omdat jouw katten derps zijn. kijken het graag af van hun baasjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom jat mijn kat bloemkool van de tafel en loopt ie ermee rond alsof het de grootste schat ooit is?
Ermahgerd, trutje dat je er bentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omdat jouw katten derps zijn. kijken het graag af van hun baasje
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ermahgerd, trutje dat je er bent
Ik wil een huis zo half in het bos en dat de douche dan een soort glazen telefooncel aan het huis is, zodat je midden in een grijs regenachtig bos heerlijk onder de warme douche kan staanquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef Debsterr het volgende:
AAAAARGH nagel kapoet op fotohand. Stomme wijsvinger!
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wil een huis zo half in het bos en dat de douche dan een soort glazen telefooncel aan het huis is, zodat je midden in een grijs regenachtig bos heerlijk onder de warme douche kan staan
Geweldig rustgevende mental image verwoestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchen
Ja maar dan druk ik op een knopje en dan is het zo ondoorzichtig glas ineens. En dan staat ie er nog steedsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en als er dan een seriemoordenaar voor je staat terwijl jij staat te douchen
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dan druk ik op een knopje en dan is het zo ondoorzichtig glas ineens. En dan staat ie er nog steeds
Zijn er echt heel veel dit jaar van dit soort evenementenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laten we het daar niet over hebben.
Ik wil dit doen
http://colorrain.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |