I know... Hun benaming... Maar het werkt welquote:
zooo, lijkt me lekker!!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef calastra het volgende:
Je kan recepten pakken die eigenlijk bedoeld zijn voor alcoholvrije cocktails. Bijvoorbeeld kokosmelk met een beetje honing en frambozensiroop= Jammie!
Zoeken kunnen we allemaal, maar het gaat erom, welk recept vind jij lekker???quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hier nog wat recepten voor ts: http://www.zokuhome.nl/recepten
ik ben een groot fan van peren en waterijs (rakketje)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Gits het volgende:
[..]
Zoeken kunnen we allemaal, maar het gaat erom, welk recept vind jij lekker???
staat die in het boekje, moet het nog opzoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:16 schreef Caithlinn het volgende:
Ow, en TSheb je dat recept met Chai thee al geprobeerd? Die is echt heel lekker!
niet!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:35 schreef blow... het volgende:
Hoe moet dit revolutionaire apparaat trouwens schoongemaakt worden?
graagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:33 schreef Gits het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een keer zo'n ijsje proeven
Alleen duurde dat altijd langer dan een paar minuten... Ik vind het een leuk dingetje en gebruik 'm vrij regelmatig voor dochter.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, zoiets hadden wij vroeger ook ja. Ik denk niet dat die vormpjes meer dan 3 gulden gekost hebben.
Mijn moeder deed daar opvoedverantwoord altijd sinaasappelsap in.
Eehm hoe dan..?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef minilot het volgende:
..maar ..maar je kunt er ook heel makkelijk gevulde ijsjes mee maken!
[ afbeelding ]
Zie mijn post stukje terug, daar heb ik het uitgelegdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm hoe dan..?
Gaat dat ook zo snel en moeten daar dan allerlei accessoires bij gekocht worden..?
Kan t niet zo 123 vinden namelijk...
Wel andere tips en howto's btw: Mijn vinger zit vast in de uitsparing...![]()
Oh das niets voor mij... gekwengel met een pipetje, uitzuigen... nee dat word m niet...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Zie mijn post stukje terug, daar heb ik het uitgelegd![]()
Net ijsjes gemaakt van Fentimans roselemonade, heerlijk. Ook met een binnenkant van yoghurt erg lekker trouwens. Alleen wel even goed schudden om de prik uit de limonade te krijgen voor je het in t apparaat giet.
Lekker hoor om het uit te zuigen, gewoon een sapje, gaat ook heel makkelijk, daarna maak je het pipetje gewoon leeg in je mondquote:Op maandag 10 juni 2013 21:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh das niets voor mij... gekwengel met een pipetje, uitzuigen... nee dat word m niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |