abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5802798
Wie kent deze poppenserie nog? Hij draaide vroeger op de belg volgens mij. Met dat vreselijk groene beest.

Ik had het er een paar dagen geleden over met een vriend van mij en die vertelde dat hij het een best akelige serie vond. Die poppen waren eng. Ik kan me nog herrineren dat ik dat ook vond. Ik keek er echt niet graag na. Allemaal van die poppengezichten met van die gewone mensen handen waren eng!

Wie vond deze serie ook zo eng?

pi_5802826
ikke ikke!

werd er ook eng van. Volgens mij kwam het altijd op de zondag vooravond... voordat je naar bed moest en zodoende alweer bijna op school zat... het liegebeest maakte dat niet goed...

als ik het nu weer zou zien zou ik het te gek vinden denk ik

pi_5802841
* Ceased2Be vond deze serie altijd errug leuk

Kan me niet herrineren dat ik hem ooit eng vondt.

"niemand die weet dat ik hier ben, hoewel ik de kasteelheer ben... "

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_5802879
Klinkt herkent, maar dat is wel lang geleden. Hoe hete die Belgische serie ook alweer met detectives...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_5802893
Boe

我要飞得更高 !
pi_5802907
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 18:20 schreef Miesjel het volgende:
Klinkt herkent, maar dat is wel lang geleden. Hoe hete die Belgische serie ook alweer met detectives...
Merlina! super serie!! PARAFICKS
  zaterdag 14 september 2002 @ 18:23:33 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_5802915
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 18:20 schreef Miesjel het volgende:
Postbus X
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_5802926
Met hun PARAFIX paraplu!
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_5803045
en die man die altijd grappen uithaalde die mislukten !

liegebeest was ook kewl

pi_5803069
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 18:23 schreef Freel het volgende:

[..]

Merlina! super serie!! PARAFICKS

idd... Dank u!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_5803557
aj... twee series die mij doen terugdenken aan mijn eerste jaren dat ik hier op deze aardkloot mocht rondlopen...

waar is de tijd gebleven?

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_5803594
Ik ken de naam van het programma wel, en ik weet dat ik erook altijd naar keek, maar ik kan me er helemaal NIETS meer van herinneren. Stom eik.

Vond het wel leuk kan ik mij herinneren.

pi_5803616
O ja, verschrikkelijk dat Liegebeest!! Ik vond het altijd doodeng als hij weer ergens opdook... Wel vond ik het gaaf dat dat kasteel op zo'n zwevend stuk rots stond...
pi_5803918
ja ik vond het ook vrij eng idd. vooral omdat die poppen echte mensen handen hadden... wat dachten die makers nou dat kinderen dat normaal vinden?
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_5804070
Ik vond het ook eng, ik keek er ook niet zo lang naar.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 14 september 2002 @ 21:19:30 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_5804753
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 19:23 schreef esjuh het volgende:
O ja, verschrikkelijk dat Liegebeest!! Ik vond het altijd doodeng als hij weer ergens opdook... Wel vond ik het gaaf dat dat kasteel op zo'n zwevend stuk rots stond...
jaaaaaaaa... das waar ook...
dat vond ik ook altijd zo gaaf.... ik snapte er niks van.. hahaha maar leuk was het wel

Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik het eng vond..

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_5804795
geweldig!
Wat een sentiment, het liegebeest...

Fantastische serie, weet alleen niet meer dat die poppen ook mensenhanden hadden, dat zal weinig indruk hebben gemaakt. Maar de serie vond ik geweldig!!
(merlina en postbus X ook hoor!)

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_5804804
Ik vond Zoobelizoo eng. Kan er niets van vinden op het I-net helaas..Er zijn ook maar weinig mensen die het kennen.
-
  zondag 15 september 2002 @ 09:44:54 #19
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_5809300
Zoobilee Zoo:

http://us.imdb.com/Title?0090553

www.zoobileezoo.com

Nederlandse versie was met de stemmen van oa Donald Jones, vader van John Jones, Simone Kleinsma, Hans Otjes en Jaap Stobbe

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_5809315
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 18:22 schreef Rex_Mundi het volgende:
Boe

[afbeelding]

aaaaaaaaaaah

geweldig

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 15 september 2002 @ 09:52:10 #21
20741 generalist
Watch me do it!
pi_5809323
hier is de "soundtrack"...

Liegebeest soundtrack

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_5809339
quote:
Op zondag 15 september 2002 09:52 schreef generalist het volgende:
hier is de "soundtrack"...

Liegebeest soundtrack

dankjee
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 15 september 2002 @ 15:20:35 #23
20741 generalist
Watch me do it!
pi_5812032
mijn vriendin was er helemaal gek van (liegebeest), vandaar dat ik de track nog had liggen.
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  zondag 15 september 2002 @ 15:25:01 #24
31885 chown
Nemo me impune lacessit
pi_5812067
Liegebeest was GAAF
Common sense must be the most universal of all commodities, because every man is convinced that he is possessed with an abundance of it.
pi_5812079
Ik vond het eng en wil het er eik verder niet meer over hebben
*ril*
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')