Hahah, ja ik zit ondertussen naar de Giro te kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hoort het over 43 min wel mavertje, denk om je hart
Dat is een uitzondering pik. Over het algemeen hebben spelers met een lagere rating ook mindere stats. Niet zo leuk doen dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Welliton is 81 en Gomez is 87![]()
Wil niks zeggen dus
Ik heb liever Benitez en bpl dan IF sturridge hoor balance enzo is niks van Sturridge.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
OnbetaalbaarHij is 1.70. IF Sturridge is ongeveer 70K a 75K. Nog een betere nationaliteit ook
Jup zoals Darren Bent een beetjequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tots Bentekkers is wel echt een tank. Als je hem eenmaal op weg naar het doel helpt, dan is het ook een goal
Vaak zijn het gewoon de snellere spelers die beter zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is een uitzondering pik. Over het algemeen hebben spelers met een lagere rating ook mindere stats. Niet zo leuk doen dus
Ja maar Lukaku is 77 overall en Benteke 76quote:
Daarom is het verschil ook minimaal. Wilde gewoon aantonen dat ze ongeveer de zelfde stats hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar Lukaku is 77 overall en Benteke 76
En Gomez is gewoon een graf kaartquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vaak zijn het gewoon de snellere spelers die beter zijn.
Maikon Leite is bijv. ook een uitblinker in gold teams![]()
pik
Speel je 3-5-2?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb ik TOTS Vertonghen en Mangala, scoort Kaboul al mijn corners
Nee, gomez is echt heel goed. Je moet hem alleen wel goed gebruiken.quote:
Mijn corners met Kompany en Ivanovic zijn ook gevaarlijk, alleen kop ik veel naastquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Speel je 3-5-2?
Bij die tactiek scoort bijna altijd de meest centrale verdediger
Oke vandaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Speel je 3-5-2?
Bij die tactiek scoort bijna altijd de meest centrale verdediger
Ik kan niet echt goed grip krijgen of ik de corners nou hard er in kop, of dat ik ze huizenhoog over kop.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn corners met Kompany en Ivanovic zijn ook gevaarlijk, alleen kop ik veel naast
Dat is ook een beetje randomquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan niet echt goed grip krijgen of ik de corners nou hard er in kop, of dat ik ze huizenhoog over kop.
Ja gister hield ik een keer RB in toen ik de corner kopte, toen kopte Ivanovic hem echt perfectquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan niet echt goed grip krijgen of ik de corners nou hard er in kop, of dat ik ze huizenhoog over kop.
Ik heb altijd RB ingedrukt bij cornersquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gister hield ik een keer RB in toen ik de corner kopte, toen kopte Ivanovic hem echt perfect
Misschien dat maar doen, en meer op de timing lettenIvanovic
echt een baas, hij is lang en springt hoog, en zijn tackles zijn goed. Enige minpuntje is dat hij niet super wendbaar is en als een spits hem voorbij is dan haalt hij hem iig niet meer in
MOTM?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gister hield ik een keer RB in toen ik de corner kopte, toen kopte Ivanovic hem echt perfect
Misschien dat maar doen, en meer op de timing lettenIvanovic
echt een baas, hij is lang en springt hoog, en zijn tackles zijn goed. Enige minpuntje is dat hij niet super wendbaar is en als een spits hem voorbij is dan haalt hij hem iig niet meer in
Moet je een goede corner tactiek maken en dan niet zo een waar 10 man in de goal staan en eruit sprintenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Bmo89 het volgende:
Over corners gesproken. Ik heb het volgende probleem. 8 van de 10 corners die ik neem, worden door de tegenstander weggekopt naar de 16, waar een speler van hun helemaal vrij staat. Deze kan zo een paas geven en ik krijg een counter om mijn oren. Dit gebeurt echt vaak bij mijn corners, maar heb het zelf nooit als ik een corner verdedig.
Mij gebeurt dit eigenlijk nooit. Iets meer oefenen dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Bmo89 het volgende:
Over corners gesproken. Ik heb het volgende probleem. 8 van de 10 corners die ik neem, worden door de tegenstander weggekopt naar de 16, waar een speler van hun helemaal vrij staat. Deze kan zo een paas geven en ik krijg een counter om mijn oren. Dit gebeurt echt vaak bij mijn corners, maar heb het zelf nooit als ik een corner verdedig.
Haha, nee dat is geen oefening. Ik denk meer dat het ligt aan de manier waarop ik ze neem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mij gebeurt dit eigenlijk nooit. Iets meer oefenen dus
Dus moet je oefenen om ze beter te nemen, hè.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is geen oefening. Ik denk meer dat het ligt aan de manier waarop ik ze neem.
Ja dankjewel, captain obvious.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dus moet je oefenen om ze beter te nemen, hè.
IF Jovetic op CAM en Vucinic in de spits dan speelt het nog veel beterquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een geweldig team.
Alleen de middelste linie moet echt anders..
Jovetic is echt een baas in de spits.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IF Jovetic op CAM en Vucinic in de spits dan speelt het nog veel beter
Ik zelf sprint altijd met mijn poppetje naar de middenlijn als de tegenstander na aan het denken is hoe zijn corner te nemen. Na onderschepping steekpass naar mannetje en dan heb je een goede countermogelijkheidquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha, nee dat is geen oefening. Ik denk meer dat het ligt aan de manier waarop ik ze neem.
Ik heb hem op CAM en daar is hij echt briljantquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jovetic is echt een baas in de spits.
Ben benieuwd of hij dit ook waar kan maken op CAM.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zelf sprint altijd met mijn poppetje naar de middenlijn als de tegenstander na aan het denken is hoe zijn corner te nemen. Na onderschepping steekpass naar mannetje en dan heb je een goede countermogelijkheid
100% goal garantie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zelf sprint altijd met mijn poppetje naar de middenlijn als de tegenstander na aan het denken is hoe zijn corner te nemen. Na onderschepping steekpass naar mannetje en dan heb je een goede countermogelijkheid
Haha, nee, dat is geen grapje, dat doe ik echtquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik weer eens een friendly tegen je doe ga ik bij corners 3x van cornernemer wisselen, puur om je te trollen
Zag je edit niet. Tegen Fokkers doe ik dit niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ik weer eens een friendly tegen je doe ga ik bij corners 3x van cornernemer wisselen, jij steeds naar de middenlijn rennen![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zag je edit niet. Tegen Fokkers doe ik dit niet natuurlijk
Bij andersom zou er een BPL TOTS aankomen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:51 schreef _NZT_ het volgende:
Dus lukaku en geen ribery, Bundesliga tots coming
No, gewoon bevestiging van lukaku en geen ribery. Zal ff interpunctie aanpassen, ziet er wel krom uit jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij andersom zou er een BPL TOTS aankomen?
Zo'n koscielny is leuk, maar niet echt meer toegevoegde waarde neequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het matigste TOTW in tijden denk ik.. de bronzes spreken me niet aan en de silvers ook niet al heeft Johnson hele goede stats. Verder hebben de gold IFs best lage ratings, de hoogste is 83.
Well saidquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef UltimateTeam het volgende:
Mooie kaart die van Lucho met dat logo van Porto en de Argentijnse vlag.
17.00 tot 18.30quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
hoe laat was dat HH ook alweerme consumable pile is leeg
John Isner > Robin Haase toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Draw?
Edit: most games. Dom.
Al die acesquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
John Isner > Robin Haase toch?![]()
Herinner me die match nog wel op Wimbledon
Ik niet? Was Isner tegen Mahut geloof ik toch? Pakje shag op Robin gezetquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
John Isner > Robin Haase toch?![]()
Herinner me die match nog wel op Wimbledon
Ja kloptquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik niet? Was Isner tegen Mahut geloof ik toch? Pakje shag op Robin gezet
iddquote:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 22-05-2013 om 17:00:45Bundesliga! http://t.co/MRC220qDBW reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 22-05-2013 om 17:00:52Introducing the @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga squad featuring the BEST in-forms from the German league! http://t.co/rkMd6YSTmQ reageer retweet
HUUUUUUUUUUUquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2441660.pagequote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Boateng en Dante, WOW , die moet ik echt hebben, weg met die BPL troep, haha
En ook echt onbetaalbaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toprak wordt wel echt een zieke silver cb
Gundogan want BVB gaat winnen. Fuck Bayernquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dan moet Robben of Gundogan maar een MOTM halen zaterdag
HAHAquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
Boateng en Dante, WOW , die moet ik echt hebben, weg met die BPL troep, haha
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 22-05-2013 om 17:04:38Hold fire on the Gotze rage, pretty sure it's just an error on the webapp - was given CAM as his position in the email. Will confirm asap reageer retweet
Mooiquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:05 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 22-05-2013 om 17:04:38Hold fire on the Gotze rage, pretty sure it's just an error on the webapp - was given CAM as his position in the email. Will confirm asap reageer retweet
Lijstje bijgesteld met prio 1quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:05 schreef Zhano het volgende:
quote:
Gewoon weer gaan tamperenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Lewa en Gotzinho samen gaan al meer kosten dan ik nu heb volgens mij
Gelukkig wordt Farfan en Reus onbetaalbaar voor de abusertjes,quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:08 schreef FCsuarez het volgende:
hoeveel zullen die pace abusertjes wel niet neer gaan leggen voor farfan en reus
sowieso 9 keer bayernquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar waarom is er geen TOTS Neuer danEn dan wel alle verdedigers een TOTS geven van Bayern
ik zou nou wachten als ik jou was,gezien hoeveel high rated spelers wel niet,quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Nog een pakje BPL halen of wachten op Bundesliga?
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#eMSC3naL1VO:360quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
iemand linkje van het team zodat je die stats kan zien ?
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#eMSC3naL1VO:360quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
Je kent EA forum toch wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
Van alle spelers...Lewa ook 89quote:
Overdrijf nou nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Maver24 het volgende:
Reus gewoon beter dan Ronaldo denk ik, die stats man, kom op,
Ik zit ook al te wachten idd. Prutsers zijn het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
godverregodver waar zijn TOTW en TOTS op wefut pazzel?
Deze man komt serieus klaar op de marketingtrucs van EA.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Maver24 het volgende:
Reus gewoon beter dan Ronaldo denk ik, die stats man, kom op,
Ja ze verliezen klanten zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik had examens en Pascal heeft het ook niet gedaan. Ik ga de boel zo doorvoeren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
drama hier hoor, zowel wiskunde als wefutquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had examens en Pascal heeft het ook niet gedaan. Ik ga de boel zo doorvoeren.
A of B?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drama hier hoor, zowel wiskunde als wefut
1 followerquote:
Is het iets?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vorig jaarDit jaar 1 of 2 potjes misschien.
an websitequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:23 schreef Reemi het volgende:
Onze officiële heeft er namelijk 0
https://twitter.com/wefut
Ik ook zoiets, maar vragen die ik fout heb 0 punten toegekend. Kan ik nog halve punten voor krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
B uiteraard
46 punten, toch best oke
Er door heen? Hoeveel K gaan we verdienen bedoel je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef FCsuarez het volgende:
hoeveel K gaat er door heen vanavond heren ?
je moet gewoon punten toekennen voor dingen die je wel hebt genoteerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar vragen die ik fout heb 0 punten toegekend. Kan ik nog halve punten voor krijgen natuurlijk
wie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
Luke watson heeft een tots suarez in zijn pakketje.
neequote:
Ik ben vergeten hoe je ook alweer handmatig coins moet verdienenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er door heen? Hoeveel K gaan we verdienen bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe je ook alweer handmatig coins moet verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker rooneys kopen voor 200c tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben vergeten hoe je ook alweer handmatig coins moet verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instellen van je AB doe je toch ook handmatig? Je bent helemaal niks vergeten, lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat handmatig instellenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Instellen van je AB doe je toch ook handmatig? Je bent helemaal niks vergeten, lijkt me
wellington nem is wel echt schijtslechtquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat handmatig instellen
[ afbeelding ]
Geinig teampie
Echt? Oh. Andere Braziliaanse pacemuppet maar dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wellington nem is wel echt schijtslecht
Hoelaat forza 3?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef Thorb het volgende:
bam jonge
maarruh kevinho ik moet eerst ffkes eten nu
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2441660.pagequote:
ja zelf gebruiktquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt? Oh. Andere Braziliaanse pacemuppet maar dan.
om half zes etenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:35 schreef Thorb het volgende:
bam jonge
maarruh kevinho ik moet eerst ffkes eten nu
ik eet liever 5 uurquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om half zes etenvieze nederlander.
8 uur/half negen ofzo?
mathijs?
Met je 1st team of 2nd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon 3x achter elkaar in de 90ste minuut verloren. Voor het eerst deze fifa weer een controller door de kamer geflikkerd![]()
Is mijn batterij kapot wtf
mijn broer had er toen meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
lolololol vriend van me heeft 75 van de 79 punten voor wis B
Beiden namelijk 3x verloren en ik wissel om de wedstrijd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met je 1st team of 2nd?
En balen man, ragen is zo kut
Ik heb hem op CAM en doet het geweldig daar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou Torres op CF goed werken?
Iemand ervaring mee?
omdat jij er mee loopt te gooien wellicht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe kan die batterij nou weer stukgaan wtf
Uhm.. waar baseer je dat op? Je bent ervan bewust dat Bale, Suarez, Cech, Hazard Mata etc allemaal stegen afgelopen week?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef dion_v_k het volgende:
Alle NIF's gaan zo hard zakken nu, metname Ribery en Robben
Dan vind ik het nog raar dat een batterij stuk gaat en ook door de oplader niet meer gepakt wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat jij er mee loopt te gooien wellicht?
Nice, ik ga het toch gewoon proberen, omzetten kost 150cquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb hem op CAM en doet het geweldig daar.
dan heb je het contact stukgegooid dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog raar dat een batterij stuk gaat en ook door de oplader niet meer gepakt wordt.
Ik vond het ook een domme opmerking maar die ps3'ers kan je beter negeren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uhm.. waar baseer je dat op? Je bent ervan bewust dat Bale, Suarez, Cech, Hazard Mata etc allemaal stegen afgelopen week?
Nu pakjes kopenquote:
FF openschroeven kabels checke etc,quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog raar dat een batterij stuk gaat en ook door de oplader niet meer gepakt wordt.
Götze schijnt een foutje te zijn..aldus die Robbquote:
Das waar ook, er zitten nog TOTS spelers inquote:
lekker jezus kut wefutquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gotze gewoon CAM alleen die showoff squad is niet goed
Ook lullig dadelijk leest hij dat op twitter.. hadden zijn ouders waarschijnlijk persoonlijk willen vertellen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Götze schijnt een foutje te zijn..aldus die Robb
Lange dagen maken, niets voor mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ook lullig dadelijk leest hij dat op twitter.. hadden zijn ouders waarschijnlijk persoonlijk willen vertellen..
ik ga hetzelfde doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef dion_v_k het volgende:
Schijt, ik ga gewoon weer voor 150k packs openen![]()
Pull je er 1 ben je meteen binnen
Hier speel je het spel toch ook voor?quote:
Dat doet alleen/vooral DS2quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier speel je het spel toch ook voor?
Niet om op je geld te gaan zitten en dan iedereen hier op het forum uitlachen dat ze een pakje kopen![]()
En als je dan een TOTS hebt worden ze boos![]()
![]()
Rubbertjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha, dat is mij zovaak overkomen, klote rubbertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |