Had m vanmiddag in de auto weer opeens, genietenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef Stofje het volgende:
Wat een prachtig nummer blijft Sugar toch.
Zijn ze bang dat er niemand komt kijken anders?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef RonB79 het volgende:
Lekker. Ik woon in DE dus de boel is geblokkeerdDuits concert en zelfs dat mag je nog niet zien. Ook via youtube unblocker werkt het niet. Ach ja, weer een uurtje gespaard, ga ik maar weer wat anders doen..
Ik ben er bang voor jaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn ze bang dat er niemand komt kijken anders?
Formaldehyde ging een beetje verkeerd. Gitaar was niet goed gestemd ofzo, dus halverwege kapten ze ermee en begonnen ze opnieuwquote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef Stofje het volgende:
Huh? En stil is het hier. Ik heb 'm even afgezet, maar wat gebeurde er?
Hoe een saai albumnummer zo goed live kan zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En dit de mijne. Bricks and Mortar
Bricks and Mortar is juist de beste van die plaatquote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe een saai albumnummer zo goed live kan zijn
Hier ook hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Guard het volgende:
Smokers, das dan weer een favorietje van mij
De energie mist een beetje lijkt het, ook bij het publiek.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef Vatta het volgende:
Ze hebben zich goed hersteld. Vond het voor de encore niet zo'n bijster geweldige gig.
Ja flink wat slordigheidjes. Ze lijken nog niet helemaal lekker op elkaar ingespeeld op elkaar ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
De energie mist een beetje lijkt het, ook bij het publiek.
En Rock Werchter de dag er voorquote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Guard het volgende:
nog oefenmomentjes zat voor de Ziggodome, maar de gashouder is al snel
Het beste concert van RW12. Wat was ik gelukkig dat ik daar bij was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Stofje het volgende:
Kijk naar het Rock Werchter concert 2012 (helemaal te vinden op YT) en je ziet power. Magistraal optreden is dat.
Thx, gaan we dat eens proberen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Stofje het volgende:
Kijk naar het Rock Werchter concert 2012 (helemaal te vinden op YT) en je ziet power. Magistraal optreden is dat.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:16 schreef Joszwa het volgende:
Heb 'm helaas gemist gister.. Is 'ie ergens op internet terug te kijken/downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |