PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik had het niet door, solly!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 13: FUT] #1181 Twee woorden, negen letters..
Duurt lang.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 13: FUT] #1181 Twee woorden, negen letters..
lol, vergeet ik weer Jackson te noemen. Die moet ik dus ook nog. Misschien dat Guarin er ook nog een krijgt? Zal wel niet, want Interquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lukt wel hoor, als je ziet wat de prijs van Cazorla, Fellaini enzo is. Falcao zou best belachelijk zijn als die TOTS hoger wordt als de TOTY
Ik moet wel een flink budgetteam om Martinez gaan bouwen, of TOTS Marchisio laten zitten
Ik ben opzich wel van het mooie voetbal, maar tegen een gemiddeld def/ultra def 3-5-2 team moet je vanzelf gaan schaken..dat is de enige optie die je nog hebt dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een soort gelijk team, maar dan met Traoré naast Eto'o. Ik moet zeggen dat de counters inderdaad super dodelijk zijn, maar ook positiespel gaat me gewoon prima af met dat team. Gewoon fel op de tegenstander zitten en ze snel mogelijk eruit combineren als ik de bal heb.
Aan het begin van FIFA13 was ik ook van het "mooie" voetbal, maar daar ben ik vanaf gestapt sinds ik m'n beste controller heb stuk gegooid.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat je je controller molt.
Die Ger bij VI
Nee lijkt me niet iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, vergeet ik weer Jackson te noemen. Die moet ik dus ook nog. Misschien dat Guarin er ook nog een krijgt? Zal wel niet, want Inter
Ik heb 't eigenlijk alleen lastig tegen 4-3-3 teams. Tegen 3-5-2 teams win ik 9/10 keer omdat ik waarschijnlijk een veel meer doorgewinterde 3-5-2 speler ben dan de gemiddelde tegenstander.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, vergeet ik weer Jackson te noemen. Die moet ik dus ook nog. Misschien dat Guarin er ook nog een krijgt? Zal wel niet, want Inter
[..]
Ik ben opzich wel van het mooie voetbal, maar tegen een gemiddeld def/ultra def 3-5-2 team moet je vanzelf gaan schaken..dat is de enige optie die je nog hebt dan.
En het blijft jammer dat dingen die IRL zo mooi/knap zijn in FIFA nooby/standaard zijn. Een mooie aanval waarna je hem een leeg doel in kan lopen, een geniale lange pass, dat soort shit.
RvP is een baas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:08 schreef Topiek het volgende:
Pff ik weet niet of ik RvP nu wel of niet weg zal doen en een goedkopere spits zal kopen.
Dan lig ik al te slapen zeg maar, pas om 4 uur nederlandse tijd die packs maar best wel kut eigenlijk nu, nog goedkopere spelersquote:
Hahaha dat is dubbelquote:
Nee, ik heb ook niet zo'n moeite met pace abusers. Het is meer het feit dat ze ultra defensive gaan spelen wat het lastig maakt, maar het is wel een manier om te nivelleren en daarmee bereiken ze wel hun doel. Het is alleen zooooooo saai altijd...zelfs als je dan nog vrij simpel met 3-0 wint was er gewoon niks aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 't eigenlijk alleen lastig tegen 4-3-3 teams. Tegen 3-5-2 teams win ik 9/10 keer omdat ik waarschijnlijk een veel meer doorgewinterde 3-5-2 speler ben dan de gemiddelde tegenstander.
Dat tweede ben ik met je eens, al krijg ik eigenlijk vrijwel nooit goals tegen door paceabuse of LB+Y balletjes. Vaak ik het een pass naar de man in de 16 die dan net de andere kant op draait. Dat is echt hoe ik ze het vaakst tegen krijg, ...en corners uiteraard.
Vraag me af of het veel uitmaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan lig ik al te slapen zeg maar, pas om 4 uur nederlandse tijd die packs maar best wel kut eigenlijk nu, nog goedkopere spelers
Tsja, het gebeurt me niet vaak, maar als het gebeurt dan is 'ie ook gelijk kapot.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat je je controller molt.
Die Ger bij VI
Denk het ook niet. Zie de prijzen tijdens dat HH niet lager worden dan net tijdens HH.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vraag me af of het veel uitmaaktDenk niet dat er zoveel opengemaakt gaan worden.
Ik heb alleen 1x uit frustratie tegen de poot van mijn bureau aantrapt en die vloog toen los waarna dat ding omflikkerde met bureaulamp, beelscherm etcquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, het gebeurt me niet vaak, maar als het gebeurd dan is 'ie ook gelijk kapot.Heb ook 1 controller zo hard getwist dat er een scheur zit aan de achterkant, van onder naar boven. Ik ging toen wel even bij mezelf te rade waarom ik dat deed, want ik kan net zo goed gewoon m'n Xbox uitzetten. Scheelt een hoop schade.
of juist wel , want Amerikanen zetten het er goedkoop op en iedereen slaapt, dus meer mensen in Amerika gaan elkaar undercutten want niemand koopt zijn/haar kaart en zo gaat de prijs naar benedenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Zie de prijzen tijdens dat HH niet lager worden dan net tijdens HH.
Ik ben ook vaak dichtbij hoor. Tegenwoordig sla ik op de bankquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, het gebeurt me niet vaak, maar als het gebeurt dan is 'ie ook gelijk kapot.Heb ook 1 controller zo hard getwist dat er een scheur zit aan de achterkant, van onder naar boven. Ik ging toen wel even bij mezelf te rade waarom ik dat deed, want ik kan net zo goed gewoon m'n Xbox uitzetten. Scheelt een hoop schade.
Ik ben denk ik toch nog wakker dus ik ga sowieso de TOTS even afcheckenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of juist wel , want Amerikanen zetten het er goedkoop op en iedereen slaapt, dus meer mensen in Amerika gaan elkaar undercutten want niemand koopt zijn/haar kaart en zo gaat de prijs naar beneden
Ik op mijn bedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak dichtbij hoor. Tegenwoordig sla ik op de bank
Er zijn wel meer mensen dan alleen Amerikanen wakker. Er zijn idd veel minder kopers, maar ook veel minder verkopers omdat deze HH markt gewoon veel kleiner is. Uiteindelijk heft het verschil elkaar gewoon op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of juist wel , want Amerikanen zetten het er goedkoop op en iedereen slaapt, dus meer mensen in Amerika gaan elkaar undercutten want niemand koopt zijn/haar kaart en zo gaat de prijs naar beneden
Ik heb een hulphondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Serieus, zo laat wakker nog, ik ga zo lekker maffen en morgenochtend zie ik wel hoe de prijzen er voor staan, ik ga denk ik even 2 spelers met wat kleine winst nu verkopen en morgenochtend weer terugkopen mochten ze inderdaad goedkoper zijn geworden, zou dat een idee zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben denk ik toch nog wakker dus ik ga sowieso de TOTS even afchecken
Ik heb een kistje jaren 80 telefoons en daar breek ik er altijd eentje van doormidden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Morgen tentamen en ik zit er nu wel lekker inquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, zo laat wakker nog, ik ga zo lekker maffen en morgenochtend zie ik wel hoe de prijzen er voor staan, ik ga denk ik even 2 spelers met wat kleine winst nu verkopen en morgenochtend weer terugkopen mochten ze inderdaad goedkoper zijn geworden, zou dat een idee zijn
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1x uit frustratie tegen de poot van mijn bureau aantrapt en die vloog toen los waarna dat ding omflikkerde met bureaulamp, beelscherm etc![]()
![]()
Was echt niet eens zo lomp, maar die poot zat niet goed vast ofzo..daarna heb ik het afgeleerd
Alle domme dingen die ik in mijn leven doe leer ik na 1x af
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb een kistje jaren 80 telefoons en daar breek ik er altijd eentje van doormidden.DROMMELS DROMMELS DROMMELS FRIKANDEL BAL GEHAKTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Neeeeeeeeeeeeeee begin nou niet weerrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus, zo laat wakker nog, ik ga zo lekker maffen en morgenochtend zie ik wel hoe de prijzen er voor staan, ik ga denk ik even 2 spelers met wat kleine winst nu verkopen en morgenochtend weer terugkopen mochten ze inderdaad goedkoper zijn geworden, zou dat een idee zijn
En met die Tax maak je daar nooit winst meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee begin nou niet weerrrrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb een kistje jaren 80 telefoons en daar breek ik er altijd eentje van doormidden.Goffer ik verslik me in mn Jumbo nep bastogneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar heb je ook wel weer gelijk in, ik laat het lekker zitten, hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En met die Tax maak je daar nooit winst mee
Idd, je hebt toch geld genoeg, ik heb geld genoeg, en we hebben mooie prijzen betaald. Over een paar weken zijn ze sowieso meer waar dan dit, dus boeiendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
daar heb je ook wel weer gelijk in, ik laat het lekker zitten, haha
Denk het niet. TOTS Cavani en TOTS Falcao gaan reteduur worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet Suarez nog kopen, dan heb ik nog 1,8m coins voor de Serie A TOTS , die wordt wel goedkoper dan de BPL mag ik aannemen
Falcao is ook geen Serie Aquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk het niet. TOTS Cavani en TOTS Falcao gaan reteduur worden.
Ik ga ook slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet, weet niet hoeveel packs er geopend gaan wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet Suarez nog kopen, dan heb ik nog 1,8m coins voor de Serie A TOTS , die wordt wel goedkoper dan de BPL mag ik aannemen
workrates zijn zooooo kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:25 schreef pascal08 het volgende:
De Serie A heeft de beste verdedigers en middenvelder, als je daar TOTS Cavani voor zet heb je het meest OP team mogelijk.
?quote:
quote:
quote:
Nergens mee, ik vraag het gewoon Dziwkaquote:
WAAAAAAAAAAAAATquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:58 schreef dion_v_k het volgende:
Wil er iemand op de PS3 nog wat coins verdienen
Niet allemaal tegelijk graagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:58 schreef dion_v_k het volgende:
KOM HIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:58 schreef dion_v_k het volgende:
quote:
Jij gaat voor de 1k winstquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedkoopste bin hierna is 112k, veel plezier ermee
Kheb geen geld en mn ps3 account is geblokt wegens tamperenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedkoopste bin hierna is 112k, veel plezier ermee
1k, hoezo datquote:
Jij had die voor 94k tochquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
1k, hoezo dat![]()
Hier hou je minimaal 5k aan over![]()
Ja maar kut formatiequote:
Altijdquote:
Sundquote:
Mwah, ik ben met 112k de goedkoopste nu. De populaire formaties beginnen pas vanaf 115k.quote:
Hopen dat je er nog vanaf komt danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 02:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah, ik ben met 112k de goedkoopste nu. De populaire formaties beginnen pas vanaf 115k.
Lekker man. Had jij bij het vorige hh ook al packs geopend? ik zie nog niets staan bij mij namelijkquote:
Neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 04:08 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Lekker man. Had jij bij het vorige hh ook al packs geopend? ik zie nog niets staan bij mij namelijk
Nou zeg! Geweldig!quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:42 schreef Thorb het volgende:
kut weer
en nooit naar timmy turner luisteren mensen!
IK DOE HELEMAAL NIETS MEER VOOR JE!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Wie van de hier aanwezige heeft nog 700k te investeren en wil direct 50k winst na taxes winst? Doe maar even dmen
Tis ook niet voor mij, tis alleen dat ik deze deal zelf niet kan pakkenquote:
Het boeit me ook niet, dat is toch zo weer terugverdiend met beetje handelen een keer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis ook niet voor mij, tis alleen dat ik deze deal zelf niet kan pakken
Btw zoveel lager zijn de prijzen niet hoor, alleen nu hoef je er niet zoveel moeite voor te doen
Maar sorry he Thorb ik had het ook graag anders gezienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet, dat is toch zo weer terugverdiend met beetje handelen een keer.
moet ook niet luisteren naar mensen die denken het beter te weten ik ben toch beter hierinquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar sorry he Thorb ik had het ook graag anders gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is t lekker, net alsof je op vakantie bent in frankrijk en je sochtends uit de caravan stapt met je blote voeten in het natte gras en je vervolgens die franse bazen al met een stokbrood onder de oksel naar hun ontbijt tafel ziet lopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:42 schreef Thorb het volgende:
kut weer
en nooit naar timmy turner luisteren mensen!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet ook niet luisteren naar mensen die denken het beter te weten ik ben toch beter hierin
Krijg jij 20 tegengoals per wedstrijd? Das wel kutquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hier is t lekker, net alsof je op vakantie bent in frankrijk en je sochtends uit te caravan stapt met je blote voeten in het natte gras en je vervolgens die franse bazen al met een stokbrood onder de oksel naar hun ontbijt tafel ziet lopen.
Cech gekocht, hopelijk pakt hij 20x meer ballen dan zijn NIF
tsja met een chelsea verdediging kan de tegenstander vaak schieten natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Krijg jij 20 tegengoals per wedstrijd? Das wel kut
Nee geblokkeerde schoten moet hij ook hebben. Tot de cornervlaggen duiken. Was gvd bijna twee ton. Much expensive dude so i find that he needs to grab more balls then hes nifquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Krijg jij 20 tegengoals per wedstrijd? Das wel kut
Of alle sukkels zijn niet wakker. Deze sukkel nu welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 06:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gvd het lijkt wel of alle sukkels weten dat het zo downtime isBijna niemand gooit zijn dure spelers er bin op
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja niks gaat boven het zuid-oosten jweetzellufquote:
Ook zondequote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of alle sukkels zijn niet wakker. Deze sukkel nu wel
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Succes sk (keuze van de slimmerds) mensen
Examen/tentamentijd hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een bedrijvigheid hier, zo vroeg op de ochtend
Ik heb mijn tentamens pas half juniquote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Examen/tentamentijd he![]()
Leef jij ook nog
beetje weekendjes weggaan terwijl onze favo futter in het ziekenhuis ligtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mijn tentamens pas half juni
Ik leef ook nog ja... weekendje weg geweest
Ah oke, was het leuk? Waar bende geweest? Parenclubje?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb mijn tentamens pas half juni
Ik leef ook nog ja... weekendje weg geweest
Ardennen, was best aardig. Inderdaad, je kan ze maar gehad hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, was het leuk? Waar bende geweest? Parenclubje?
Ik ben wel blij dat ik ze nu al heb, donderdag de laatste
Wie dan, ernstig??quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje weekendjes weggaan terwijl onze favo futter in het ziekenhuis ligt
Toefjes. Valt mee geloof ik, maar wel ff schrikken. Zijn met z'n allen met bloemen en fruitmand die kant op geweest.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ardennen, was best aardig. Inderdaad, je kan ze maar gehad hebben
[..]
Wie dan, ernstig??
Wtf? Serieus? Wat heeft-ie dan gehad? Accuut opgenomen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toefjes. Valt mee geloof ik, maar wel ff schrikken. Zijn met z'n allen met bloemen en fruitmand die kant op geweest.
Interne bloeding waarschijnlijk, nachtje ter observatie in het ziekenhuis gelegen maar het lijkt nu weer goed te gaan en is na dat nachtje ter observatie in ieder geval weer naar huis gegaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wtf? Serieus? Wat heeft-ie dan gehad? Accuut opgenomen?
Sjezus man, da's schrikkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Interne bloeding waarschijnlijk, nachtje ter observatie in het ziekenhuis gelegen maar het lijkt nu weer goed te gaan en is na dat nachtje ter observatie in ieder geval weer naar huis gegaan
Het is ook niet helemaal bekend allemaal, daarom heeft ie ter observatie een nachtje in het ziekenhuis gelegenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjezus man, da's schrikken![]()
Een interne bloeding krijg je toch niet zomaar spontaan? Daarvoor moet je toch iets van een beuk gehad hebben ofzo?
Daar heb je ook weer helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal bekend allemaal, daarom heeft ie ter observatie een nachtje in het ziekenhuis gelegenVerder vind ik het aan Toefjes wat hij allemaal wel en niet wil delen op het openbare deel van het forum, zeker qua gezondheid enzo, dus ga ik daar niet dieper op in
Goh wat zijn we weer beleefd en meelevend.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal bekend allemaal, daarom heeft ie ter observatie een nachtje in het ziekenhuis gelegenVerder vind ik het aan Toefjes wat hij allemaal wel en niet wil delen op het openbare deel van het forum, zeker qua gezondheid enzo, dus ga ik daar niet dieper op in
Ik kan het welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh wat zijn we weer beleefd en meelevend.
Dat ie met dat team wonquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand gisteren VI gezien? Degene die de reis naar Man Utd - Man City won, is mijn buurman
"Je mag de check nu trouwens wel naar beneden doen hoor".quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand gisteren VI gezien? Degene die de reis naar Man Utd - Man City won, is mijn buurman
Je hebt volgens mij ook nog reserves op de bank he...maar die lieten ze niet zienquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ie met dat team wonSigthorson erin en die deed bijna het hele seizoen niet mee
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Je mag de check nu trouwens wel naar beneden doen hoor".
Lekker handig wel dat VI zijn eigen spel zo geweldig snapt danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij ook nog reserves op de bank he...maar die lieten ze niet zien
Checkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Je mag de check nu trouwens wel naar beneden doen hoor".
Oh god mickey.gif.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Check
Maar die zin heb ik gisteravond een keer of 40 gelezen op FB, heel ons dorp heeft thuis zitten lachen
Nou het zag er spectaculair uit, dat zeker. Afgevoerd met ambulance omdat er met de pijn niks te beginnen was. In het ziekenhuis aan de morfine gegaan. Dat was wel vet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sjezus man, da's schrikken![]()
Een interne bloeding krijg je toch niet zomaar spontaan? Daarvoor moet je toch iets van een beuk gehad hebben ofzo?
Sterkte man!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou het zag er spectaculair uit, dat zeker. Afgevoerd met ambulance omdat er met de pijn niks te beginnen was. In het ziekenhuis aan de morfine gegaan. Dat was wel vet.
Nachtje gebleven, echt, personeel in het ziekenhuisWat ben ik vertroeteld
Nieuwe lading pijnstillers komt er deze ochtend aan. Wel ietsjes minder pijn, maar nog niet naar mijn zin. Ik kan wel af en toe een kwartiertje stil zitten al om een potje fut te spelen gelukkig
Oei, dat klinkt wel heftig hoor. Leuk om in de watten gelegd te worden natuurlijk, maar die pijn moet wel heel erg vervelend zijn. Hebben ze iets gezegd over hoe lang die gaat aanhouden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou het zag er spectaculair uit, dat zeker. Afgevoerd met ambulance omdat er met de pijn niks te beginnen was. In het ziekenhuis aan de morfine gegaan. Dat was wel vet.
Nachtje gebleven, echt, personeel in het ziekenhuisWat ben ik vertroeteld
Nieuwe lading pijnstillers komt er deze ochtend aan. Wel ietsjes minder pijn, maar nog niet naar mijn zin. Ik kan wel af en toe een kwartiertje stil zitten al om een potje fut te spelen gelukkig
Ik heb een recept gekregen met 20 pijnstillers waar morfine inzit, en ik mag daar 6 per dag van innemen. Dus zou het komend weekend weer wat beter moeten gaan denk ik. Wordt wel een pittig weekje, maar er komt hulp om boodschappen in huis te halen aan, en het huis een beetje op orde te houden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel heftig hoor. Leuk om in de watten gelegd te worden natuurlijk, maar die pijn moet wel heel erg vervelend zijn. Hebben ze iets gezegd over hoe lang die gaat aanhouden?
Komende week heb je dus nog genoeg gelegenheid om je team te testenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een recept gekregen met 20 pijnstillers waar morfine inzit, en ik mag daar 6 per dag van innemen. Dus zou het komend weekend weer wat beter moeten gaan denk ik. Wordt wel een pittig weekje, maar er komt hulp om boodschappen in huis te halen aan, en het huis een beetje op orde te houden.
Wel jammer, want wilde in de pinksteren lekker met mn nieuwe team gaan spelen
In deze mate is het wel éénmalig ga ik van uit hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komende week heb je dus nog genoeg gelegenheid om je team te testen
Hopelijk is het na deze week ook echt voorbij. Loop je nog een verhoogd risico voor de toekomst ofzo? Of is dit eenmalig, en daarna over?
Zo zondequote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In deze mate is het wel éénmalig ga ik van uit hoor
[ afbeelding ]
Als ik in dit elftal Cazorla vervang door Michu, en Zogbia door Bale, dan is Gervinho de kleinste met 1.79m
Ok DS2quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga ik ook niet echt doen. Dit was dus best een nutteloze post
quote:
En ik besefte me zojuist dat het kopen van Sturridge ook best nutteloos is geweest , want SIF Lukaku komt er aan. Categorie Maver dusquote:
Kijk dan maar eens naar de verschillen tussen IF Sturridge en IF Lukaku en zie dat die zo groot zijn dan SIF Lukaku nooit over IF Sturridge heen kan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik besefte me zojuist dat het kopen van Sturridge ook best nutteloos is geweest , want SIF Lukaku komt er aan. Categorie Maver dus
Nee dit is pas een nutteloze post. Je zegt wel dat je de laatste tijd minderquote:
Laat je niet zo opnaaien johquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee dit is pas een nutteloze post. Je zegt wel dat je de laatste tijd mindergebruikt maar ik zie toch echt in bijna elke post wel minstens 1 staan.
En nu ga ik op weg naar school
Je reacties zijn zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee dit is pas een nutteloze post. Je zegt wel dat je de laatste tijd mindergebruikt maar ik zie toch echt in bijna elke post wel minstens 1 staan.
En nu ga ik op weg naar school
Dat heb ik hem gisteren ook geprobeerd duidelijk te maken maar juist op die reactie reageerde hij nietquote:
Dat doe ik met opzet.quote:
Lekker voor iedereen sprekenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje weekendjes weggaan terwijl onze favo futter in het ziekenhuis ligt
en dan vakantie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:16 schreef poker4lifee het volgende:
^^
Morgen.Laatste verplichte lesuurtje vandaag
quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal Double pain wel zijn van hiero
Zo zie je maar weer dat Ajacieden liever met Feyenoorders iets te maken willen hebbenquote:
Nog 2 tentamens volgende week en 1 die maandag daarop, dan vakantiequote:
quote:
Is ook niets mis mee, zo'n mooie bal had ik ook niet kunnen weigerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat Ajacieden liever met Feyenoorders iets te maken willen hebbenNiets mis mee.
Ajacieden stellen graag mensen teleur, Feyenoorders nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee, zo'n mooie bal had ik ook niet kunnen weigeren
Ik denk dat Ajax pas overgaat tot echte actie wanneer Eriksen verkocht is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:23 schreef dion_v_k het volgende:
Iedereen praat continu over Maher / van Ginkel naar Ajax dit dat. Brengen ze een bod van 1 miljoen uit op Duarte![]()
Dit kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajacieden stellen graag mensen teleur, Feyenoorders niet
Dan weet Serero ook waar hij aan toe is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:23 schreef dion_v_k het volgende:
Iedereen praat continu over Maher / van Ginkel naar Ajax dit dat. Brengen ze een bod van 1 miljoen uit op Duarte![]()
Bieden ze dan 1.1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax pas overgaat tot echte actie wanneer Eriksen verkocht is.
Het bericht niet gelezen dat er een mail van een man in een regenjas gekomen is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:23 schreef dion_v_k het volgende:
Dat weet hij hopelijk al langer als vandaagquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan weet Serero ook waar hij aan toe is.
1.000.000 handje contantje en 100.000 verspreid over 48 maandenquote:
Ik zou het echt jammer vinden als hij geen kans krijgtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan weet Serero ook waar hij aan toe is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:23 schreef poker4lifee het volgende:
Klopp betreurt: 'Kagawa op links, ik krijg er tranen in mijn ogen van'
Klopp
Zag het gisteren wel voorbij komen, wat was dat ook weer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het bericht niet gelezen dat er een mail van een man in een regenjas gekomen is?
De Boer zei dat hij een vervanger kan worden. Eerst maar afwachten wie er worden verkocht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet hij hopelijk al langer als vandaag
De 'roma' betaling. Nicequote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
1.000.000 handje contantje en 100.000 verspreid over 48 maanden
Ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zou het echt jammer vinden als hij geen kans krijgt
Dat is multi-interpretabel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Boer zei dat hij een vervanger kan worden. Eerst maar afwachten wie er worden verkocht.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zag het gisteren wel voorbij komen, wat was dat ook weer?
Yaya Toure eet hem opquote:
Wordt waarschijnlijk direct uitgeleend aan PSV ofzo. Maar zou niet vreemd zijn: ik zie RVP wel een goed woordje voor hem doen. RVP is de beste vriend van zo ongeveer de halve gemeenschap Marokkaanse NL-ers.quote:
Zie ik niet gebeuren. Maher is slimmer dan dat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk direct uitgeleend aan PSV ofzo. Maar zou niet vreemd zijn: ik zie RVP wel een goed woordje voor hem doen. RVP is de beste vriend van zo ongeveer de halve gemeenschap Marokkaanse NL-ers.
Maher wil toch juist graag eerst naar een Nederlandse club? Die kunnen hem niet betalen dus win/winquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren. Maher is slimmer dan dat.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax nog 1 keer een Suarez-bedrag op tafel legt en dat Maher dus definitief naar Ajax komtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maher wil toch juist graag eerst naar een Nederlandse club? Die kunnen hem niet betalen dus win/win
Random Nederlandstalige zin ertussenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Biermeisjes in mijn slides![]()
Ja fucking professioneel. En daarmee moeten wij dan een tentamen halenquote:
laat hem asjeblieft weg blijven. vreselijk arrogant marokaantje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat Ajax nog 1 keer een Suarez-bedrag op tafel legt en dat Maher dus definitief naar Ajax komt
Yuuuuuuuuuuuuuuuupppppppquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:59 schreef Djeetje het volgende:
Zijn de prijzen veel gedaald gister tijdens 50k packs ?
random bpl club badgequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
wat is die badge eigenlijk die je krijgt bij dat BPL toernooi ?
iedereen krijgt de man.u badge volgens mij. Ferguson gestopt enzo.quote:
quote:
Is je presentatie nu in het Engels of in het Nederlands?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Biermeisjes in mijn slides![]()
Nu in het Engels, straks in het Nederlandsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is je presentatie nu in het Engels of in het Nederlands?
Is niet mijn presentatiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is je presentatie nu in het Engels of in het Nederlands?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is niet mijn presentatieIs een hoofdstuk marketing in collegeslides
Weet ik veel waarom daar Engels en Nederlands door elkaar staat
Ja jouw Uniquote:
Okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is niet mijn presentatieIs een hoofdstuk marketing in collegeslides
Weet ik veel waarom daar Engels en Nederlands door elkaar staat
Nu snap ik hoe je aan de 500quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Okduidelijk
nu
hoor
dat
het
niet
jouw
presentatie
is
!
Ik kom eigenlijk nooit meer in KLB, alleen maar hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu snap ik hoe je aan de 500per dag komt
En Nectar die die uitspraak deed komt op zijn beurt nooit meer hier. Best jammer, want het was een gezellige peerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer in KLB, alleen maar hier.
Ja dat snapte ik ook welquote:
Succes !quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga tentamentje makenFijne dag allemaal
Ik ken jou eigenlijk alleen maar uit KLBquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer in KLB, alleen maar hier.
Ik was ook alleen maar daar te vindenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ken jou eigenlijk alleen maar uit KLB
Ik alleen in ONZ, kom daar ook nooit meer. Alleen nog maar hier en abo.quote:
Ik heb vrijdag nog vrij gevraagd ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb je tegen het einde van de week weer profijt van
Dan is het virtueel al woensdag voor je (want nog maar 2 werkdagen hierna).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog vrij gevraagd ook.
Vanmiddag virtueel met SIF Lukaku spelen dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is het virtueel al woensdag voor je (want nog maar 2 werkdagen hierna).
Dat klinkt toch wel nice.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is het virtueel al woensdag voor je (want nog maar 2 werkdagen hierna).
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanmiddag virtueel met SIF Lukaku spelen dus
Het was de mooiste tijd van mijn levenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel nice.
Dit doet me trouwens denken aan mijn boring stage van vorig jaar.Toen heb ik tijdens diezelfde stageperiode echt een paar honderd k per week verdiend met de bronze pack methode.
Ik weet nog wel dat ik op maandag een doel zette om aan het eind van de week Messi te kunnen kopen.
Ik mis het bronze packen.
Once you go black...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanmiddag virtueel met SIF Lukaku spelen dus
Toen speelde ik het niet (meer), maar dat moet gewoon een cashfabriek zijn: ieder uur maximaal openen, alles te koop zetten, en direct weer openen voor als er kaarten verkocht wordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel nice.
Dit doet me trouwens denken aan mijn boring stage van vorig jaar.Toen heb ik tijdens diezelfde stageperiode echt een paar honderd k per week verdiend met de bronze pack methode.
Ik weet nog wel dat ik op maandag een doel zette om aan het eind van de week Messi te kunnen kopen.
Ik mis het bronze packen.
Arme Santi, die krijgt iedere dag 4 meter aan cumulatieve puddingbuks te verwerken onder de douche.quote:
Op 3 accountsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen speelde ik het niet (meer), maar dat moet gewoon een cashfabriek zijn: ieder uur maximaal openen, alles te koop zetten, en direct weer openen voor als er kaarten verkocht worden
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen speelde ik het niet (meer), maar dat moet gewoon een cashfabriek zijn: ieder uur maximaal openen, alles te koop zetten, en direct weer openen voor als er kaarten verkocht worden
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was de mooiste tijd van mijn leven
Vertel mij watquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.
Elk pakje was winst.Gewoon elk bronze contractje voor 150 bin ging weg en je had ook gewoon belachelijk vaak squad fitnesses in een 400c pack.
dit dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:14 schreef v0lt026 het volgende:
Ik heb dit jaar voor m'n gevoel nog best wel veel bronzen paks geopend en daar winst mee behaald. Alleen was ik vaak te lui om op te zoeken of die spelers wat waard waren en daarom zit ik nu met een shitload aan bronzen spelers
Dat betaalt zich wel weer een keer uit als er een thema toernooi komt. Al was EA daar vorig jaar veel guller in dan dit jaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:14 schreef v0lt026 het volgende:
Ik heb dit jaar voor m'n gevoel nog best wel veel bronzen paks geopend en daar winst mee behaald. Alleen was ik vaak te lui om op te zoeken of die spelers wat waard waren en daarom zit ik nu met een shitload aan bronzen spelers
Ik begon mijn 2e account ook alleen voor bronze packs maar intussen trade ik daar ook veel op en ik heb best veel spelers in mijn club die ik uit bronze packs heb gehaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:14 schreef v0lt026 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jij een betaald FOK!-account had.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat betaalt zich wel weer een keer uit als er een thema toernooi komt. Al was EA daar vorig jaar veel guller in dan dit jaar.
Ja daarom wil ik ze nog niet allemaal discarde (wat overigens ook best veel tijd zou kosten en weinig opleveren) maar tijdens dat St. Patricks day toernooitje had ik bijna 100k gepakt idd met die bronzen spelers te verkopen voor 800/900 per stukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat betaalt zich wel weer een keer uit als er een thema toernooi komt. Al was EA daar vorig jaar veel guller in dan dit jaar.
Ja, wilde ik al een tijdje. Dan kun je berichten van mensen blockenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij een betaald FOK!-account had.
Vandaar dat je niet meer reageerde op mijn "beterschap"-berichtjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wilde ik al een tijdje. Dan kun je berichten van mensen blocken
Heb wel gereageerd toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet meer reageerde op mijn "beterschap"-berichtje
Volgens mij is er iets mis met mijn automatische meldingen die je normaal krijgt als je een DM hebt. Moet toegeven dat ik er de voordelen ook wel van zie, maar ik krijg vast niet zo vaak berichten als jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb wel gereageerd toch?Heb Molfan geblockt. En als er een SB figuur weer komt, hoef ik me 1 druk op een knop een hoop ellende niet te lezen
Nee, gaat om berichten die hier geplaatst worden. Dus als iemand in het forum constant zit te trollen dan kun je alles wat diegene tikt verbergen. Gewone DM kun je sowieso blokkerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is er iets mis met mijn automatische meldingen die je normaal krijgt als je een DM hebt. Moet toegeven dat ik er de voordelen ook wel van zie, maar ik krijg vast niet zo vaak berichten als jij
En stel dat ik MolFan quote, zie jij dat dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, gaat om berichten die hier geplaatst worden. Dus als iemand in het forum constant zit te trollen dan kun je alles wat diegene tikt verbergen. Gewone DM kun je sowieso blokkeren
[ afbeelding ]
Linker dingetje aanklikken
Dat dan weer wel. Het is dus niet ideaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En stel dat ik MolFan quote, zie jij dat dan?
Dan block je toch gewoon iedereen die MolFan quote?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Het is dus niet ideaal.
Ik betrap je zo vaak op genialiteitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan block je toch gewoon iedereen die MolFan quote?
Alleen ik dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:33 schreef Tim86 het volgende:
Dan blijft er niemand over aangezien we allemaal zo grap happen (om beurten)
Ziet er een beetje uit als de xbox dashboard.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ultimatedb heeft ook een nieuw uiterlijk. Ziet er wel aardig uit.
Yup, daar lijkt het op gebaseerd. Ziet er sowieso beter uit dan die oude look and feel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als de xbox dashboard.
Alleen jammer dat het nu zo vaak niet werktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup, daar lijkt het op gebaseerd. Ziet er sowieso beter uit dan die oude look and feel.
Suarez natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:55 schreef Maver24 het volgende:
ik wl zometeen een spits erbij gaan halen, welke zal ik nemen TOTS Van Persie of TOTS Suarez. Prijs maakt niet uit want ze kosten allebei evenveel
Ik vind nif suarez persoonlijk een baas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:55 schreef Maver24 het volgende:
ik wl zometeen een spits erbij gaan halen, welke zal ik nemen TOTS Van Persie of TOTS Suarez. Prijs maakt niet uit want ze kosten allebei evenveel
in before vandermar en Litmanen discussiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:55 schreef Maver24 het volgende:
oh, eentje is er alquote:
Huh?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:02 schreef Tim86 het volgende:
SHO / Celebrity nipslips!
Speciaal voor POTS, de fan van celebrity sextapes en nipslips.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in before vandermar en Litmanen discussie
[..]
oh, eentje is er al
haha kut het was Trapz...sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh?
Jij beschuldigt me van zaken, maar ik ben me van geen kwaad bewust hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |