quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef serieuzekloon het volgende:[..]
Zij is 27 (ik ben 35). Tja, bikini is altijd goed! Maar zij ging van badpak naar topless, het onderstukje was een heel klein stukje stof met een veter... Door het vele sporten (zwemmen, paardrijden, volleybal, hardlopen, etc. heeft ze ook een heel mooi figuur. Echt fantastisch vond ik het!
[..]
Ze vindt het leuk om voor even een ander mens te zijn, daarom doet ze ook aan toneel. En ze is er best goed in! Ze weet hoe ze is en dat probeert ze misschien op deze manier te doorbreken, dat zou kunnnen...
[..]
Ik steun haar hierin, want ik vind dat je je partner moet steunen in de dingen die zij wil, maar ben bang voor nare gevolgen qua sollicaties enzo. Ze twijelt ook wel een beetje en ik wil haar wens niet ondermijnen door mijn bezwaren te uiten.
[..]
Dat is alleen maar goed!
Ik ga even niet in op haar nieuwe carrière kansen, want actrices die iets meer van zich durven laten te zien, krijgen juist de eerste 10 jaar meer rollen (in het theater of op het witte doek) dan minder.
Sterker nog, door hun extra rollen krijgen ze daarna ook vaak meer kansen in de regie etc.
Maar ik wil even ingaan op jou en op welke manier je ook om kunt gaan met deze situatie.
Zelf had ik ooit iets met een mooie jonge vrouw... ze viel in elk geval overal op.
Op een gegeven moment ontdeed ze zich bij de Hoornse Plas (Groningen) van al haar kledingstukken omdat dit op haar huid minder snel zou drogen.
Te midden van honderden mensen lag ze naakt met haar hoofd op mijn buik. Heel eventjes voelde ik me best ongemakkelijk... ze leek een prooi voor iedereen die maar iets wilde...
Maar nee, dat was niet zo. Ze zou bij mij slapen...
En toen kwam bij mij de oermens naar boven... in plaats van onzeker te worden, groeide ik gewoon als mens, als macho... als geheel!
Ik wist in alle mannen die haar in haar blote schaamlippen keken geïnteresseerden.... maar wat deze mannen ook dachten of wilden... ze zou met mij mee gaan, en de enige waarmee ze seks zou hebben zou ik zijn!
En die rol heb jij ook, zolang je er niet een al te groot probleem van maakt.
En ja, niemand verbied jou om het er moeilijk mee te hebben.... maar besef je in elk geval dat jij degene bent die met haar het bed deelt.
En besef je ook, dat jij als man seksueel veel langer geïnteresseerd blijft in jouw vriendin, zolang andere mannen ook geil van haar worden. Alles toch beter dan een ingezakte pudding waar geen andere man meer naar kijkt, behalve jou!?
Maak het er gewoon het beste van...
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.