abonnement Unibet Coolblue
pi_370820
Vannacht heeft rond 04:30 een indringer kans gezien om De Bus in te komen.

Drie passagiers waren hierdoor zo ontdaan en voelden zich zo onveilig dat ze De Bus wilde verlaten.

Meer info ontbreekt omdat SBS het voorval tot nu toe verzwegen heeft

Meer Bus op http://debus.mediahits.nl

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 30 september 2000 @ 17:00:47 #2
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_370825
Welke drie?
pi_370883
Was het soms weer zo'n grapje van Koen ?
Of heeft ie IRL nog vrienden ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_370938
quote:
Op 30 september 2000 17:47 schreef buzzer het volgende:
Was het soms weer zo'n grapje van Koen ?
Of heeft ie IRL nog vrienden ?
Zoals ik het bericht binnen kreeg was het absoluut geen geintje. Het blijft altijd moeilijk natuurlijk omdat je de info van je bronnen niet 100% kunt controleren, maar totnu toe was het is het altijd betrouwbaar gebleken.

En , heel gek , wie of wat de bron is vertel ik niet (heb zo het idee dat ze dat bij SBS ook wel willen weten namelijk)

R@b.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 30 september 2000 @ 18:37:32 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_370941
quote:
Op 30 september 2000 18:34 schreef R@b het volgende:
En , heel gek , wie of wat de bron is vertel ik niet (heb zo het idee dat ze dat bij SBS ook wel willen weten namelijk)

R@b.


wees blij dat je niet bij de SP!TS werkt, dan had je nu wel eens in het huis van bewaring kunnen zitten
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 30 september 2000 @ 18:37:45 #6
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370942
quote:
Op 30 september 2000 18:34 schreef R@b het volgende:
En , heel gek , wie of wat de bron is vertel ik niet (heb zo het idee dat ze dat bij SBS ook wel willen weten namelijk)
Kan je daar tegenwoordig niet gegijzeld voor worden (Voskuil).

Wel een vaag verhaal. Heeft SBS nog geen reactie gegeven en hoe zit het met de streams??? (kan ik niet volgen)

Hallo...?
  zaterdag 30 september 2000 @ 18:38:47 #7
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_370946
quote:
Op 30 september 2000 18:37 schreef Ulx het volgende:
wees blij dat je niet bij de SP!TS werkt, dan had je nu wel eens in het huis van bewaring kunnen zitten
Shit, Ulx was net wat eerder
Hallo...?
pi_370966
quote:
Op 30 september 2000 18:37 schreef Ulx het volgende:
wees blij dat je niet bij de SP!TS werkt, dan had je nu wel eens in het huis van bewaring kunnen zitten

Maar dan was ik wel de bron van mijn info kwijt. Organisaties vinden het normaal gesproken niet fijn als er iemand uit de school klapt.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 1 oktober 2000 @ 16:12:36 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_372848
En na 24 uur komt SBS nu ook met het bericht. Mijn bron was dus zo slecht nog niet

----------------------------

Ongenode gast in de BUS
Dit is een officieel persbericht van SBS6
In de nacht van vrijdag op zaterdag 30 september heeft een ongenode gast in het Vlaamse Veurne de BUS weten binnen te dringen. Terwijl mensen druk bezig waren met de afbraak van de portocabines rond de BUS in verband met de verplaatsing naar een nieuwe locatie wist deze persoon achter een vrachtwagen langs ongezien het terrein op te glippen.

Via de deur van de bestuurder, die gezien het naderende vertrek net van het slot was gehaald, heeft de insluiper zijn weg naar boven gevonden, alwaar hij de slapende passagiers aantrof. Op hetzelfde moment werd hij tevens door de camera geregistreerd en hebben medewerkers van het programma de ongenode gast direct naar buiten begeleid. De politie heeft de man ter plekke gearresteerd en meegenomen naar het bureau voor een proces-verbaal.

Uiteraard zijn de passagiers geschrokken, maar na gesprekken met de programmaleiding keerde de rust al snel terug in de BUS en geniet één ieder op de nieuwe locatie van het uitzicht op de haven van Bruinisse.

Als gevolg van dit incident zijn er korte tijd geen live-beelden vanuit de BUS te zien geweest.

datum: Zondag 1 oktober 15:00
bron: redactie

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 1 oktober 2000 @ 17:11:22 #10
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_372963
quote:
Op 01 oktober 2000 16:12 schreef R@b het volgende:
Als gevolg van dit incident zijn er korte tijd geen live-beelden vanuit de BUS te zien geweest.
de streams lagen er toch enkele uren uit???
Hallo...?
pi_372967
En wederom gebeurd er in die BUS dus meer dan in BB...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 1 oktober 2000 @ 17:13:08 #12
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_372969
Misschien is daarmee het hagelslagmysterie voor de bewoners opgelost. Die denken natuurlijk dat die man al een paar keer binnen is gekomen en hij het heeft neergelegd

Stel dat het een serie-moordenaar was geweest Dan was SBS de lul geweest en dit verhaal over de hele wereld gegaan

Hallo...?
  zondag 1 oktober 2000 @ 17:13:58 #13
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_372971
Twas ook leuk geweest als ie een eindje met de bus was gaan rijden . Soort speed 3 ofzo
Hallo...?
  maandag 2 oktober 2000 @ 14:12:34 #14
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_374361
Het was Darius, hij wou graag een duetje zingen met Mariska. Daar zij alletwee geen programma meer hebben dachten zij beiden als een nieuw duo op te gaan treden!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')