PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
Was je toen erg teleurgesteld?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan die laatste gif a.u.b. uit de OP want ik vind hem te raar
Ik werd gisteren weer eens getrolld. Ik opende een 400c pack en toen zag ik de naam Juan in beeld dus ik hoopte op de CB van Inter maar dat was niet zo.
gehaald?quote:
Ik werd gisterenavond ook getrolld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan die laatste gif a.u.b. uit de OP want ik vind hem te raar
Ik werd gisteren weer eens getrolld. Ik opende een 400c pack en toen zag ik de naam Juan in beeld dus ik hoopte op de CB van Inter maar dat was niet zo.
hele nacht niet geslapenquote:
Uhuquote:
Was het op de xbox maar zo'n feestquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhutussen de 18 en 21 van de 25 mc vragen goed en minstens 20 van de 30 punten van het open gedeelte
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhutussen de 18 en 21 van de 25 mc vragen goed en minstens 20 van de 30 punten van het open gedeelte
quote:
Thanksquote:
Alvast gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had BMO het goed?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, ik had het nog even in de groep gegooid en onderzocht, en het was dus Penetratie en geen Differentiatie wat ik zeiNieuwe markten en nieuwe producten zijn echt alleen puur nieuwe markten en producten. Zat niet in dit tentamen dus
Maar als dreft een andere verpakking voor zijn normale afwismiddel doet of tandpasta, tis beiden penetratie. Het verschil zit hem dan in Lijn uitbreiding en merkuitbreiding
haha je zei penetratiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, ik had het nog even in de groep gegooid en onderzocht, en het was dus Penetratie en geen Differentiatie wat ik zeiNieuwe markten en nieuwe producten zijn echt alleen puur nieuwe markten en producten. Zat niet in dit tentamen dus
Maar als dreft een andere verpakking voor zijn normale afwismiddel doet of tandpasta, tis beiden penetratie. Het verschil zit hem dan in Lijn uitbreiding en merkuitbreiding
Thanksquote:
Jawel, bedoelde op de laatste dag alles lerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |