dat lijkt mij niet byzonder lekker, tenzij je Moulin de Valdonne gebruikt denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef Doodloper het volgende:
limonadesiroop
beetje water
stokje in het midden
invriezen
klaar
ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:25 schreef Molleman het volgende:
Wat een hippe nieuwe naam en product voor zo'n oud concept.
+1? ik begrijp het ook niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:50 schreef Prego het volgende:
[..]
dit
wat is er "machine" aan dit product trouwens?
ow ja? hoe dat dan, krijg je een klein en een groot vormpje of hoe werkt het.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef minilot het volgende:
..maar ..maar je kunt er ook heel makkelijk gevulde ijsjes mee maken!
[ afbeelding ]
Jaa, ik heb ook zo'n ding gekregen voor mijn verjaardag vorig jaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef minilot het volgende:
..maar ..maar je kunt er ook heel makkelijk gevulde ijsjes mee maken!
[ afbeelding ]
damn, dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Jaa, ik heb ook zo'n ding gekregen voor mijn verjaardag vorig jaarideaal! (Vooral om kids van vrienden bezig te houden in de zomer
)
Om ze gevuld te krijgen zit er een pipetje bij. Je vult de vorm met wat je aan de buitenkant wilt, bijv multifruitsap, dat laat je een paar minuten staan zodat de buitenkant bevroren is. Dan heb je een pipetje waarmee je de nog niet bevroren binnenkant eruit kunt zuigen. En dan doe je er vanilleyoghurt of iets anders lekker romigs in. Laat je het een paar minuten staan tot de binnenkant ook bevroren is. Et voila, je kunt hem eruit halen met je 'supertool' en opeten
You're welcomequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
damn, dat kan natuurlijk ook!thx voor de info
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |