quote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben donderdag vrij kom chillen
quote:
weetje, ik hou YT gewoon. account stamt uit 2007, over 20 jaar ben ik een oldbie en dan ben ik trots op mezelf en alles.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Filmpje staat op privé. Had een apart account gemaakt op YT.
Chick, het gaat zaterdag wel door toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA
heeeel misschien ga ik donderdag uit met vriendinnen maar als dat niet doorgaat wil jij dan mee?
heb t opgeslagen in mn leeslijst. zal een week van te voren alles nog eens bekijken hoeveel en wat ik koop.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:18 schreef arachide. het volgende:
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)+Ros%C3%A9+d%27Anjou
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)esporter+Michelsberg
Deze twee zijn lekker![]()
ETSU KOPEN
Vrijdag weer vroeg beginnenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA
heeeel misschien ga ik donderdag uit met vriendinnen maar als dat niet doorgaat wil jij dan mee?
zekerquote:Op maandag 20 mei 2013 19:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Chick, het gaat zaterdag wel door toch?
Ik ga jullie niet in de weg zitten hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 19:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Chick, het gaat zaterdag wel door toch?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Okido, kom je zaterdag eerst bij mij?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 hoofdstukken van de VS. Moet ik je trouwens de antwoorden sturen op alle vragen uit het boekje van de VS?
aan bewegingquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Osuchi het volgende:
shit ik heb beloofd met iemand te gaan sporten
waar ben ik aan begonnen
Aan sportenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Osuchi het volgende:
shit ik heb beloofd met iemand te gaan sporten
waar ben ik aan begonnen
doen wequote:Op maandag 20 mei 2013 19:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Okido, kom je zaterdag eerst bij mij?
goedquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
in een berichtje naar een kamer had ik gezegd dat ik kieskeurig ben over kamers maar dat deze kamer aan al mijn eisen voldoet ( beetje slijmen )
krijg ik terug:
leuk dat je gereageerd hebt, we zijn echt opgelucht dat we aan je (blijkbaar lange) eisenlijstje voldoen
goed of slecht tekenik voelde mezelf gewoon rood worden toen ik het las
positiefquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
in een berichtje naar een kamer had ik gezegd dat ik kieskeurig ben over kamers maar dat deze kamer aan al mijn eisen voldoet ( beetje slijmen )
krijg ik terug:
leuk dat je gereageerd hebt, we zijn echt opgelucht dat we aan je (blijkbaar lange) eisenlijstje voldoen
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja etsu ik heb zaterdag de trein
de rest van de week is ie gewoon van NS
[..]
geen idee, zie nog welquote:Op maandag 20 mei 2013 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoelaat ga je zaterdag dan? ik moet ook de trein hebben.
[..]
[..]
Kon je nog goed slapen?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:26 schreef Etsu het volgende:
ik ga de wijn opentrekken.
vieren dat ik hier woon.
haha dan was dat zeker grappig bedoeldquote:Op maandag 20 mei 2013 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
krijg ik terug:
watquote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
half 10 ofzo wakker.hele nacht doorgeslapen.
wel over fokkers gedroomd.
topquote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha dan was dat zeker grappig bedoeldmaar wel gewoon aardig hoor
jeejquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
half 10 ofzo wakker.hele nacht doorgeslapen.
wel over fokkers gedroomd.
ja hallo ik heb een uur in de tc gezeten met 6 cammende fokkers en toen ging ik slapen, zo gek vind ik dat niet.quote:
ik weet t niet precies meer, maar jij kwam er voor.quote:
Kwam ik er in voor?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hallo ik heb een uur in de tc gezeten met 6 cammende fokkers en toen ging ik slapen, zo gek vind ik dat niet.
[..]
ik weet t niet precies meer, maar jij kwam er voor.
hoe kan datquote:Op maandag 20 mei 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb laatst mijn stufi veranderd van basis naar aanvullend
de brief met handtekening van duo heb ik vorige week donderdag op de bus gedaan
zou het voor de 24e nog aangepast zijn?
anders krijg ik maar 77 euro ipv 320 en heb nog rekeningen openstaan..
ik ga pas tegen 1 a 2u van huis denk ik, zodat ik rond 5u voor jouw deur staquote:Op maandag 20 mei 2013 19:28 schreef arachide. het volgende:
Sab, je kan trouwens gewoon de hele dag komen, dus dan moet je maar even kijken hoe laat je aan komt waaien
Is goed hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga pas tegen 1 a 2u van huis denk ik, zodat ik rond 5u voor jouw deur sta
wil thuis rustig aan kunnen doen enzo
succes gegarandeerdquote:Op maandag 20 mei 2013 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet t niet precies meer, maar jij kwam er voor.
ik heb maar 1 soort glas zeg maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een van de weinige mensen die het verschil snapt tussen een witte, rode en rose glas
Maar dit is geen witte wijn glas, toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een van de weinige mensen die het verschil snapt tussen een witte, rode en rose glas
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar dit is geen witte wijn glas, toch?
quote:
kan wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
Canei is toch die wijn die al die pubertjes drinken?
ohquote:
das niet zo gekquote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan wel.
ik vind t lekker
en ik word al dronken als ik de hele fles op heb.
In mijn ogen wel hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 19:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar dit is geen witte wijn glas, toch?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
Canei is toch die wijn die al die pubertjes drinken?
Ik dacht dat het een rode was, omdat witte/rose glazen kleiner zijn en je anders joekels van rode wijnglazen moet hebben.quote:
Stukjes met kip en daar aardappelzetmeel en Maggi smaakversterker aan toevoegen. Nomnomnom, lekker simpel.quote:
http://www.wijngekken.nl/wijn-en-dan/soorten-wijnglazen/quote:Op maandag 20 mei 2013 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een rode was, omdat witte/rose glazen kleiner zijn en je anders joekels van rode wijnglazen moet hebben.
En wijn kan alleen luchten door ermee te walsen, daarom kan je voor rode wijn beter een groot glas nemen.
ja het zit al in glas togquote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig kun je bier uit de fles drinken en heb je geen 32 verschillende glazen nodig
kan je met wijn ookquote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig kun je bier uit de fles drinken en heb je geen 32 verschillende glazen nodig
Ben dol op kip kerrie, kip siam, kip tandori, kip kip kip met rijstquote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stukjes met kip en daar aardappelzetmeel en Maggi smaakversterker aan toevoegen. Nomnomnom, lekker simpel.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
Van mijn maag?quote:
Kip tandoori van Knorr.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben dol op kip kerrie, kip siam, kip tandori, kip kip kip met rijst
voor speciaalbier heb je ook een apart glas nodig..quote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
Maar bier is blegh.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
Bij bier is t net zo hoor, vooral bij die speciaalbierenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
Liep jij vanaf je oude kamer 15 minuten?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef Etsu het volgende:
omy, ik heb morgen om 9 uur hoorcollege bij de bioscoop 1 minuut lopen en nu kan ik gewoon een kwartier later opstaan nu ik hier woon
zoiets.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Liep jij vanaf je oude kamer 15 minuten?
Ow, nvmquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Bij bier is t net zo hoor, vooral bij die speciaalbieren
Ik drink geen speciaalbierquote:Op maandag 20 mei 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
voor speciaalbier heb je ook een apart glas nodig..
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, nvm
Zou desalniettemin niet gaan fietsen... moet je die weer parkeren en zo.
Ik deel deze mening!!!!!!!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:47 schreef Renesite het volgende:
Mensen die altijd goedkoop bier halen. Scheelt 3 euro... fuck you mensen!!!!!!
Truequote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik deel deze mening!!!!!!!
Neem dan lekker in de kroeg eentje minder en zuip normaal bier
Bovendien, mensen die beweren dat er geen verschil in smaak zit tussen verschillende biermerkenquote:
paar maanden geleden deed ik mee aan een of andere quiz ergens en toen was er zo'n bierspel. kreeg je 5 soorten bier en moest je van elk proeven en raden was t t was.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Bovendien, mensen die beweren dat er geen verschil in smaak zit tussen verschillende biermerkenIk durf te wedden dat ik de bieren die ik drink (over het algemeen maar 3 maarja
) met een blinde test er iedere keer weer uithaal.
Grolsch en HJquote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef Renesite het volgende:
Heineken
Amstel
Grolsch kán
Jupliler joah
HJ ja!
welke drugs gebruik jij?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee Wiet Parkiet zat je te klagen op Jort Geschiedenis?
Dan zou ik ze ook allemaal fout hebben omdat ik de meeste bieren nog nooit heb gehad, kan ik ze ook niet herkennenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar maanden geleden deed ik mee aan een of andere quiz ergens en toen was er zo'n bierspel. kreeg je 5 soorten bier en moest je van elk proeven en raden was t t was.
ik had enkel hertog jan goed.![]()
En je hebt een bierbuik.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
omg esell, 2 jaar geleden in exa sc riep ik: 'Bier', 'bier
' en 'bier
' en nu ik t studentenleven in ben gegaan, wil ik niets anders meer.
![]()
hoe hypocriet
Ik doe niets andersquote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Osuchi het volgende:
dans muziek luisteren terwijl je
1. in je stoel zit
2. helemaal niet kunt dansen
wat doe ik
als ik volgend jaar in t bestuur kom te zitten --> nog meer bierr.quote:
Morgen Geschiedenis?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben jij dit niet dan?
Eerste reactie van ene ''Wiet Parkiet''
Neequote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben jij dit niet dan?
Eerste reactie van ene ''Wiet Parkiet''
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef arachide. het volgende:
Ik heb een plan/inspiratie ding voor mijn hopelijk nieuwe huisje gemaakt.heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil dat ding aan de muur ook hebbenmisschien iets voor boven mn tv.
http://www.instructables.com/id/Branch-Shaped-Display-Shelf/quote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel mooi![]()
ik wil dat ding aan de muur ook hebbenmisschien iets voor boven mn tv.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Etsu het volgende:
omg esell, 2 jaar geleden in exa sc riep ik: 'Bier', 'bier
' en 'bier
' en nu ik t studentenleven in ben gegaan, wil ik niets anders meer.
![]()
hoe hypocriet
quote:
quote:
teveel moeite om zelf te maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://www.instructables.com/id/Branch-Shaped-Display-Shelf/
Die heb ik idd weleens voorbij zien komen bij Ikea Hackersquote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://www.instructables.com/id/Branch-Shaped-Display-Shelf/
valt opzich wel mee. ken ergere bierbuiken.quote:
Meerdere mensenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:56 schreef nodig het volgende:
[..]Echt niet? Ik vond het al toevallig dat ik bij het enigste filmpje waar ik de reactie's even snel keek jouw naam tegenkwam! Nog toevalliger dat jij een naamgenoot op het internet hebt lopen
O, van dat soort dingen heb ik sowieso geen verstand. Dus ja, ik vind alles prima.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
valt opzich wel mee. ken ergere bierbuiken.
ik weeg iets van 93, maar ben dan ook 1.97.
en mn BMI zegt dat t goed is.
Ik ookquote:Op maandag 20 mei 2013 19:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Goeie gok, inderdaadEn Wietparkiet geloof ik ook
dus als ik doodga omdat ik geen lucht meer krijg door mn dikheid, vind je dat prima?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, van dat soort dingen heb ik sowieso geen verstand. Dus ja, ik vind alles prima.
Republiek is makkie manquote:Op maandag 20 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin!En ik moet nog een uur van die filmpje
![]()
da's wel een goed idee.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef Ezell het volgende:
Etsu, nog even over afwassen. Hoe ik het doe: alles van ontbijt en lunch afwassen tijdens avondeten maken en daarna na het avondeten de rest opruimen. Heb eventjes opgelet vandaag.
VS heb ik ook een keer herkanst op school dus opzich zat die er nog beter in dan die anderequote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Republiek is makkie man
VS lijkt 5x zoveel
Wat moet ik me voorstellen bij VS? Is dat leuker dan Vietnam?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Republiek is makkie man
VS lijkt 5x zoveel
90% van de studenten hebben geen vaatwasser.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
Etsu,nog even over afwassen. Hoe ik het doe:Ik pleur gewoon lekker alles in de vaatwasser.
Doe je het morgen toch.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
da's wel een goed idee.
ik ben vandaag te lui om te afwassen.heb 2 borden en wat bestek.
Grote lijnen vanaf de onafhankelijkheidsoorlog tot aan de Vietnamoorlog ongeveerquote:Op maandag 20 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij VS? Is dat leuker dan Vietnam?
Ik ben dan gelukkig ook geen student meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
90% van de studenten hebben geen vaatwasser.
En hoe voelt het om niet speciaal meer te zijn op dat gebied?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
90% van de studenten hebben geen vaatwasser.
leuk?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Grote lijnen vanaf de onafhankelijkheidsoorlog tot aan de Vietnamoorlog ongeveer
Zo herkenbaar. "Zometeen bezoek, dus even opruimen en afwassen."quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ik.
woensdag komt Paxcon hier, dus moet alles wel afgewassen en opgeruimd hebben.
ik zie het als een compensatie met mn badkamer.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
En hoe voelt het om niet speciaal meer te zijn op dat gebied?
hihihihih skeerquote:Op maandag 20 mei 2013 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben dan gelukkig ook geen student meer.
Lijkt wel een beetje op het aanrecht van Ro-aldquote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
Ik dacht dat het er altijd zo uit zag in studentenkamers:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er ook zo'n beetje uit in mijn studentenhuis tijdens de tentamens.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]
Jaa, die was gisteravond al een stuk ontdooid. Heb hem daarom ook maar weggegooid. Ik weet niet of je die dingen opnieuw in kan vriezenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent m'n held.
Hoe is 't met je frikandel? Ontdooid?
not sure if serious or just trollingquote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
Etsu wil je met mij trouwen, supersof wil me toch niet meer
Toen jij hier was,was best netjes.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het aanrecht van Ro-ald
Moet er niet aan denken. Beetje afwas/troep heb ik geen last van maar ik wil gewoon een hygenische keuken. Sowieso altijd hygienisch bezig, en al helemaal als ik voor anderen iets maak.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij opruimenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ik.
woensdag komt Paxcon hier, dus moet alles wel afgewassen en opgeruimd hebben.
Nee, zou t niet doen voor de zekerheid.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jaa, die was gisteravond al een stuk ontdooid. Heb hem daarom ook maar weggegooid. Ik weet niet of je die dingen opnieuw in kan vriezen
EDIT: Ik bedoel natuurlijk, die is warm. Iets over de 34 graden
ff laten ombouwenquote:
kusje deropquote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVERDOMME mijn perfecte kamer is al verhuurd
stom stom stom rotwijf dat niet haar smsjes en berichtjes leest
ik kan wel janken
Hee Eugene moest jij niet minderen met FOK!kenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
not sure if serious or just trolling
Smack that bitch.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan wel janken
awww.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan wel janken
Werken in de Horeca swsquote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Beetje afwas/troep heb ik geen last van maar ik wil gewoon een hygenische keuken. Sowieso altijd hygienisch bezig, en al helemaal als ik voor anderen iets maak.
Tupperwarebakjes gewoon labelen met datum/inhoud, koelkast etc schoonhouden.
Ervaring opdoen door in de horeca te werken
En die ene met die bocht en eigen badkamer dan? Lijkt me een perfecte kamer.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan wel janken
Ik ben hetero.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Osuchi het volgende:
[..]
omg met parkiet gemeet
kon ie goed pijpen?
ja maar ik ben aan het soggen, dan mag hetquote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee Eugene moest jij niet minderen met FOK!ken
quote:
ja omg het was echt perfectquote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
awww.dat is echt balen. die aan parkweg?
Kloptquote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor jou alles.![]()
jij hebt werkgroep tot 1 uur toch?
nog niks van gehoordquote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En die ene met die bocht en eigen badkamer dan? Lijkt me een perfecte kamer.
Nee daarom, frikandellen gemaakt door mij is al nooit zo'n succes. Volgende dag waren de meeste die het op hadden ziekquote:
Wat is soggen nou weer danquote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar ik ben aan het soggen, dan mag het
ja neequote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
Maar Etsu als we gaan trouwen dan adopteren we LB oke?
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
loop je zelf hierheen of moet ik op je wachten bij harmonie? heb om 11:40 afspraak bij t gemeentehuis (ja, ik ga weer paspoort aanvragenquote:
ohquote:
pics van jouw hoofd.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
Preciesquote:
kenker opquote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef Osuchi het volgende:
[..]
omg met parkiet gemeet
kon ie goed pijpen?
ohquote:
ja, die kamer is ook goed te doenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
dats echt kut. nu even afwachten naar morgen.
Nou zolang hoef je niet te wachten hoor. Dan kan ik ook mooi even uitvogelen hoe ik er zelf moet komen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
loop je zelf hierheen of moet ik op je wachten bij harmonie? heb om 11:40 afspraak bij t gemeentehuis (ja, ik ga weer paspoort aanvragen)
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee mag wel ik stuur je wel een kaartjevaarwel
is goed.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou zolang hoef je niet te wachten hoor. Dan kan ik ook mooi even uitvogelen hoe ik er zelf moet komen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed.
en nu mij wel geloven hoe je op CS moet komen he.
Ik ben altijd serieus!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
not sure if serious or just trolling
Ik wou je net vragen wat je van mijn inspiratieding vond, maar ik wacht wel even..quote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, die kamer is ook goed te doen
maar ik wou zo graag die aan de parkweg omg oen ik het berichtje las kreeg ik meteen tranen in mn ogenalsof er iemand overleden was
ierlandquote:
Oke cool mag ik een kamer delen met LB? Dan mag jij samen met de hont en kad slapenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok we gaan trouwen en we adopteren lb.
maar.
dan wil ik ezell als hond en jordy als kat hebben.
neequote:Op maandag 20 mei 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus!
.............
........ toch?
Ik heb al een kamer.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok we gaan trouwen en we adopteren lb.
maar.
dan wil ik ezell als hond en jordy als kat hebben.
iehl, ik weiger om met jordy in 1 kamer te slapen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke cool mag ik een kamer delen met LB? Dan mag jij samen met de hont en kad slapen
Waarom?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke cool mag ik een kamer delen met LB? Dan mag jij samen met de hont en kad slapen
nee je deelt een kamer met catdog en lb gaat in ierland wonen sorryquote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef nodig het volgende:
[..]
nietquote:
Ook goedquote:Op maandag 20 mei 2013 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
iehl, ik weiger om met jordy in 1 kamer te slapen.
jordy slaapt buiten en ik slaap met ezell in een mandje.
Omdatquote:
jaquote:
okequote:
Neem een wijntje en kalmeerquote:Op maandag 20 mei 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
HOER
ik hoop dat de gast die in de kamer komt stiekem de hele boel in de hens laat vliegen
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
HOER
ik hoop dat de gast die in de kamer komt stiekem de hele boel in de hens laat vliegen
ik dacht dat t alleen mannen warenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
HOER
Hoe gaat ie?quote:
?????quote:Op maandag 20 mei 2013 20:10 schreef nodig het volgende:
[..]Ezell gaat echt niet de mand van Etsu in de fik steken hoor dat kunnen katten niet?
wijn is opquote:Op maandag 20 mei 2013 20:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neem een wijntje en kalmeer
Goed hoor, eigenlijk moet ik nu examen filmpjes van JortGeschiedenis kijken maar ik heb er al 4 van de 5 uur opzittenquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
ESELLLLLLL
typ 123 als je ook zo dol bent op Ezell
Geschiedenisquote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed hoor, eigenlijk moet ik nu examen filmpjes van JortGeschiedenis kijken maar ik heb er al 4 van de 5 uur opzittenmaar het is dodelijk saai!
En met jou?
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
ESELLLLLLL
Ow ik dacht dat Jordy de hond was en buiten sliepquote:
zijn probleemquote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat Jordy de hond was en buiten sliepMaar dan is Jordy dus een poes! Dan word Jordy wel een hele natte poes als hij buiten moet slapen
123quote:Op maandag 20 mei 2013 20:12 schreef Etsu het volgende:
ESELLLLLLL
Je maakt me jaloersquote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Geschiedenis![]()
saaaaaai. en gaat wel op zich
Heb drie films gekeken vandaag en ga er nu nog een kijken
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef arachide. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
toen ik nog gta server runde en donaties kreeg van mensen uit italie en wereldoverheersing toen hadden we die in de autoradioquote:
gta sa:mp server?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toen ik nog gta server runde en donaties kreeg van mensen uit italie en wereldoverheersing toen hadden we die in de autoradio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |