Zullen ook wel een hoop mensen voor A7X zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht, maar toen ik die wachtrij zag begon ik toch wel te stressen.
Ik had weer een uurtje verwacht net als in de heineken music hall destijds. Ik kan nog steeds 8 staanplaatsen kopen en dat verbaasd me eigenlijkquote:
Sugar, mooiste nummer van alles. Wat een pareltjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:43 schreef Stofje het volgende:
Studioversie Sugar. Klinkt goed, tempo'tje hoger dan die Werchter-uitvoering, maar behoudt z'n schoonheid.
Ik zet hem gewoon op de repeat totdat ik aan een volgend liedje toe benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:45 schreef Stofje het volgende:
Geniale song idd. Ben nu bij z'n outtro, die is verdomd geil.
Oefffff.... Dit kan deze fanboy van het eerste uur nog even niet aan. Probeer op een ander moment een nieuwe poging te wagen, maar ik vrees dat de collectie slechts tot en met het derde album compleet zal blijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:51 schreef Stofje het volgende:
What is this thing called love. Eh, even wennen, denk ik, eerste luisterbeurt is het dikke prut..
Doet me een beetje denken aan de eerste plaat van The Killers. Eerste 4 nummers briljant en daarna als een nachtkaars uit aan het gaan. Maar goed, groeiplaatje waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:21 schreef Stofje het volgende:
"Grapje jongens, alleen de eerste drie nummers zijn van ons, de rest is gewoon een geintje om jullie downloaders die veel te vroeg een bestandje vinden te fucken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |