Kon je naar rechtsquote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen in een Daihatsu die met hun lichten gaan seinen dat je harder moet dan de vmax
Volvo's, VW Golfjes, Mercedes'quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef kiekjesdief het volgende:
Dat gedrag vinden we alleen passend bij BMW, audi etc?
Vrijdag ook een dame, die door rood fietste al kijkend op haar mobiel.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef Iwanius het volgende:
Nog een vanmorgen vroeg.
Een scholier die doodleuk de weg oversteekt terwijl hij naar zijn mobiel staart terwijl hij niet eens links of rechts kijkt alvorens hij oversteekt. Het is dat een auto remde anders hadden we nu wederom iemand gehad die het leven had gelaten.
Wat is dat toch met die mongolen? Willen ze zo graag dood voor hun 21st?
Inderdaad, koppeling in en gas open. Als ik nog genoeg snelheid heb weet ik ook nog wel een knal plus bijbehorende steekvlam uit de uitlaat te toveren.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vrijdag ook een dame, die door rood fietste al kijkend op haar mobiel.
Ik stond vooraan bij het stoplicht, en mee dat ze langs mij fietst geef ik een spuitje gas.
Ze schrok aardig
Ach; zo had ik laatst ook een bumperklevende Aygo achter me op de snelweg die er duidelijk graag langswilde (terwijl ik achter verkeer zat).quote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen in een Daihatsu die met hun lichten gaan seinen dat je harder moet dan de vmax
Niet helemaal waar. Als er een klevertje achter me zit is dat vaak zo'n aso audi, bmw enz. Niet zo heel klein dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:44 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ach; zo had ik laatst ook een bumperklevende Aygo achter me op de snelweg die er duidelijk graag langswilde (terwijl ik achter verkeer zat).![]()
Autorijders zijn af en toe net hondjes; des te kleiner het beestje des te groter de muil zeg maar...
Daarom zeg ik ook Af en Toe. (maar zo groot is de gemiddelde (lease) audi of BMW nu ook al weer niet; meestal zijn t 1 / 3 serie-tjes of A3-tjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als er een klevertje achter me zit is dat vaak zo'n aso audi, bmw enz. Niet zo heel klein dus.
Das wel waar. Al moet ik zeggen dat de grote jongens, zoals een X5 ook erg fanatiek zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:47 schreef Descendent het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook Af en Toe. (maar zo groot is de gemiddelde (lease) audi of BMW nu ook al weer niet; meestal zijn t 1 / 3 serie-tjes of A3-tjes.
Is wel waar, maar dit is wel erg lelijk.... Ouderwets drempeltje is misschien wat minder opvallend...quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Piles het volgende:
Het zijn altijd de lokale inwoners die te hard rijden,,dus eigen schuld. Prima oplossing zo
Die drempels in Nederland zijn af en toe net bergen, elke keer als ik de onderkant hoor schuren gaat er een schok door me heen. Deden ze dit hier maar in de plaats van.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef cambriagmx het volgende:
[..]
Is wel waar, maar dit is wel erg lelijk.... Ouderwets drempeltje is misschien wat minder opvallend...
Ahh, ja het voorrang verlenen kunnen een hoop mensen niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:58 schreef cambriagmx het volgende:
Geef mij maar een drempel :-)
[ afbeelding ]
Wordt hoog tijd dat alle lokale overheden onder curatele komen te staan. Niet dat de landelijke overheid er geen potje van maakt, maar dit kneuterige gedoe kan echt niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef cambriagmx het volgende:
Over irritaties gesproken hebben jullie dit gezien:
https://www.facebook.com/WegMetDieBloembakken
Wel erg grove oplossing om de snelheid te dempen..
[ afbeelding ]
Anders geef je even de link naar het artikel ipv naar de site van de krant...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:14 schreef _VoiD_ het volgende:
Nee dit pareltje in Haarlem dan:
[ afbeelding ]
bron: http://www.noordhollandsdagblad.nl
Dit idd, juist oversteekplaatsen moeten zichtbaar en overzichtelijk zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef cambriagmx het volgende:
Yup, je dochter of zoontje van 3 zou maar willen oversteken....
Ik moet met mijn navigatie al uitkijken dat ik dat niet doe, want dat kreng stuurt me nog over een parkeerplaats als er naast de parkeerplaats een file staatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef bokkepoot het volgende:
Die mensen die bij een file de afslag pakken en dan weer dezelfde snelweg opgaan![]()
. Typisch volk is dat altijd
Van die wannabe agenten die de uitvoegstrook blokkeren om dit te voorkomen. Met als gevolg dat wanneer je wil afslaan je er niet langs kuntquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef bokkepoot het volgende:
Die mensen die bij een file de afslag pakken en dan weer dezelfde snelweg opgaan![]()
. Typisch volk is dat altijd
Daarom doe ik het dus ook niet, maar het is gewoon klote irritant als mensen het flikken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Van die wannabe agenten die de uitvoegstrook blokkeren om dit te voorkomen. Met als gevolg dat wanneer je wil afslaan je er niet langs kunt
Het zijn meestal audi's die dat soort geintjes flikken en bovendien weet iedereen die over de A28 rijdt in de beurt van Utrecht dat het daar meestal feest is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet met mijn navigatie al uitkijken dat ik dat niet doe, want dat kreng stuurt me nog over een parkeerplaats als er naast de parkeerplaats een file staat
Nou rij ik meestal op plekken waar ik de weg prima weet, en het viel me direct na aankoop onderweg naar huis al op dat ze graag een file-ontwijkende parallelbaan meepakt, en dus negeer ik het, maar in den vreemde zou het me zomaar kunnen overkomen dat ik haar dan dus wel volg.
Het is in deze situatie ook helemaal niet duidelijk wie er voorrang heeft. Normaal is het zo dat de persoon op wiens weghelft het obstakel staat, voorrang moet verlenen aan het tegemoetkomend verkeer. Hier staan de obstakels echter aan weerszijden van de weg, dus wie mag er dan eerst?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ahh, ja het voorrang verlenen kunnen een hoop mensen niet.
Dat zal opgelost worden door bij elke plantenbak wat F05 en F06 borden te plaatsen. Veiligheid mag wat kosten he?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is in deze situatie ook helemaal niet duidelijk wie er voorrang heeft. Normaal is het zo dat de persoon op wiens weghelft het obstakel staat, voorrang moet verlenen aan het tegemoetkomend verkeer. Hier staan de obstakels echter aan weerszijden van de weg, dus wie mag er dan eerst?
De voetganger mag eerst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is in deze situatie ook helemaal niet duidelijk wie er voorrang heeft. Normaal is het zo dat de persoon op wiens weghelft het obstakel staat, voorrang moet verlenen aan het tegemoetkomend verkeer. Hier staan de obstakels echter aan weerszijden van de weg, dus wie mag er dan eerst?
Diegene die hem het eerst ervoor gooit. Tenminste, dat is de praktijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is in deze situatie ook helemaal niet duidelijk wie er voorrang heeft. Normaal is het zo dat de persoon op wiens weghelft het obstakel staat, voorrang moet verlenen aan het tegemoetkomend verkeer. Hier staan de obstakels echter aan weerszijden van de weg, dus wie mag er dan eerst?
Denege wiens obstakel het minst ver de weg opstaat. Dus meetlat erbij en meten maar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is in deze situatie ook helemaal niet duidelijk wie er voorrang heeft. Normaal is het zo dat de persoon op wiens weghelft het obstakel staat, voorrang moet verlenen aan het tegemoetkomend verkeer. Hier staan de obstakels echter aan weerszijden van de weg, dus wie mag er dan eerst?
's graveland?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:14 schreef OEM het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat alle lokale overheden onder curatele komen te staan. Niet dat de landelijke overheid er geen potje van maakt, maar dit kneuterige gedoe kan echt niet.
Bewust een oversteekplaats onoverzichtelijk maken.....![]()
[ afbeelding ]
Als we allemaal wat relaxter zouden zijn in het verkeer, dan regelt dat zich vanzelf. First come, first serve oid. En wel een beetje opletten dat je niet een vrachtwagen blokkeert door net snel nog even de volgende bak te ronden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:13 schreef k_man het volgende:
Het is in deze situatie ook helemaal niet duidelijk wie er voorrang heeft. Normaal is het zo dat de persoon op wiens weghelft het obstakel staat, voorrang moet verlenen aan het tegemoetkomend verkeer. Hier staan de obstakels echter aan weerszijden van de weg, dus wie mag er dan eerst?
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef knep het volgende:
Irritatie van vanmorgen, trollende koekblikken.
Kan het inhaalverbod voor vrachtwagens tijdens de spits niet ook gelden voor gebakjes als 107, C1, Aygo en dat soort blik?
Gewoon alle 14% bijtellingauto's begrenzen tot 90 km/u en inhaalverbod geven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef knep het volgende:
Irritatie van vanmorgen, trollende koekblikken.
Kan het inhaalverbod voor vrachtwagens tijdens de spits niet ook gelden voor gebakjes als 107, C1, Aygo en dat soort blik?
Of een verbod op links bij het stoplicht staan, mijn god die dingen komen niet voorruitquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef knep het volgende:
Irritatie van vanmorgen, trollende koekblikken.
Kan het inhaalverbod voor vrachtwagens tijdens de spits niet ook gelden voor gebakjes als 107, C1, Aygo en dat soort blik?
Fiesta's ook niet; maar wel zonder reden op de linkerbaan blijven plakken met dat hok....quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:19 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Of een verbod op links bij het stoplicht staan, mijn god die dingen komen niet voorruit
"wannabe"?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:13 schreef henkde_j het volgende:
Van die wannabe agenten die de uitvoegstrook blokkeren om dit te voorkomen. Met als gevolg dat wanneer je wil afslaan je er niet langs kunt
Exactquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
"wannabe"?Dus het zijn gewone automobilisten begrijp ik?
Mijn übertoffe Justy is een 4WDquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef JF_ het volgende:
Wat denken we trouwens van (diepe) plassen water op de weg? Vol in de ankers, uitwijken, of gewoon terugschakelen en snelheid vasthouden?
Vanmiddag weer, A16, afrit 25, net voor de brienenoord, die fijne 5baans rotonde bij Capelle. Okee, 't was een enorme plas water - twee rijstroken breed, diep genoeg om je mistlampen te wassen, tientallen meters lang. Zeg maar, categorie sloot-op-de-weg. Maar godsammekrake, als je nou eerst als een mongool wegscheurt bij het stoplicht, ga dan ook gewoon door die plas heen! Je ziet dat water toch op kilometers afstand... Vol in de ankers gaan zodra je t water raakt, uitglijden, en daarna vergeten te stucorrigeren zodat je een meter of 10 opgeschoven bent als je de bocht uitkomt, dat ziet er toch niet uit!
Gewoon in z'n twee houden, gas erop zodat je niet stilvalt, stuur goed vasthouden, en laat die auto lekker zwemmen! Vierwielaandrijving en een zware auto helpen trouwens wel om de bocht te houden bij snelheden hoger dan stapvoets.
20% van de bestuurders met verkeerd afgestelde koplampen kan best kloppen. Denk dat het percentage "geen richting aangevende idioten" nog een heel stuk groter isquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:29 schreef henkde_j het volgende:
Nog even een irritatietje:
Slecht afgestelde/niet volledig werkende koplampen. Damn volgens mij rijdt zo ongeveer 1 op de 5 auto's met verkeerd afgestelde koplampen
Gisteren trouwens op een haar na een heftruck van de weg geramd. Die idioot sloeg zonder in z'n spiegels te kijken/knipperen zo maar linksaf terwijl ik hem aan het inhalen was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
20% van de bestuurders met verkeerd afgestelde koplampen kan best kloppen. Denk dat het percentage "geen richting aangevende idioten" nog een heel stuk groter isLet er de laatste dagen op en neer naar het werk wat meer op en vrijwel NIEMAND geeft richting aan/heeft de knipper stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |