quote:
Wat gewoon doen? Ik heb 2 optiesquote:
Hmm het punt bij de monitor is dat ik dan alleen het geluid van mn pc via mn speakers kan laten gaan en die van de PS4 niet :/quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef FredvZ het volgende:
Als je er geen tv mee gaat kijken, dan zou ik voor een 27" HD monitor gaan.
Koop dan ook gewoon een fatsoenlijke versterker man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef replay11nl het volgende:
[..]
[..]
Wat gewoon doen? Ik heb 2 opties
[..]
Hmm het punt bij de monitor is dat ik dan alleen het geluid van mn pc via mn speakers kan laten gaan en die van de PS4 niet :/
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef replay11nl het volgende:
Hmm het punt bij de monitor is dat ik dan alleen het geluid van mn pc via mn speakers kan laten gaan en die van de PS4 niet :/
Naja de speakers zijn goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon een fatsoenlijke versterker man.
Het gaat om de verwerking van signaal van diverse bronnen he, dan heb je meer dan 1 aansluiting nodig. Maar aangezien je het over een groene jack hebt gaat het om een 2.0 of een 2.1 setje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:11 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Naja de speakers zijn goedHarman Kardon geen idee welke eigenlijk
2.1 Setje is het jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het gaat om de verwerking van signaal van diverse bronnen he, dan heb je meer dan 1 aansluiting nodig. Maar aangezien je het over een groene jack hebt gaat het om een 2.0 of een 2.1 setje.
En als ik nou een TV als monitor gebruik, daar het setje op aansluit, en dan pc en ps4 op de tv, wordt het signaal dan niet gewoon naar beide gestuurd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Kun je eventueel je PS3 doorlussen, maar dan moet je laptop steeds aan staan.
Nee het is de bedoeling dat er een nieuwe tv komt die mijn oude tv en monitor dus vervangtquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen idee, ik ken je TV niet. Maar het is te proberen. Maar voor goed geluid moet je gewoon sparen. Voor goed beeld ook.
Beide opties zijn reieelquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef replay11nl het volgende:
[..]
[..]
Wat gewoon doen? Ik heb 2 opties
[..]
Ik neig daar sowieso al meer naar, maar dan het volgende dus... Hoe ga ik dan het geluid van mn pc én toekomstige ps4 door mn setje laten lopen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:10 schreef vosss het volgende:
Ik zou dus voor de laatste optie gaan. Monitor gebruiken als tv.
Dat gaat altijd beter dan tv gebruiken als monitor.
A/V Receivertje ertussen. Hoeft heel niet duur te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ik neig daar sowieso al meer naar, maar dan het volgende dus... Hoe ga ik dan het geluid van mn pc én toekomstige ps4 door mn setje laten lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |