quote:
Hoi ik ben Fanta-stick, ik werk nog niet bij defensie...maar wil officier luchtgevechtsleiding worden.
Wil al vanaf mijn 15/16e bij defensie, praatte er destijds met mijn mentor over op school en hij was zelf ook bezig met solliciteren. Uiteindelijk na school ( HAVO) toch voor een HBO-opleiding gekozen omdat ik er voor mijn gevoel fysiek nog niet klaar voor was. Na een paar maanden al gestopt en werk momenteel als Tandartsassistente (geen opleiding voor gevolgd).In het afgelopen jaar heel veel mensen die bij defensie werken gesproken over hoe het nou is en het heeft me alleen maar enthousiaster gemaakt. Maandag 27 mei heb ik mijn eerste voorlichting van de Luchtmacht in Rotterdam en 6 juni eentje speciaal voor officier luchtgevechtsleiding en heb er zin in, hopelijk kan ik daarna gelijk solliciteren. Ben mezelf al aan het klaarstomen voor alle fysieke onderdelen en ben eigenlijk wel zeker dat ik het kan. Heb ontzettend veel zin om bij defensie te werken en het is echt mijn droom. Ik weet dat de procedures soms kort maar ook heel lang gaan duren dus schrijf me ondertussen wel in voor een studie, maar bij defensie werken is echt wat ik wil..
Het leek me verder ook interessant even hier te loeren en misschien wel wat vragen te kunnen stellen