SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ergens beginnenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar niet genoeg streetcred om hier een TT te mogen maken, scheer je weg
![]()
![]()
Kut, nu moet ik nuttige dingen gaan doen met mijn leven.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Gisteren echt op het randje niet gepromoveerd naar Plat IVStonden gigantisch ver voor (na 20 minuten alle turrets buiten de base) maar toen wonnen we geen teamfights meer. Wel een leuke game gehad , dus zo erg is het nu ook allemaal weer niet.
De eerste win is wel alweer binnen naar een nieuwe promo series.![]()
Ja en ik had nog zo'n goede verzonnenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Slim om een TT te pakken die over 3 uur niet relevant meer is![]()
![]()
En over 4 uur weer wel. Het is de laatste tijd weer echt poep.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Slim om een TT te pakken die over 3 uur niet relevant meer isVicariously I live while the whole world dies![]()
Ja ik wel als het me lukt :-Pquote:Op maandag 20 mei 2013 16:53 schreef Kriebelhoest het volgende:
Iemand die me naar silver wil carrye?![]()
Wanneer is de Algemene Vergadering dan.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Sws, speciaal daarvoor hebben aldie en ik de ledenraad opgericht[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Daar zal je achter komen zodra je bent uitgenodigd voor de ledenraadquote:Op maandag 20 mei 2013 18:03 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Wanneer is de Algemene Vergadering dan.![]()
Wat zijn de condities omtrent toelating tot de ledenraad?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Daar zal je achter komen zodra je bent uitgenodigd voor de ledenraad[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Daar zou je geen hulp voor nodig hoeven hebben tbh.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:53 schreef Kriebelhoest het volgende:
Iemand die me naar silver wil carrye?Bronze is ver beneden gemiddeld.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik zou ook graag uit Bronze willen, je moet zorgen dat je mid speelt en gewoon gaan roamen met lux/kassadin/akaliquote:Op maandag 20 mei 2013 18:45 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daar zou je geen hulp voor nodig hoeven hebben tbh.Bronze is ver beneden gemiddeld.
![]()
Gewoon spelen waar je goed in bent. Verder warden, op de map letten en niet doodgaan. Dat is ruim voldoende om uit bronze te komen. En anders moet je gewoon ff oefenen door veel te spelenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik zou ook graag uit Bronze willen, je moet zorgen dat je mid speelt en gewoon gaan roamen met lux/kassadin/akaliWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Alleen heb je vaak AFK'ersquote:Op maandag 20 mei 2013 19:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Gewoon spelen waar je goed in bent. Verder warden, op de map letten en niet doodgaan. Dat is ruim voldoende om uit bronze te komen. En anders moet je gewoon ff oefenen door veel te spelen![]()
De kans dat de afker bij de enemy zit is hoger. Dus dankzij afkers stijg je juist.quote:We're slowly approaching inevitable death.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: