* SpaceInvaders kills the TV with fire.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Mirjam het volgende:
magoe FF heeft zich dus ingeschreven cvoor dat program
Het zal overeen komen, maar dan heul dikquote:
Hij had zich toch per ongeluk ingeschreven voor "ik kan het niet alleen"?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Mirjam het volgende:
magoe FF heeft zich dus ingeschreven cvoor dat program
BABYYYYquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben helemaal panisch nu want mijn menstruatie uitstel pilletjes helpen niet tegen zwangerschap en er dus helemaal niet bij stil gestaan dat dat dan ook serieus een optie is
Maar als dat niet was gebeurd was ze zeker met hem mee naar huis gegaan naar zijn gourmet en paardenschilderijenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zal overeen komen, maar dan heul dik.
Vorige keer had hij een date en toen gingen ze paardrijden. Zij flikkert flink hard van haar paard af, maar dat had hij niet door, want hij was bezig met waar het paard heen rende.
Zij had last van haar nek en peerd was op haar gaan staan, dus niet bewegen en ambulance. Hij dus haar ondersteunen omdat ze haar nek niet mocht bewegen.. Dat vond hij "erg leuk"
Verder geen bescherming gebruikt..?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben helemaal panisch nu want mijn menstruatie uitstel pilletjes helpen niet tegen zwangerschap en er dus helemaal niet bij stil gestaan dat dat dan ook serieus een optie is
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als het goed is een half jaar
klinkt als marginalenTVquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zal overeen komen, maar dan heul dik.
Vorige keer had hij een date en toen gingen ze paardrijden. Zij flikkert flink hard van haar paard af, maar dat had hij niet door, want hij was bezig met waar het paard heen rende.
Zij had last van haar nek en peerd was op haar gaan staan, dus niet bewegen en ambulance. Hij dus haar ondersteunen omdat ze haar nek niet mocht bewegen.. Dat vond hij "erg leuk"
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Je gebruikt toch rubbers?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
BABYquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij had zich toch per ongeluk ingeschreven voor "ik kan het niet alleen"?
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar je wilde toch ook een baby maken? Is het erg als het zo zou zijn dan
Tnxquote:
Zulke matige kuttvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |