abonnement Unibet Coolblue
pi_127102766
Prima toch iedereen is anders :)
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:46:50 #252
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127102769
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:43 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Tja ik vind het meer een vertrouwenskwestie. Dit lijkt wel een beetje over het altijd blijvende discussieonderwerp privacy, en in hoeverre privacy geschaad mag worden. Ik geef mijzelf gewoon bloot wanneer ik iemand vertrouw, en heb er geen moeite mee to be honest.
Ik vind juist dat dit blijk geeft van geen vertrouwen. Mensen mogen ook niet in mijn rugzak kijken 'omdat ik niets te verbergen heb'
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127102800
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind juist dat dit blijk geeft van geen vertrouwen. Mensen mogen ook niet in mijn rugzak kijken 'omdat ik niets te verbergen heb'
Tja dat vind ik juist wel, wanneer zo'n mensen dan toch gekeken hebben, weten ze toch dat ze jou meer kunnen vertrouwen in de toekomst? Toch een soort impuls wanneer er blijkt dat er niks aan de hand is?
Sproetenman.
pi_127103028
Bdh nog nooit zo met je eens geweest volgens mij. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_127103080
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh nog nooit zo met je eens geweest volgens mij. :')
Ach ja, ik heb niks te verbergen. ;)
Maar ik snap best dat iemand behoefte heeft aan privacy.
Sproetenman.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:00:40 #256
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127103235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh nog nooit zo met je eens geweest volgens mij. :')
_O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127103237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:55 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb niks te verbergen. ;)
Maar ik snap best dat iemand behoefte heeft aan privacy.
Ja nja snap ook niet wat voor meer vertrouwen het wekt.. Sowieso als je zo iemands vertrouwen moet winnen :N Maar meer dat met die telefoons/fb van tegenwoordig je zoveel dingen kunt verwijderen, aanpassen. Zelfs WA gesprekken op verbergen zetten. Je kan zoveel.

Ik.heb ook moeite met vertrouwen maar het zou voor mij niks toevoegen om in mail of telefoon te kijken. Juist omdat ik weet dat als ik zelf iets zou willen verbergen ik wel slimmere manieren zou bedenken waardoor de ander zelfs bij het bekijken van mijn telefoon er toch niet achter zou kunnen komen. :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:01:35 #258
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127103266
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:47 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Tja dat vind ik juist wel, wanneer zo'n mensen dan toch gekeken hebben, weten ze toch dat ze jou meer kunnen vertrouwen in de toekomst? Toch een soort impuls wanneer er blijkt dat er niks aan de hand is?
Zij moet eerst alles weten voordat ze je kan vertrouwen. Vaak is het bij een gebrek aan vertrouwen dat ze in de toekomst ook regelmatig wil kijken en dus ook stiekem zal kijken enzo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127103515
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ja nja snap ook niet wat voor meer vertrouwen het wekt.. Sowieso als je zo iemands vertrouwen moet winnen :N Maar meer dat met die telefoons/fb van tegenwoordig je zoveel dingen kunt verwijderen, aanpassen. Zelfs WA gesprekken op verbergen zetten. Je kan zoveel.

Ik.heb ook moeite met vertrouwen maar het zou voor mij niks toevoegen om in mail of telefoon te kijken. Juist omdat ik weet dat als ik zelf iets zou willen verbergen ik wel slimmere manieren zou bedenken waardoor de ander zelfs bij het bekijken van mijn telefoon er toch niet achter zou kunnen komen. :P
Voor mij geeft het juist een gevoel van vertrouwen wanneer ik positieve dingen lees in een chat naar een ander. Ik denk dat je wel gelijk hebt dat wij allebei misschien te ver inhaken op elkaars privéleven.
Sproetenman.
pi_127103862
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oke. Wel een eer dat je deze stad mag binnentreden. Mogen normaal alleen knappe vrouwen van wie IK de foto gezien heb _O-
:? Wow jij bent grappig :O
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:18:48 #261
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127103891
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

:? Wow jij bent grappig :O
Uit een ander topic had ik al gehaald dat jij een zuurpruim bent maar dit... :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127103943
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uit een ander topic had ik al gehaald dat jij een zuurpruim bent maar dit... :')
Je moet je gewoon niet grappig voordoen als je het niet bent :')_!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:20:06 #263
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127103946
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Voor mij geeft het juist een gevoel van vertrouwen wanneer ik positieve dingen lees in een chat naar een ander. Ik denk dat je wel gelijk hebt dat wij allebei misschien te ver inhaken op elkaars privéleven.
Dat is geen gevoel van vertrouwen maar dan voel je je gewoon gevleid ofzo :P Vertrouwen is juist dat je ervanuit gaat dat zij, zonder dat jij het hoeft te controleren, positieve dingen zegt over ja. Dat ontbreekt wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:20:33 #264
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127103959
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Je moet je gewoon niet grappig voordoen als je het niet bent :')_!
Jij kent me niet eens :W _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127104021
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij kent me niet eens :W _O-
Jij mij ook niet dus hoe durf je me zuur te noemen :*
pi_127104034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Voor mij geeft het juist een gevoel van vertrouwen wanneer ik positieve dingen lees in een chat naar een ander. Ik denk dat je wel gelijk hebt dat wij allebei misschien te ver inhaken op elkaars privéleven.
Waarom heb je dat nodig dan?
Ik care niet met wie of wat mijn vriendin whatsapped. Ze gaat d'r gang maar. ;)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:25:37 #267
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127104132
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:22 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Jij mij ook niet dus hoe durf je me zuur te noemen :*
Heb je in andere topics voorbij zien komen daar reageer je ook al meteen zo.

Maar ga lekker genieten van het weer joh :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127104214
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is geen gevoel van vertrouwen maar dan voel je je gewoon gevleid ofzo :P Vertrouwen is juist dat je ervanuit gaat dat zij, zonder dat jij het hoeft te controleren, positieve dingen zegt over ja. Dat ontbreekt wel.
Mmm, misschien heb je wel gelijk. Ik denk dat ik gewoon onzeker was over hoe ze over mij denkt. Maar door zo te snuffelen bouwen we hopelijk allebei wel vertrouwen op, hardleers dan wel...
Sproetenman.
pi_127104229
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarom heb je dat nodig dan?
Ik care niet met wie of wat mijn vriendin whatsapped. Ze gaat d'r gang maar. ;)
Jaloezie, paranoïde perhaps. :{ ;(
Sproetenman.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:29:23 #270
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127104236
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Mmm, misschien heb je wel gelijk. Ik denk dat ik gewoon onzeker was over hoe ze over mij denkt. Maar door zo te snuffelen bouwen we hopelijk allebei wel vertrouwen op, hardleers dan wel...
Op jouw leeftijd moet je je sowieso geen zorgen maken over vertrouwen maar over seks.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127104269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:28 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Mmm, misschien heb je wel gelijk. Ik denk dat ik gewoon onzeker was over hoe ze over mij denkt. Maar door zo te snuffelen bouwen we hopelijk allebei wel vertrouwen op, hardleers dan wel...
Mja dan wil je een jaar van nu nog steeds kijken... want dat was de manier om het vertrouwen op te bouwen en dus ook om het in stand te houden.
pi_127104371
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Heb je in andere topics voorbij zien komen daar reageer je ook al meteen zo.

Maar ga lekker genieten van het weer joh :D
al gedaan
pi_127104645
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op jouw leeftijd moet je je sowieso geen zorgen maken over vertrouwen maar over seks.
Pff, seks boeit me vrij weinig. Ik heb liever gewoon een vriendin waarmee ik tijd kan doorbrengen.
Sproetenman.
pi_127104652
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:43 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Pff, seks boeit me vrij weinig. Ik heb liever gewoon een vriendin waarmee ik tijd kan doorbrengen.
Wat wat waaat?
pi_127104666
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja dan wil je een jaar van nu nog steeds kijken... want dat was de manier om het vertrouwen op te bouwen en dus ook om het in stand te houden.
Jaa je hebt gelijk waarschijnlijk, ik moet meer ontspannen.
Sproetenman.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')