PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik had het niet door, solly!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 13: FUT] #1181 Twee woorden, negen letters..
Duurt lang.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 13: FUT] #1181 Twee woorden, negen letters..
lol, vergeet ik weer Jackson te noemen. Die moet ik dus ook nog. Misschien dat Guarin er ook nog een krijgt? Zal wel niet, want Interquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lukt wel hoor, als je ziet wat de prijs van Cazorla, Fellaini enzo is. Falcao zou best belachelijk zijn als die TOTS hoger wordt als de TOTY
Ik moet wel een flink budgetteam om Martinez gaan bouwen, of TOTS Marchisio laten zitten
Ik ben opzich wel van het mooie voetbal, maar tegen een gemiddeld def/ultra def 3-5-2 team moet je vanzelf gaan schaken..dat is de enige optie die je nog hebt dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een soort gelijk team, maar dan met Traoré naast Eto'o. Ik moet zeggen dat de counters inderdaad super dodelijk zijn, maar ook positiespel gaat me gewoon prima af met dat team. Gewoon fel op de tegenstander zitten en ze snel mogelijk eruit combineren als ik de bal heb.
Aan het begin van FIFA13 was ik ook van het "mooie" voetbal, maar daar ben ik vanaf gestapt sinds ik m'n beste controller heb stuk gegooid.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat je je controller molt.
Die Ger bij VI
Nee lijkt me niet iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, vergeet ik weer Jackson te noemen. Die moet ik dus ook nog. Misschien dat Guarin er ook nog een krijgt? Zal wel niet, want Inter
Ik heb 't eigenlijk alleen lastig tegen 4-3-3 teams. Tegen 3-5-2 teams win ik 9/10 keer omdat ik waarschijnlijk een veel meer doorgewinterde 3-5-2 speler ben dan de gemiddelde tegenstander.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, vergeet ik weer Jackson te noemen. Die moet ik dus ook nog. Misschien dat Guarin er ook nog een krijgt? Zal wel niet, want Inter
[..]
Ik ben opzich wel van het mooie voetbal, maar tegen een gemiddeld def/ultra def 3-5-2 team moet je vanzelf gaan schaken..dat is de enige optie die je nog hebt dan.
En het blijft jammer dat dingen die IRL zo mooi/knap zijn in FIFA nooby/standaard zijn. Een mooie aanval waarna je hem een leeg doel in kan lopen, een geniale lange pass, dat soort shit.
RvP is een baas.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:08 schreef Topiek het volgende:
Pff ik weet niet of ik RvP nu wel of niet weg zal doen en een goedkopere spits zal kopen.
Dan lig ik al te slapen zeg maar, pas om 4 uur nederlandse tijd die packs maar best wel kut eigenlijk nu, nog goedkopere spelersquote:
Hahaha dat is dubbelquote:
Nee, ik heb ook niet zo'n moeite met pace abusers. Het is meer het feit dat ze ultra defensive gaan spelen wat het lastig maakt, maar het is wel een manier om te nivelleren en daarmee bereiken ze wel hun doel. Het is alleen zooooooo saai altijd...zelfs als je dan nog vrij simpel met 3-0 wint was er gewoon niks aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 't eigenlijk alleen lastig tegen 4-3-3 teams. Tegen 3-5-2 teams win ik 9/10 keer omdat ik waarschijnlijk een veel meer doorgewinterde 3-5-2 speler ben dan de gemiddelde tegenstander.
Dat tweede ben ik met je eens, al krijg ik eigenlijk vrijwel nooit goals tegen door paceabuse of LB+Y balletjes. Vaak ik het een pass naar de man in de 16 die dan net de andere kant op draait. Dat is echt hoe ik ze het vaakst tegen krijg, ...en corners uiteraard.
Vraag me af of het veel uitmaaktquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan lig ik al te slapen zeg maar, pas om 4 uur nederlandse tijd die packs maar best wel kut eigenlijk nu, nog goedkopere spelers
Tsja, het gebeurt me niet vaak, maar als het gebeurt dan is 'ie ook gelijk kapot.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat je je controller molt.
Die Ger bij VI
Denk het ook niet. Zie de prijzen tijdens dat HH niet lager worden dan net tijdens HH.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vraag me af of het veel uitmaaktDenk niet dat er zoveel opengemaakt gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |