PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:
Niemand, het was 1-1.quote:
Oh laat maar die zat in Most Constistent TOTS.quote:
40k onder laagste bin op xboxquote:
Oh dan wil ik ook wel een potje tegen jouquote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niemand, het was 1-1.
Die packs zijn zo slecht maar ik wil er nu ook 1 openen en hopen op een IF zodat ik die achievement krijg. Maar ik doe het toch niet want ik krijg toch geen IF.
jammer hoor. Maar inderdaad, David Silva. Toch 25K = helft terugverdiend. Hoeraquote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh laat maar die zat in Most Constistent TOTS.![]()
Wel David Silva
Cgzquote:
Dat kan nu niet, eerst VI en daarna ga ik met school bezig.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oh dan wil ik ook wel een potje tegen jou
ahahahah paar dagen te laatquote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zaadpakje kan er ook nog wel bij
Ja morgen of ooit een keerquote:Op maandag 20 mei 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan nu niet, eerst VI en daarna ga ik met school bezig.
Dan moet je wel achterin hoog gaan houden.quote:
Lager dan 350k van mij gaat ie niet worden denk ik hoor, op xbox komt er nu ook geen goedkopere bijquote:Op maandag 20 mei 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog even wachten zou ik adviseren, HH duurt nog 40 minuten
Leukquote:Op maandag 20 mei 2013 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet je wel achterin hoog gaan houden.
Ik denk ik doe mijn ps3 aan en ga even lekker jagen et mijn nieuwe bak van Trapz maar nee hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet je wel achterin hoog gaan houden.
Immobilequote:Op maandag 20 mei 2013 20:23 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zoek nog een fijne Italiaanse spits naast Balotelli, iemand suggesties?
Ik gok/hoop 370Kquote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lager dan 350k van mij gaat ie niet worden denk ik hoor, op xbox komt er nu ook geen goedkopere bij
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een leuk cheap gold teampje? Ik wil even gauw iets maken zodat ik kan spelen.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#jkTD0SqjnJzs7:ps3quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een leuk cheap gold teampje? Ik wil even gauw iets maken zodat ik kan spelen.
Nice. Ik wil Arnautovic en Esswein (quote:Op maandag 20 mei 2013 20:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#jkTD0SqjnJzs7:ps3
15k ofzo.
LM wel een faler, verder erg chill team
Oh, ik speel al tijden niet meer met 352, sorry. Staat wel een leuk team voor 6K op futhead met rodrigo en martinez in de voorhoede.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, ik wil alleen een 352.
Ik zag 'm.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ik speel al tijden niet meer met 352, sorry. Staat wel een leuk team voor 6K op futhead met rodrigo en martinez in de voorhoede.
Beide heldenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Ik wil Arnautovic en Esswein () ook nog proberen. Misschien maak ik zoiets wel voor erbij.
Ik vind het ook maar kut. 433 vind ik de fijnste formatie da 451 en dan 3412quote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben één van de weinige hier die 352 niet fijn vind spelen
Ja Esswein is wel kneiter OP hoor. Heb hem in mijn 352 met Reus voorin. Lekker pauper goedkoop team dat ik voor de crash heb gekocht. Podolski en Arnautovic erbij lekker hoor. Vind schurlle ook wel fijnquote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Ik wil Arnautovic en Esswein () ook nog proberen. Misschien maak ik zoiets wel voor erbij.
4222 en 3421 speel ik het meest mee. 433 ga ik nu uitproberen, hiervoor altijd met 4321 gespeeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar kut. 433 vind ik de fijnste formatie da 451 en dan 3412
Ik wou een Red Bull x2010 sturen maar die kan je niet als cadeau sturen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk ik doe mijn ps3 aan en ga even lekker jagen et mijn nieuwe bak van Trapz maar nee hoor![]()
325 op de ps3quote:Op maandag 20 mei 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tots Vertonghen voor 250kToch 20k onder laagste bin
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
\
[..]
Ik wou een Red Bull x2010 sturen maar die kan je niet als cadeau sturen.
Wil je een andere auto hebben want heb 14 miljoen om te besteden
Ik start hem nu opquote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]!
Nee verzin jij maar iets leuks.
Wellington Nem natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
Heb nu dit.![]()
[ afbeelding ]
Weet iemand nog iets tofs om eraan toe te voegen?
quote:
Gran Turismoquote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef marcie216 het volgende:
Welk race spelletje hebben jullie het over?
Dedequote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
Heb nu dit.![]()
[ afbeelding ]
Santana en Luiz.quote:
Andere keer, heb nu geen tijdquote:Op maandag 20 mei 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik start hem nu op
Wil je tegen de Red Bull x2010 racen?
Met Dede kan het niet mis gaan, tevens kan die de zwakheden van Ekiza verbergen Yanga M'Biwa en Ben Arfa rechtsquote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat wordt m'n enige shiny denk ik.
Heb je al gezien dat je de krant hebt gehaald met je tweet?quote:
Die had ik serieus al staan.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met Dede kan het niet mis gaan, tevens kan die de zwakheden van Ekiza verbergen Yanga M'Biwa en Ben Arfa rechts
Rafinha op RMquote:Op maandag 20 mei 2013 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
Heb nu dit.![]()
[ afbeelding ]
welke tweet?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat je de krant hebt gehaald met je tweet?
Altidore.quote:
Ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat je de krant hebt gehaald met je tweet?
Naar Jorgen Raymanquote:
Nou Benteke nog niet.quote:
Geniaalquote:
Wil iemand die misschien posten?quote:
Doe Fernando ipv Paulinho op CDMquote:Op maandag 20 mei 2013 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had ik serieus al staan.Alleen krijgt mijn CAM dan geen 9 chem.
Ik kan hem niet zo snel vinden dus moet je even in VBL sc rondkijken of aan Gramulanion vragenquote:
Wel bijnaquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html
Definitie van een baas wil ik nog net niet zeggen, die eer is aan iemand anders toe behoudenquote:
Nog niet op de PS3 hoor.quote:
Op xbox issie ook alleen maar duurder geworden ipv goedkoper inmiddelsquote:
Abromovich wil goed voetbal zien dus haalt hij Mourinho. Ik zal wel niets mogen zeggen van ThadCastle mjaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef detennismaster het volgende:
http://www.abola.pt/nnh/ver.aspx?id=403296
Di Mateo2.0quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Abromovich wil goed voetbal zien dus haalt hij Mourinho. Ik zal wel niets mogen zeggen van ThadCastle mja
kom forza lulloquote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Abromovich wil goed voetbal zien dus haalt hij Mourinho. Ik zal wel niets mogen zeggen van ThadCastle mja
hij mavert nog wat.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GekkeGerrit je hebt een auto
kan er maar 1 per dag
Stuur morgen nog wel 1
Ik had die gewoon moeten pakken.quote:
Sommige mensen..quote:Op maandag 20 mei 2013 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet.Je let duidelijk niet op.
Ja dat krijg je er van als sommige mensen niet op letten.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:48 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik kijk hier pas sinds gisteren weer af en toe
Lekker samen met Andre Bahia en Biseswar een balletje trappenquote:
Ik ben hier toch redelijk actief en ik waar SMLENO voor staat... Ik heb me ooit afgevraagd waar het voor zou kunnen staan en toen bedacht ik me opeens dat het me eigenlijk geen reet interesseert.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:48 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik kijk hier pas sinds gisteren weer af en toe
NAAR KASIMPASAquote:
vi gok ikquote:
Volgend jaar zit de Turkse competitie waarschijnlijk weer in FUT.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker samen met Andre Bahia en Biseswar een balletje trappen
dan moet jij soms ook maar wat meer op gaan letten. sommige mensen jeetje....quote:Op maandag 20 mei 2013 20:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben hier toch redelijk actief en ik waar SMLENO voor staat... Ik heb me ooit afgevraagd waar het voor zou kunnen staan en toen bedacht ik me opeens dat het me eigenlijk geen reet interesseert.
En je let ook niet op.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben hier toch redelijk actief en ik waar SMLENO voor staat... Ik heb me ooit afgevraagd waar het voor zou kunnen staan en toen bedacht ik me opeens dat het me eigenlijk geen reet interesseert.
Biseswarquote:Op maandag 20 mei 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit de Turkse competitie waarschijnlijk weer in FUT.
80+ curve ook nog, met die finesse schoten die zo vreselijk OP waren vorige jaarquote:Op maandag 20 mei 2013 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Biseswarik had hem vorig jaar in mijn Feyenoord team en hij was best wel goed, 4* skills 4* WF degelijke pace en prima shooting
SIF GUidetti in de spits
Jaar daarvoor was hij echt geniaal goedquote:Op maandag 20 mei 2013 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Biseswarik had hem vorig jaar in mijn Feyenoord team en hij was best wel goed, 4* skills 4* WF degelijke pace en prima shooting
SIF GUidetti in de spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |