Ik had het er een paar dagen geleden over met een vriend van mij en die vertelde dat hij het een best akelige serie vond. Die poppen waren eng. Ik kan me nog herrineren dat ik dat ook vond. Ik keek er echt niet graag na. Allemaal van die poppengezichten met van die gewone mensen handen waren eng!
Wie vond deze serie ook zo eng?
werd er ook eng van. Volgens mij kwam het altijd op de zondag vooravond... voordat je naar bed moest en zodoende alweer bijna op school zat... het liegebeest maakte dat niet goed...
als ik het nu weer zou zien zou ik het te gek vinden denk ik
Kan me niet herrineren dat ik hem ooit eng vondt.
"niemand die weet dat ik hier ben, hoewel ik de kasteelheer ben... "
quote:Merlina!
Op zaterdag 14 september 2002 18:20 schreef Miesjel het volgende:
Klinkt herkent, maar dat is wel lang geleden. Hoe hete die Belgische serie ook alweer met detectives...
quote:Postbus X
Op zaterdag 14 september 2002 18:20 schreef Miesjel het volgende:
Klinkt herkent, maar dat is wel lang geleden. Hoe hete die Belgische serie ook alweer met detectives...
quote:idd... Dank u!
Op zaterdag 14 september 2002 18:23 schreef Freel het volgende:[..]
Merlina!
super serie!! PARAFICKS
waar is de tijd gebleven?
Vond het wel leuk kan ik mij herinneren.
quote:jaaaaaaaa... das waar ook...
Op zaterdag 14 september 2002 19:23 schreef esjuh het volgende:
O ja, verschrikkelijk dat Liegebeest!! Ik vond het altijd doodeng als hij weer ergens opdook... Wel vond ik het gaaf dat dat kasteel op zo'n zwevend stuk rots stond...
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik het eng vond..
Fantastische serie, weet alleen niet meer dat die poppen ook mensenhanden hadden, dat zal weinig indruk hebben gemaakt. Maar de serie vond ik geweldig!!
(merlina en postbus X ook hoor!)
http://us.imdb.com/Title?0090553
Nederlandse versie was met de stemmen van oa Donald Jones, vader van John Jones, Simone Kleinsma, Hans Otjes en Jaap Stobbe
quote:aaaaaaaaaaah
Op zaterdag 14 september 2002 18:22 schreef Rex_Mundi het volgende:
Boe
geweldig
quote:dankjee
Op zondag 15 september 2002 09:52 schreef generalist het volgende:
hier is de "soundtrack"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |