abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126835408
Mijn vriendin zit al jaren bij een amateur toneelclub. De toneelclub bereidt elk jaar één of soms meerdere toneelspellen voor (dat wisselt wel 's) en geeft ook voorstellingen. Laatst hebben ze een stuk uitgekozen, de rollen verdeeld, enzovoort, voor voorstellingen in het najaar en met kerst enzo. Het is een vrij dramatisch en serieus toneelspel, maar er zit ook wel humor in.

Mijn vriendin heeft daarin een rol van jaloerse minnares gekregen, met wie het vrij slecht afloopt. Als ik het goed begrijp moet ze echt een kreng spelen (het tegenovergestelde van het karakter van mijn vriendin). Typetje golddigger, bitch, maneater...

Een stukje van de rol is dat ze op een verleidelijke manier de man in kwestie naar haar bed lokt. Ze wilden dit op een striptese-achtige manier doen en ik dacht dat dit niet expliciet zou worden opgevoerd, gezien het keurige gezelschap, maar nu heeft mijn vriendin juist het tegenovergestelde bedacht. Ze wil een verleidelijke striptease-act doen waarbij ze helemaal naakt zal gaan en de bedscene ook als bijna echt vrij expliciet wil opvoeren. Haar medespeelsters (en spelers, maar toch voornamelijk vrouwen) vinden het wel een leuk idee.

Maar zo ken ik mijn vriendin helemaal niet. Ondanks haar mooie figuur, is zij juist heel verlegen. En het publiek (we wonen in een klein dorpje in het noorden) zal het ook shockerend vinden, denk ik. Wat kan er achter zitten? Stille wateren, diepe gronden? Dat herken ik wel in haar, want op vakantie in Spanje had ze haar badpak ook ineens verruild voor een heel klein bikini'tje, waarvan het topje ook nog amper gedragen is. Even uit de band springen, zei ze...

Ik steun haar er ook in en vind het lef wat ze toont heel erg goed, maar wat als ze straks op internet staat? Ik weet niet hoor...
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:40:29 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126835524
Vraag het haar?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_126835724
Hoe oud zijn jullie? Dat ze van een badpak naar een bikini gaat snap ik wel.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_126835787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef serieuzekloon het volgende:Ik weet niet hoor...
en welk antwoord denk je hier dan te vinden? Het is jouw vriendin.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_126835791
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef Maineye het volgende:
Ik bestel alvast 2 kaartjes voor de voorstelling... :)
ik ook :Y
pi_126836179
Misschien wil ze juist van de verlegenheid af. Maar vraag het haar als je er mee zit.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:52:20 #7
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_126836379
Dat is inderdaad lelijk dat ze dat van plan is, ook vreemd als ze altijd verlegen is.
Maar jij hebt er moeite mee, moet je gewoon zeggen tegen haar.
pi_126837545
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:43 schreef rene90 het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Dat ze van een badpak naar een bikini gaat snap ik wel.
Zij is 27 (ik ben 35). Tja, bikini is altijd goed! Maar zij ging van badpak naar topless, het onderstukje was een heel klein stukje stof met een veter... Door het vele sporten (zwemmen, paardrijden, volleybal, hardlopen, etc. heeft ze ook een heel mooi figuur. Echt fantastisch vond ik het!

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien wil ze juist van de verlegenheid af. Maar vraag het haar als je er mee zit.
Ze vindt het leuk om voor even een ander mens te zijn, daarom doet ze ook aan toneel. En ze is er best goed in! Ze weet hoe ze is en dat probeert ze misschien op deze manier te doorbreken, dat zou kunnnen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef JamFlava het volgende:
Dat is inderdaad lelijk dat ze dat van plan is, ook vreemd als ze altijd verlegen is.
Maar jij hebt er moeite mee, moet je gewoon zeggen tegen haar.
Ik steun haar hierin, want ik vind dat je je partner moet steunen in de dingen die zij wil, maar ben bang voor nare gevolgen qua sollicaties enzo. Ze twijelt ook wel een beetje en ik wil haar wens niet ondermijnen door mijn bezwaren te uiten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef Maineye het volgende:
Ik bestel alvast 2 kaartjes voor de voorstelling... :)
Dat is alleen maar goed!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:22:09 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_126838149
Phileine zegt sorry :Y

Slecht geleend bro ;)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:40:55 #10
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_126839189
Laat haar lekker.. in kunst is alles geoorloofd. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_126839657
Zeg dat ze dr mini bikini aanhoudt, van een goede afstand lijkt ze dan alsnog naakt.

Zijn er serieus nog vrouwen die een badpak dragen als het geen tientonners of wedstrijdzwemmers zijn? :?
pi_126840131
Net alsof we in het Noorden bang zijn voor naakt...
pi_126840781
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef serieuzekloon het volgende:
Ik steun haar er ook in en vind het lef wat ze toont heel erg goed, maar wat als ze straks op internet staat? Ik weet niet hoor...
Het Internet staat al stampvol met naakte vrouwen. In het ergste geval neemt iemand 't op met zijn/haar smartphone en komen er foto's op het Internet te staan waarin je uit drie pixels net haar borsten kunt herkennen. Ik zou er niet bang voor zijn..
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_126842917
Er zijn wel meer actrices die naakt gaan...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 22 mei 2013 @ 04:01:48 #15
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_126843973
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef serieuzekloon het volgende:

[..]

Zij is 27 (ik ben 35). Tja, bikini is altijd goed! Maar zij ging van badpak naar topless, het onderstukje was een heel klein stukje stof met een veter... Door het vele sporten (zwemmen, paardrijden, volleybal, hardlopen, etc. heeft ze ook een heel mooi figuur. Echt fantastisch vond ik het!

[..]

Ze vindt het leuk om voor even een ander mens te zijn, daarom doet ze ook aan toneel. En ze is er best goed in! Ze weet hoe ze is en dat probeert ze misschien op deze manier te doorbreken, dat zou kunnnen...

[..]

Ik steun haar hierin, want ik vind dat je je partner moet steunen in de dingen die zij wil, maar ben bang voor nare gevolgen qua sollicaties enzo. Ze twijelt ook wel een beetje en ik wil haar wens niet ondermijnen door mijn bezwaren te uiten.

[..]

Dat is alleen maar goed!
Ik ga even niet in op haar nieuwe carrière kansen, want actrices die iets meer van zich durven laten te zien, krijgen juist de eerste 10 jaar meer rollen (in het theater of op het witte doek) dan minder.
Sterker nog, door hun extra rollen krijgen ze daarna ook vaak meer kansen in de regie etc.

Maar ik wil even ingaan op jou en op welke manier je ook om kunt gaan met deze situatie.

Zelf had ik ooit iets met een mooie jonge vrouw... ze viel in elk geval overal op.
Op een gegeven moment ontdeed ze zich bij de Hoornse Plas (Groningen) van al haar kledingstukken omdat dit op haar huid minder snel zou drogen.

Te midden van honderden mensen lag ze naakt met haar hoofd op mijn buik. Heel eventjes voelde ik me best ongemakkelijk... ze leek een prooi voor iedereen die maar iets wilde...

Maar nee, dat was niet zo. Ze zou bij mij slapen...

En toen kwam bij mij de oermens naar boven... in plaats van onzeker te worden, groeide ik gewoon als mens, als macho... als geheel!
Ik wist in alle mannen die haar in haar blote schaamlippen keken geïnteresseerden.... maar wat deze mannen ook dachten of wilden... ze zou met mij mee gaan, en de enige waarmee ze seks zou hebben zou ik zijn!

En die rol heb jij ook, zolang je er niet een al te groot probleem van maakt.
En ja, niemand verbied jou om het er moeilijk mee te hebben.... maar besef je in elk geval dat jij degene bent die met haar het bed deelt.

En besef je ook, dat jij als man seksueel veel langer geïnteresseerd blijft in jouw vriendin, zolang andere mannen ook geil van haar worden. Alles toch beter dan een ingezakte pudding waar geen andere man meer naar kijkt, behalve jou!?

Maak het er gewoon het beste van...
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_126843978
Dit gaat verkeerd aflopen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 05:07:23 #17
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_126844065
Dit gaat geheid verkeerd aflopen. :N
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_126846305
Waarom helemaal naakt? Dat 'schokeffect" is toch al jaren uit de tijd?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_126846806
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef serieuzekloon het volgende:
Een stukje van de rol is dat ze op een verleidelijke manier de man in kwestie naar haar bed lokt. Ze wilden dit op een striptese-achtige manier doen en ik dacht dat dit niet expliciet zou worden opgevoerd, gezien het keurige gezelschap, maar nu heeft mijn vriendin juist het tegenovergestelde bedacht. Ze wil een verleidelijke striptease-act doen waarbij ze helemaal naakt zal gaan en de bedscene ook als bijna echt vrij expliciet wil opvoeren. Haar medespeelsters (en spelers, maar toch voornamelijk vrouwen) vinden het wel een leuk idee.
Haar tegenspeler is een vent. Die heeft de rol van zijn leven. Die zal op dat moment wel denken.. ik kan haar nu bij d'r blootje kutje pakken terwijl haar vriendje hulpeloos in het publiek zit te te kijken.. Wie weet slaat het door al dat naakt en de bijbehorende schijtlolligheden wel een bepaalde vonk over. Je weet dat ze vanaf dat stuk hoog op het lijstje staat van de tegenspeler om haar helemaal uit elkaar te trekken en jouw vriendin zal zich ook wel; afvragen hoe het met hem zou zijn. Je moet je toch inleven in je rol nietwaar?

Succes TS, mijn kopje thee zou het niet zijn :D
pi_126846925
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er serieus nog vrouwen die een badpak dragen als het geen tientonners of wedstrijdzwemmers zijn?
Het badpak is juist weer in aan het raken :o En nu heb ik dus een hele stapel bikini's -O- Nog maar snel dragen voor het geen mode meer is :+ (moet er wel zon komen...)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Mishu het volgende:
Phileine zegt sorry :Y

Slecht geleend bro ;)
En daar moest ik ook direct aan denken :D

En mocht dit echt zijn: ik zou me er niet druk om maken, serieus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126846937
Aan de andere kant... het homogehalte is in toneelgezelschappen wel erg hoog. Dat kán je redding zijn. Maar ja, als hij dat niet is, ze delen in ieder geval dezelfde passie. En het is echt zo'n mooi verhaal aan de kinderen later hè?! "Papa en mama werden verliefd op elkaar toen mama naakt voor papa stond ten overstaan van honderden mensen in een toneelstuk. Hahahaha. En mijn toenmalige vriendje, god hoe heet ie ook alweer, zat in het publiek er naar te kijken. Ja we lachen er mee, maar dat was toen best zielig voor hem. Maar het was de beste beslissing in mijn leven"

Moeilijk TS.

Succes ;)
pi_126847294
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef snellejelle het volgende:

[..]

ik ook :Y
Willen degenen die gaan het tafereel trouwens filmen? En in een apart topic hier op Fok posten?Misschien dat Djeez er een mooi berichtje van kan maken >:)

Trouwens TS, ik dik het allemaal wat aan. Maar ik zou het sowieso niet tof vinden en er een (groot) probleem van maken. Ik vind het niet nodig dat mijn vriendin voor zoiets onbenulligs als een toneelstukje ten overstaan van honderden mensen haar vagijn laat zien. Je zegt wel dat ze verlegen is, maar daar geloof ik geen reet van. Verlegen mensen durven ook niet in een gewonere rol toneel te spelen. Jouw vriendin is juist verzot op aandacht. Dat heeft iedere toneelspeler natuurlijk wel, maar ze vind het nu nodig om te shockeren en alle aandacht op te eisen. Ik bedoel, dit wordt dé knaller van de voorstelling. Alle andere rollen van al haar tegenspelers zullen er bij verbleken. En dat voor een, suf, sorry dat kan niet anders, toneelstuk. Als jullie er nou door zouden binnenlopen omdat het voor een film die de bioscopen haalt is, zou het weer heel anders zijn. Dit verhaal zou me ook niet lekker zitten.
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:40:35 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126847842
Wat een jaloerse eikels ook altijd hier :'). Zeg wat je er van vindt, maar het is haar lichaam en haar beslissing. Dat is alles.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:51:45 #24
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_126848215
Ik zou het haar niet proberen te verbieden want dat loopt geheid uit op ruzie, maar je kunt haar wel laten weten hoe je er over denkt en het er samen over hebben natuurlijk.
an urge to help mankind overcomes me
pi_126848225
Wat als ze op internet komt? In dit geval is dat verre van belastend. Het is onderdeel van een toneelstuk, acteurs, ook bekende en hoogaangeschreven, gaan wel vaker naakt op het toneel.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')