Neem je er voor mij ook een paar mee?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet ze de laatste tijd echt te veelstraks maar eens kijken rond half negen of ze al afgeprijst zijn
Dat komt heeeel raar over, weetjewelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
HALLO IK BEN WEER TERUG VAN 3 KAMERS
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik stuur haar een gratis hoesje ok
ik wil je wel leren kennen :$ :$ mag ik je emieladres? :Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kent me niet :S:S:S oordeel niet :S
OMG ick oordeel nie :S !!! Ik denk altijd, wat you zie is wat you get!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kent me niet :S:S:S oordeel niet :S
het heeft nu een andere verpakkingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind de verpakking er echt allesbehalve uitnodigend/aantrekkelijk uitzien
Hoi Cote d'Or in de aanbieding bij de Apquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan of je een leuke broek koopt of niet.
Deze modellen zitten rond de 110 euro (omgerekend): http://www.a-shop-corp.com/e-pierce/eng/rise_s.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
welke danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg etsu
ja ging goed
ik vond maar 1 kamer echt leukde rest was allemaal klein
Wat is er? Dat zijn toch mooie broeken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi Cote d'Or in de aanbieding bij de Ap
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |