Mijn kamer is schoon alleen de gemeenschappelijke ruimte is best wel een zooi omdat het tevens een bar is. Bij ons wonen overigens alleen mannen, nooit drama.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zou nooit in een zo'n studentenhuis kunnen wonen, ben een paar keer wezen hospiteren maar wat een smerige bende en al die huisgenoten (was gemengd) deden het met elkaar wat weer tot drama leidde.
Heb met drie 25+ ers gewoond ( huis zou gebruikt worden voor andere doeleinden anders zat ik daar nog) en daarna in een huis vol met Spaanse muzikanten die waren me toch een partij smerig.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Mijn kamer is schoon alleen de gemeenschappelijke ruimte is best wel een zooi omdat het tevens een bar is. Bij ons wonen overigens alleen mannen, nooit drama.
Jij bent gewoon kaolo smerig. Uit welk smerig land kom je?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik woon al lang niet meer bij mijn ouders en nee ik ben geen ottomaan
Kopen voor 10 euro?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet trouwens, gewoon full body shot
thuis eruit gegooid, geen zondige, ongelovige dochters in huisquote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb met drie 25+ ers gewoond ( huis zou gebruikt worden voor andere doeleinden anders zat ik daar nog) en daarna in een huis vol met Spaanse muzikanten die waren me toch een partij smerig.
Als mijn dochter op haar 12e ontmaagd werd door een bakra kafir zou ik haar ook het huis uitgooienquote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
thuis eruit gegooid, geen zondige, ongelovige dochters in huis
Haha sowieso!quote:Op maandag 20 mei 2013 22:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
thuis eruit gegooid, geen zondige, ongelovige dochters in huis
Woonde eerst met drie andere gasten in een huis dat was een stuk smeriger. Met 11 man heb je vaste schoonmaakroosters.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb met drie 25+ ers gewoond ( huis zou gebruikt worden voor andere doeleinden anders zat ik daar nog) en daarna in een huis vol met Spaanse muzikanten die waren me toch een partij smerig.
Goede gast, was je zo populair op school vanwege je humor?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als mijn dochter op haar 12e ontmaagd werd door een bakra kafir zou ik haar ook het huis uitgooien
Ja dan let je meer op elkaar denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Woonde eerst met drie andere gasten in een huis dat was een stuk smeriger. Met 11 man heb je vaste schoonmaakroosters.
Ik heb nog nooit een chick ontmaagd maar niks is irritanter dan eentje die niet weet wat ze moet doen, geef mij maar gewoon een lekkere slet.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef THEFXR het volgende:
lol @ virgin hunters
straatsoldaat met zijn maagd op de huwelijksnacht die niet weet wat ze moet doen, pijpt als het een rasp is
Ik heb een keer een gast ontmaagd, ook geen succes. Geef mij ook maar een slet.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een chick ontmaagd maar niks is irritanter dan eentje die niet weet wat ze moet doen, geef mij maar gewoon een lekkere slet.
Turkiye her zaman bir numara...oglum.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:24 schreef Ethanolic het volgende:
allemaal kkrasiste hiero
ze wille ons wat maken
als ze over ons praten
we hebbe niets gedaan en alsnog willen ze ons hate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |