Goedeavond allemaal..
Ik heb een vraag over iets wat ik al een tijdje zie, sinds ik verhuisd ben en ik kan er niet achterkomen wat het is.
Als ik achter me laptop zit, zie ik soms hele kleine miniscule beestjes op mijn scherm.
Het zijn net spinnetjes, maar dan echt kleiner dan een mm. Soms zit er eentje, soms meerdere.
Vanavond trof ik er weer eentje aan, en met een 15x vergrootglas icm spiegelreflex heb ik een foto gemaakt. Het beestje lijkt transparent te zijn, en aan de bovenzijde van het lijfje zit een zwarte lijn. Iemand enig idee wat het is? (ik heb hier binnen aardig wat planten staan en 2 kanaries in een kooi), en schoonmaken doe ik echt regelmatig, dus het lijkt me niet dat het daaraan ligt.
Kword er knettergek van, omdat ik niet weet wat het is, en wat het doet (en hoe kom ik er vanaf?)
Omdat ie zo heen en weer liep (en ik aan het schuiven was met het vergrootglas) heb ik em per ongeluk een beetje dood gemaakt

Beestje had 4 of 6 kleine pootjes, en voor een soort van voelsprieten.
Foto:
![2w6i8a1.jpg]()
Ja, dit is een serieuze vraag...
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')