Niet scheldenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Ok ik ben weg, ik vind dit internet niet leuk
Auf wiedersehen
O kut, door jouw bericht zie ik pas hoe laat het is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Ok ik ben weg, ik vind dit internet niet leuk
Auf wiedersehen
quote:
Dat doe je maar lekker anders hoor.quote:
VAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:18 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 20 mei 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 451 Etsu
02. 333 VoornaamAchternaam
ik heb om 9 uur college.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:05 schreef Toto69 het volgende:
Veel te vroegnu uit bed en zo examen geschiedenis
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb om 9 uur college.
denken we aan elkaar?
is goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:27 schreef Toto69 het volgende:
Oké, ik ga dus vandaag veel opschrijven voor geschiedenis maar zelfs dán ben ik nog snel klaar vrees ik, maar ik ga m'n best doen het zo gedetailleerd mogelijk te doen.
Wil iemand me een tik geven als ik hier voor 11:00 weer ben? Dan was ik namelijk om 10:30 of zo al klaar
bij de grote markt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
om 9u voor de deuren van de rabobank staanze zullen wel denken
geen school?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
das abn amro
maar nee, appingedam
waarrrrrrquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
vanmiddag 2 bezichtigingen achter elkaar whoop whoop
ohmijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die 2e is 5min lopen van grote markt
weufhjsdk,hsoih
en keuken en 20m2quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en keuken en 20m2
maar ik heb geen zin in traplopen dus als ik meer dan 2 trappen op moet is het al een no go
oke k heb de kamer gevonden en het is op de 3e verdiepingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als t een perfecte kamer is, moet je daar niet van afhangen hoor.
Ik moet nu 3 trappen op, eerst 1.
3 denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke k heb de kamer gevonden en het is op de 3e verdieping
begane grond is winkel, daarboven een app en daarboven woon ik
hoeveel trappen dan? 2 toch?
ohmijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg die nieuweweg kamer is gewoon 100 meter van de grote markt
ETSUU
wdguwejfh
poelestraat, die uitgaansstraat, loop je uit en als je naar pand 48 loopt loop je over zo'n brug heen, dan ben je er al omg
wss ook de reden dat dit te huur staat, hoor ik dan wel weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:05 schreef Etsu het volgende:
Ik zou niet boven een café willen wonen ivm geluidsoverlast
Nee, dat krijg je niet te horen. Natuurlijk verzwijgen ze dat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wss ook de reden dat dit te huur staat, hoor ik dan wel weer
als de rondleider weg is klop ik stiekem aan bij de buren hihahhoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je niet te horen. Natuurlijk verzwijgen ze dat.
Awwquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
bloedarmoede hebben en continu duizelig en warm zijn hoera
Ik ken een valerie omgquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik droomde over een meisje en ze heette Valerie maar ik ken geen Valerie maar ik wil een Valerie kennen ze was zo leukFEWHFGARAHGIREAJGIRESHGROSGJHRAIOS
Is ze knap?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als de rondleider weg is klop ik stiekem aan bij de buren hihahho
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
bloedarmoede hebben en continu duizelig en warm zijn hoera
Die hier is wel knap ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ze knap?
Want ze was knap
leuk karakterquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/valerie
Ten eerste, fuck school. Is de Rabobank echt nodig NU? Huisarts is dan wel belangrijk en die bezichtigingen moeten wel later als je je echt kut voeltquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe moet ik naar de rabobank, huisarts, school, 2 bezichtigingen als ik niet eens 2 min kan staan
Ja, ik moet een andere rekening openzetten waar meer geld op staat voor mn kamer en openstaande rekeningen. Want ik heb nu al 3 week lang 0,25 centquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ten eerste, fuck school. Is de Rabobank echt nodig NU? Huisarts is dan wel belangrijk en die bezichtigingen moeten wel later als je je echt kut voelt
En vergeet niet goed te etenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, ik moet een andere rekening openzetten waar meer geld op staat voor mn kamer en openstaande rekeningen. Want ik heb nu al 3 week lang 0,25 cent
en bezichtigingen moeten nu ook anders zijn deze kamers straks ook bezet
ik heb er een goed gevoel over dat ik een kamer krijg vanmiddag dus daarom wil ik graag heen
ik weet wat. ik ga zo eerst naar de rabobank en huisarts > terug naar huis en dutje doen en dan naar de stad voor bezichtigingen.
fuck school idd
probeerde net een broodje kaas te maken, moest 2 keer bijna overgeven terwijl ik super honger hebquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En vergeet niet goed te eten
Het zit je wel weer mee zegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
probeerde net een broodje kaas te maken, moest 2 keer bijna overgeven terwijl ik super honger hebheb al wel het halve broodje weg gekauwd maar meer krijg ik er niet in
altijd feest in huize vosquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zit je wel weer mee zeg![]()
Zijn de kinderen iig opgebokt?quote:
ja en dan is het nog de vraag of de wijziging op tijd is aangekomen en ik 320 krijg ipv 77quote:
ja godzijdankquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn de kinderen iig opgebokt?
Hun geur?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en dan is het nog de vraag of de wijziging op tijd is aangekomen en ik 320 krijg ipv 77__
[..]
ja godzijdank
alleen de geur van hun walmt nog in het huis
Sowieso niet. Je krijgt nu de stufi van mei, dus tenzij je het in April al gewijzigd hebt krijg je 77quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en dan is het nog de vraag of de wijziging op tijd is aangekomen en ik 320 krijg ipv 77__
[..]
ja godzijdank
alleen de geur van hun walmt nog in het huis
Je vader heeft een rare smaakquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dat wijf draagt liters, ik zeg je LITERS parfum
Moest lachen, net iets te hard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
weetje waar ik zo'n hekel aan heb
vogels.
wat een aids geluiden maken vogels
heb het in april al gewijzigd, rond de 25e, maar kreeg de brief die ik moest invullen 13 mei pas, en heb het de 16e pas teruggestuurdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso niet. Je krijgt nu de stufi van mei, dus tenzij je het in April al gewijzigd hebt krijg je 77
Ben bang van niet dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb het in april al gewijzigd, maar kreeg de brief die ik moest invullen 13 mei pas, en heb het de 16e pas teruggestuurd
En ik zeg dat het niet zo isquote:
Waarom kreeg diegene dan pas uitwonende stufi na zo'n kwartaal?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik zeg dat het niet zo is
Dunnoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kreeg diegene dan pas uitwonende stufi na zo'n kwartaal?
WATquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kreeg diegene dan pas uitwonende stufi na zo'n kwartaal?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
WAT
moet ik ook nog een kwartaal wachten als ik mn stufi heb veranderd naar uitwonend?
was al zoekendequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Volgens VA niet
Kijk anders op DUO site
Oh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.duo.nl/particu(...)anvragen_of_wijzigen
omdat ik alleen papa heb en ik recht heb op meer geld dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:09 schreef Etsu het volgende:
Maar DV, ik snap niet waarom je aanvullende beurs hebt aangevraagd aangezien je nog steeds thuis woont.
Ja, i know. Maar waarom eerst 77 euro?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ik alleen papa heb en ik recht heb op meer geld dus
Zondequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ik eerst niet af wist van een aanvullende beurs
Het is het DUOquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonde
Geen terugwerkende kracht mogelijk?
nee ga ik ook geen moeite voor doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonde
Geen terugwerkende kracht mogelijk?
Ik ¤ 272,46quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
WOW omg volgens mij kan ik, als ik uitwonend ben 511 stufi per maand krijgen
thuiswonend 330
Dikke boetequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:16 schreef Etsu het volgende:
Ik heb eigenlijk geen recht op ov en stufi, nu is t afwachten tot ze erachter komen![]()
omg dan kan je alles terug betalenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:16 schreef Etsu het volgende:
Ik heb eigenlijk geen recht op ov en stufi, nu is t afwachten tot ze erachter komen![]()
I know. Maar was een foutje en laatst kwam ik achter dat ik geen recht op had, en toch hebben ze 2 jaar alles aan me uitgekeerd. Iets met geen slapende honden wakker maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg dan kan je alles terug betalen
maar hoezo geen recht?
Dan wil ik wel dat ijsjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar omg 511 per maand stufi uitwonend
lets take a moment to appreciate this
ohzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know. Maar was een foutje en laatst kwam ik achter dat ik geen recht op had, en toch hebben ze 2 jaar alles aan me uitgekeerd. Iets met geen slapende honden wakker maken.
En omdat ik geld heb.
Als je m'n verhaal kent, mag je pas oordelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohzo
ja eigenlijk vind ik wel dat je er dan ook geen recht op hebt want jij kan makkelijk voor jezelf zorgen en je eigen ov betalen
de staatsschuld loopt op door jou ETSU
DOOR JOU
Ja klopt. Ik heb ook 330.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
WOW omg volgens mij kan ik, als ik uitwonend ben 511 stufi per maand krijgen
thuiswonend 330
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg zometeen 3 bezichtigingen achter elkaar asdfghj
Een grote misschien wel, wij hebben het niet.quote:
Hoe ging het gister?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg zometeen 3 bezichtigingen achter elkaar asdfghj
mehquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh
ziet er matig uit allemaal
keuken en alles deel ik met 4 andere personen
balkon is wel fijn maar moet overal veel aan gebeuren
Kan ik nog wat van lerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand post op facebook een hele foto serie over hoe hij zijn laptop open maakt en schoon maakt, met gedetailleerd commentaar er bij
Oh mooi!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vanmiddag deze 3
op volgorde:
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=973930
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=974423
http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=974286
Nah, geen zin in.quote:
Enn heb je haar bevelen uitgevoerd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:41 schreef Osuchi het volgende:
goedemorgeeen
wakkergebeld door m'n moeder die vroeg of ik de wasmachine wilde aanzetten
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Enn heb je haar bevelen uitgevoerd?
Stel je niet zo aan, onze beide buren hebben een pasgeboren baby en bij de ene is er alweer een 2e op komstquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ahhh, weer bonje bij de buren. Gekrijs ditdat
Maar die noemen elkaar geen kankerhoer en alles, dit is puur genieten op wekelijkse basisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:52 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, onze beide buren hebben een pasgeboren baby en bij de ene is er alweer een 2e op komst
Film hetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die noemen elkaar geen kankerhoer en alles, dit is puur genieten op wekelijkse basis
Dus ik stuur terug;quote:Als het aan de kratjes bier ligt, die neemt hij mee bij vertrek.
Maar, geen probleem. Evengoed bedankt voor je interesse, wie niet waagt....
Jij ook succes met je zoektocht.
Stuurt hij weer:quote:Het ligt niet aan jullie, het ligt aan mij!
Je kan beter krijgen dan ik.. ik heb m'n ruimte nodig.
Schat.. laten we vrienden blijven.
Nee oke, thanks!
moest lachenquote:Ik weet niet of we vrienden kunnen blijven na deze heftige periode.
Hopelijk word je gelukkig met je nieuwe kamer
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahahah ik stuurde een berichtje naar een kamerverhuurder dat na het zien van de extra gestuurde foto's ik toch niet meer zo geïnteresseerd was mede doordat er een ingebouwde hoogslaper inzatmaar dat zei ik niet
krijg ik terug:
[..]
Dus ik stuur terug;
[..]
Stuurt hij weer:
[..]
moest lachen
Nah, gaan ze tegen ons zeiken en komt die schele weer aan de deur.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
hahahah ik stuurde een berichtje naar een kamerverhuurder dat na het zien van de extra gestuurde foto's ik toch niet meer zo geïnteresseerd was mede doordat er een ingebouwde hoogslaper inzatmaar dat zei ik niet
krijg ik terug:
[..]
Dus ik stuur terug;
[..]
Stuurt hij weer:
[..]
moest lachen
Spannend!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mweh. Kan er weinig over zeggen. Niet heel slecht maar ook zeker niet heel goed.
okeee, komt vast wel goedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mweh. Kan er weinig over zeggen. Niet heel slecht maar ook zeker niet heel goed.
echt, wauw. Je bent de eerste die er wat van zegt in 4 weken tijd!quote:
En de rest boeit het geen fuckquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
echt, wauw. Je bent de eerste die er wat van zegt in 4 weken tijd!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb je hem niet meegenomen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga GS maar niet nakijken, dat is amper te doen om alles te onthouden
dat is die eckte fok slang net als hont en kadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe je lief schrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
dat is die eckte fok slang net als hont en kad
NEPFOKKERHet is FOK! grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 11:08:45 ]
heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Etsu het volgende:
Ohmijn
DV
Jij
En
Ik
Naar de Bijenkorf
IK WIL DIE NIEUWE SCHOENEN
EN DIE BROEK
ohmy
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
dat is die eckte fok slang net als hont en kad
NEPFOKKERHet is FOK! muts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
heyIn DM aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Oh my god!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Etsu het volgende:
Ohmijn
DV
Jij
En
Ik
Naar de Bijenkorf
IK WIL DIE NIEUWE SCHOENEN
EN DIE BROEK
ohmy
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durfde geen foto's te maken omdat er mensen waren
Zal kijken op t internet als ik thuis ben
Ja gaat goed hoorquote:
ja prima hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ja gaat goed hoorEn met jou en tax?
Topquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima hoorheerlijk geslapen
awh mooizoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ik een uurtje of 7 geslapen heb, kan er mee door dus
Prommmmmmmmquote:
Hoi LBquote:
Buikpijn, hoofdpijnquote:
Ik denk dat het goed gaat komenquote:
Houden zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed gaat komenscheikunde is ook niet zo heel moeilijk
En geschiedenis?quote:
Mornin!quote:
Hoop een voldoende voor jequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ging niet heel goed en niet heel slecht
Fabulousquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:26 schreef Etsu het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)n-textiel-9049050000
DIE
omg
hebben
ik ben in september jarig, maar vroege cadeautjes zijn welkom
Tuurlijkquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop het ook, voor geschiedenis kan ik met een 5.5 al leven
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1 Dave Grohl voor je grapje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1 Dave Grohl voor je grapje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Moet jij nodig zegen
Tevens goedemorgen iedereen, multiquoten kost teveel moeite op mobiel
Jij bent rijker dan ik hoorquote:
Het heeft wel geholpenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Was gewoon motivatie
[..]
Jij bent rijker dan ik hoor
Je peuken kapotbreken en de shag opeten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:30 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook nicotine maar er is hier een onderhoudsman
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:33 schreef Pastapipos het volgende:
Ik chill hem hard in de h&m
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:33 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
dyel broquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:33 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:33 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Verrek zeg inderdaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:39 schreef Toto69 het volgende:
Lachen, nog een nieuwe episode van FG, maar eens kijken dan
pastaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:33 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 2 episodes in 1 keer, chillquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Verrek zeg inderdaad.
even binnenhalen
Family guy kijkenquote:
ik heb over je uiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon 2 episodes in 1 keer, chill
[..]
Family guy kijken
wp?quote:
Shoppenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:33 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat gaat. Heb een beetje koppijn en buikpijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |