En vieze zweterige mensen in het openbaar vervoer, mannen met sokken in de sandalen, dikke vrouwen op het strandquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Inclusief 3 topics per dag over wat een kutweer het is
Oh no bij 30 graden in een volle metroquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:03 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
En vieze zweterige mensen in het openbaar vervoer, mannen met sokken in de sandalen, dikke vrouwen op het strand
Die bovenste wil ik welquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:21 schreef Differ het volgende:
Zeer terechte klacht!
2 bikini's voor je topique..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar zwart is zo saai.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is niet zo mooi vind ik , vooral i.c.m. de kleur touwtjes, zwart zo leuker staan.
Roze bikinis vind ik heel leuk, dit zou jou vast leuk staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 onbewerkte recente foto van je eerste foto voor je post.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:21 schreef Differ het volgende:
Zeer terechte klacht!
2 bikini's voor je topique..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier draagt ze heel wat anders. Zelfs de print is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
1 onbewerkte recente foto van je eerste foto voor je post.
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat dit veel te langzaam voor een reeksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:01 schreef wenfer2 het volgende:
Ik stel voor een topic reeks van deze klacht te maken.
Dan geef het goede voorbeeldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit veel te langzaam voor een reeks.
Sorry maar ik weet niet wie Daan isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:13 schreef Limitless_Options het volgende:
[..]
Daan geef het goede voorbeeld
Danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet niet wie Daan is.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik draag m'n Uggs trouwens niet meer hoor. Gewoon een beetje luchtigs met een gekleurde spijkerbroek eronder en m'n allstars eronder of hakjes.
Maar wel een terugkerende klacht op wekelijkse basis. En terecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit veel te langzaam voor een reeks.
Ik voel me in ieder geval niet aangesprokenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar wel een terugkerende klacht op wekelijkse basis. En terecht.
Omdat jij een te kleine groene broek en converse draagt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |