PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Sowieso alfa manquote:
Zie jou nou eerst maar eens te slagen voordat je commentaar hebtquote:Op maandag 20 mei 2013 13:25 schreef Ajacied7 het volgende:
5 punten voor het invullen van de formule van de normale verdeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:27 schreef quer het volgende:
alfa
romeo
[ afbeelding ]van alle Alfa's pak jij uitgerekend de 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat ik een lelijke bak zochtquote:Op maandag 20 mei 2013 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van alle Alfa's pak jij uitgerekend de 164
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
het is een driehoek!quote:
komt door mij, ik ga maar weer wegquote:Op maandag 20 mei 2013 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op ;'(
Er is een quer bij gekomen dus jaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op ;'(
Maar op elke dag is hetquote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vergeet, Turkse Theehuizen op een dooie zaterdagmiddag
mijn pa heeft alfa 33's gehad, die waren binnen een jaar ofzo al doorgeroestquote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Alfa's zijn topbakken, zijn tegenwoordig gewoon van goede kwaliteit. 20 jaar geleden gingen ze wel eens kapot, dat is al lang voorbij. Hadden hier een tijd geleden een Alfa 145 staan, ding reed echt fantastisch!
Je moet hem ook niet in de sloot parkeren.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn pa heeft alfa 33's gehad, die waren binnen een jaar ofzo al doorgeroest
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet in de sloot parkeren.
Dat bedoel ik ook met 20 jaar geleden.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mijn pa heeft alfa 33's gehad, die waren binnen een jaar ofzo al doorgeroest
Tegenwoordig is het van Fiat toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook met 20 jaar geleden.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet in de sloot parkeren.
Dit topbak van jullie is dan een uitzondering, ze pompen die bakken vol met elektronica die het vochtige en natte klimaat hier in het noorden van Europa niet aankan en die shit gaat echt standaard kapot. In Italie kan het best een prima auto zijn, maar hier echt niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Alfa's zijn topbakken, zijn tegenwoordig gewoon van goede kwaliteit. 20 jaar geleden gingen ze wel eens kapot, dat is al lang voorbij. Hadden hier een tijd geleden een Alfa 145 staan, ding reed echt fantastisch!
Koop hem gewoon en stel je niet zo aanquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds moeilijker me in te houden
Vertel...quote:Op maandag 20 mei 2013 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb volgens mij een kleine half miljoen verlies geleden.
Hoeveel Alfa's heb jij gehad?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dit topbak van jullie is dan een uitzondering, ze pompen die bakken vol met elektronica die het vochtige en natte klimaat hier in het noorden van Europa niet aankan en die shit gaat echt standaard kapot. In Italie kan het best een prima auto zijn, maar hier echt niet.
ik wil ook wel een 166, 156GTA, Brera etc hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 13:37 schreef laucas het volgende:
De enige Alfa die ik zou willen hebben, is de 8C
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunst
Ik ken een rijschoolhouder die eerst alleen maar Alfa's had, maar die heeft na jaren frustratie alle Alfa's weggeflikkerd en Citroens aangeschaft.quote:
als je citroëns aanschaft dan ben je wel heel wanhopig als rijschoolhouderquote:Op maandag 20 mei 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ken een rijschoolhouder die eerst alleen maar Alfa's had, maar die heeft na jaren frustratie alle Alfa's weggeflikkerd en Citroens aangeschaft.
Alfa's zijn voor autoliefhebbers, die gebruik je niet om mensen te leren autorijden. Je bent als rijschoolhouder ook wel achterlijk om met Alfa's aan de slag te gaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik ken een rijschoolhouder die eerst alleen maar Alfa's had, maar die heeft na jaren frustratie alle Alfa's weggeflikkerd en Citroens aangeschaft.
watquote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Life gives you Citroens, make lemonade![]()
![]()
Ik wou dat ik zo'n leven had.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ludolfskeiharde bazen
hele dag slapen en vreten en af en toe beetje kutten met oude auto's
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Life gives you Citroens, make lemonade![]()
![]()
En hoe dat is een goed excuus voor het feit die dingen gewoon constant kapot gingen en met die Citroëns geen enkele problemen zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Alfa's zijn voor autoliefhebbers, die gebruik je niet om mensen te leren autorijden. Je bent als rijschoolhouder ook wel achterlijk om met Alfa's aan de slag te gaan.
Het komt erop neer dat jij 0 alfa's hebt gehad.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En hoe dat is een goed excuus voor het feit die dingen gewoon constant kapot gingen en met die Citroëns geen enkele problemen zijn?
Een beetje aankloten, geen stress en etenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik niet hoorvieze oude mannetjes
Dit dusquote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ik niet hoorvieze oude mannetjes
Mijn oom heeft een Giulietta, dat ding rijdt echt geweldigquote:Op maandag 20 mei 2013 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn laatste alfa post. Weet niet hoe betrouwbaar maar dit schijnt de nieuwe Giulia te worden. Ziet er niet verkeerd uit als je het mij vraagt. Koplampen hebben iets weg van de Panamera maar vind deze er toch iets leuker uit zien.
[ afbeelding ]
koop een 156 gta danquote:Op maandag 20 mei 2013 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil ook wel een 166, 156GTA, Brera etc hoor
Oke, maar ik snap niet waarom je een Alfa zou nemen, terwijl er zoveel mooie Duitse auto's zijn, die echt veel mooier en degelijker zijnquote:Op maandag 20 mei 2013 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn laatste alfa post. Weet niet hoe betrouwbaar maar dit schijnt de nieuwe Giulia te worden. Ziet er niet verkeerd uit als je het mij vraagt. Koplampen hebben iets weg van de Panamera maar vind deze er toch iets leuker uit zien.
[ afbeelding ]
[..]
Het komt erop neer dat jij 0 alfa's hebt gehad.
denk aan vrouwenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oke, maar ik snap niet waarom je een Alfa zou nemen, terwijl er zoveel mooie Duitse auto's zijn, die echt veel mooier en degelijker zijn
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef quer het volgende:
[..]
denk aan vrouwen
italiaanse vrouw > duitse vrouw
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef quer het volgende:
[..]
denk aan vrouwen
Nou vind ik die bovenste ook niet echt geweldig, maar het maakt zand iddquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
gamen lukt6-0 gewonnen van een 5@tb speler met de naam: Fey Aguero. Dat motiveert nog eens
nou balen manquote:Op maandag 20 mei 2013 13:58 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik net helemaal blij omdat ik Hulk in mn pakkie had, is ie maar 7000 waard ofzo.![]()
Hier nog mensen die meedoen in een competitie? GAM / Playstation 3 - FIFA13 / Pro Evolution Soccer 2013 Toernooi
moet je gaan handelen ipv pakjes kopenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:59 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ja. Zo kan ik Ibrahimovic natuurlijk nooit kopen.
Als je oneindig veel pakjes koopt krijg je Ibra ook een keer hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je gaan handelen ipv pakjes kopen
Kan het eens proberen. Tips?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je gaan handelen ipv pakjes kopen
Dat was het planquote:Op maandag 20 mei 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je oneindig veel pakjes koopt krijg je Ibra ook een keer hoor
Connie Veren?quote:
Wie is laag? En heeft iedereen nog een Hoog in zijn club dan?quote:
Mooi is een kwestie van smaak en degelijkheid vind ik zelf een verschrikkelijke reden om een auto te kopen, als ik 70 ben misschien...quote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oke, maar ik snap niet waarom je een Alfa zou nemen, terwijl er zoveel mooie Duitse auto's zijn, die echt veel mooier en degelijker zijn
Duitse vrouwen zijn wel degelijk!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef quer het volgende:
[..]
denk aan vrouwen
quote:
Goed plan zeg. Businessman in wording dezequote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat was het planOf een andere waardevolle speler uit zo'n pakkie om te verpatsen.
jaquote:
Issie al een tijdje hoorquote:
Eleanorquote:
Check. Maar daar gaat wel aardig wat tijd in zitten zeker?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
sinds ik dagelijks www.wefut.nl bezoek maak ik duizenden munten per dag winst
Verhoekquote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van alle silvers die je in bronze packs kan krijgen krijg ik VerhoekIF Johansen heeft me nog niet overtuigd na 8 wedstrijden. Zijn schot is wel goed maar niet echt nauwkeurig.. dat heb ik met meer IFs.
Mooie auto ja, zonder dak vind ik hem alleen mooierquote:Op maandag 20 mei 2013 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eleanor![]()
Zou echt niet kunnen kiezen welke ik het mooiste vind. 288 GTO is echt prachtig maar om een beetje in het zelfde straatje te blijven kies ik denk ik voor deze.
[ afbeelding ]
Is ook wel terecht voor een bronze natuurlijkquote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van alle silvers die je in bronze packs kan krijgen krijg ik VerhoekIF Johansen heeft me nog niet overtuigd na 8 wedstrijden. Zijn schot is wel goed maar niet echt nauwkeurig.. dat heb ik met meer IFs.
Wat lelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooie auto ja, zonder dak vind ik hem alleen mooier
[ afbeelding ]
quote:
Zijn NIF schiet van 16-20 meter bijna altijd de bal erin, zijn finishing is wel slecht maar long shots/shot power zijn wel heel goedquote:Op maandag 20 mei 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is ook wel terecht voor een bronze natuurlijk
Ligt eraan, hoe meer je al hebt hoe sneller het gaat. Bij mij gaat het wel snel maar dat geldt niet voor iedereenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Check. Maar daar gaat wel aardig wat tijd in zitten zeker?
Er zijn wel meer dingen anders dan alleen het dak. Zo één stond er altijd in de garage in de flat van een vriend van me. Prachtige dingen!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooie auto ja, zonder dak vind ik hem alleen mooier
[ afbeelding ]
*vindquote:Op maandag 20 mei 2013 14:12 schreef quer het volgende:
deze hele discussie over alfa romeo's is onstaan omdat ik mensen met geschiedenis in hun vakkenpakket paupers vindt
Prachtige auto's ja, ik wil die mustang die ik eerder postte graag hebben. Dat motorgeluidquote:Op maandag 20 mei 2013 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen anders dan alleen het dak. Zo één stond er altijd in de garage in de flat van een vriend van me. Prachtige dingen!
hij + adrianquote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet hem nog steeds proberen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is alweer pijnlijk duidelijk geworden dat jij geen smaak hebt
je club staat in de min?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
De voorzitter van onze voetbalclub heeft ook vette auto'sAston Martin, Ferrari, Audi S5
Goede smaak van auto's heeft hij
Ik vond hem niet zo heel geweldig. Adrian ook niet btwquote:Op maandag 20 mei 2013 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet hem nog steeds proberen.
[ afbeelding ]
Fiat Multipla is meer jouw style zekerquote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dit is idd allemaal niet mijn smaak wat ik hier voorbij zie komen
Nee, hij is gewoon miljonair. Gaat verhuizen naar Amerika, hij bezit een multinational. Ik voetbalde altijd met zijn zoon samen, die zoon is nu DJ in clubs en op outdoor feesten.quote:
welk bedrijf als ik vragen magquote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon miljonair. Gaat verhuizen naar Amerika, hij bezit een multinational. Ik voetbalde altijd met zijn zoon samen, die zoon is nu DJ in clubs en op outdoor feesten.
En hij woont in Frieslandquote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon miljonair. Gaat verhuizen naar Amerika, hij bezit een multinational. Ik voetbalde altijd met zijn zoon samen, die zoon is nu DJ in clubs en op outdoor feesten.
Neen toevallig niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fiat Multipla is meer jouw style zeker
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
Die nieuwe mercedes s klasse is trouwens ook
Ook echt ziek gave extra dingen, zoals dat hij in een file automatisch kan rijdenquote:
Hoe deed die Cech het?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:22 schreef diedjuh het volgende:
Net tegen een team met TOTS Cech, Vertonghen, Fellaini en Benteke in een 5 atb
2-1 gewonnen
Die vind ik altijd net een tikkeltje te lang. Zien er raar uit imoquote:
Maverdemaver. Je hebt ze allebei toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:25 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel tussen MOTM Ivanovic of TOTS Vertonghen,
wie zouden jullie kiezen ?
ik heb TOTS Ferdinand er al instaanquote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maverdemaver. Je hebt ze allebei toch?
Dan zou k die er lekker uithalenquote:
Konko, zonder twijfel. Die man kan alles. Fanni kan alleen wat beter koppen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
IF Konko of IF Fanni? Mensen die met beide hebben gespeeld?
Ik ben meer fan van IF Fanni en heb met beide gespeeld. Dat was vooral vanwege de lengte waardoor je die kopduels vaker wint. Aanvallend misschien iets minder qua stats maar dat is toch niet de prioriteit van de RB. Bij voorzetten 2e paal + uittrappen etc stuk handiger.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
IF Konko of IF Fanni? Mensen die met beide hebben gespeeld?
Welk team is het uiteindelijk geworden?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:18 schreef Toefjes het volgende:
Eerste wedstrijd met het team met alle TOTS spelers met 3-2 gewonnen. Onterechte strafschop tegen, en een corner in de laatste minuut tegen, eigenlijk verder geen moment in de problemen geweest. Het verdedigende blok staat als een huis, en Benteke is een uitstekende spits2 goals, 1 met de voet en 1 met het hoofd. De andere goal maakte Cazorla. Dit elftal heeft een uitstekende indruk achtergelaten, ga ik nog een hoop plezier aan beleven
Wat heeft dat ermee te maken dan? Als jij Koevermans in een pakje krijgt zet je die er ook in?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die heb ik uit een pakje , dus die blijft er mooi instaan
Het team met Nzogbia gewoon er in op rechts. Michu wacht ik wel op een HH. Al speelde Sissoko eigenlijk ook gewoon goed. Zou het echt om dat blauwe kaartje doen eigenlijk. Zobgia gaf trouwens wel de assist voor de 1-0quote:Op maandag 20 mei 2013 14:29 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Welk team is het uiteindelijk geworden?
Zet je Ben Kramer dan ook op RMquote:Op maandag 20 mei 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het team met Nzogbia gewoon er in op rechts. Michu wacht ik wel op een HH. Al speelde Sissoko eigenlijk ook gewoon goed. Zou het echt om dat blauwe kaartje doen eigenlijk. Zobgia gaf trouwens wel de assist voor de 1-0
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:27 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Konko, zonder twijfel. Die man kan alles. Fanni kan alleen wat beter koppen.
Thanks. Ik neig ook naar Fanni vanwege zijn fysiek..kan altijd nog switchen als hij tegenvalt. Zijn allebei behoorlijk cheap atm. 17k voor Fanni nuquote:Op maandag 20 mei 2013 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van IF Fanni en heb met beide gespeeld. Dat was vooral vanwege de lengte waardoor je die kopduels vaker wint. Aanvallend misschien iets minder qua stats maar dat is toch niet de prioriteit van de RB. Bij voorzetten 2e paal + uittrappen etc stuk handiger.
Die auto is misschien net groot genoeg voor je vadsige lijf.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
Die nieuwe mercedes s klasse is trouwens ook
Waar ga je Michu neerzetten?, in de spits ?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het team met Nzogbia gewoon er in op rechts. Michu wacht ik wel op een HH. Al speelde Sissoko eigenlijk ook gewoon goed. Zou het echt om dat blauwe kaartje doen eigenlijk. Zobgia gaf trouwens wel de assist voor de 1-0
aldus dikkie dikquote:Op maandag 20 mei 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die auto is misschien net groot genoeg voor je vadsige lijf.
Lekker snelquote:Op maandag 20 mei 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ik neig ook naar Fanni vanwege zijn fysiek..kan altijd nog switchen als hij tegenvalt. Zijn allebei behoorlijk cheap atm. 17k voor Fanni nu
[ afbeelding ]
Fanni vond ik echt een van de betere RB's die ik dit jaar heb gebruikt, duwde iedereen met gemak van de bal.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
Thanks. Ik neig ook naar Fanni vanwege zijn fysiek..kan altijd nog switchen als hij tegenvalt. Zijn allebei behoorlijk cheap atm. 17k voor Fanni nu
Origineelquote:Op maandag 20 mei 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker snel
Behalve Suarez en Aguero heb ik al die spelers gebruikt (alleen van Cazorla de SIF en Sessegnon de NIF). Allemaal goede spelers
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die auto is misschien net groot genoeg voor je vadsige lijf.
Ik snap echt niet waarom zoveel mensen hem niet gebruiken of slecht vinden. Ik gebruik hem in 433 en hij voetbalt ook nog eens gewoon lekker mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima spits inderdaad.Deed het erg goed in mijn 3-4-1-2.
Ik had toen 4231 met Taarabt CF, Sessegnon CAM en Cazorla CAM. Allemaal 5 weak foot en 2x 4 skill 1x 5 skill. Kan je alles doen wat je wilquote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Origineel![]()
Heb eerder Balo - Aguero als spitsenkoppel gehad en dat werkte wel erg lekker. Een van die 2 spitsen zal het wel worden. Of misschien SIF Lukaku
Sowieso heerlijk om op CAM 2x een 5* weak foot te hebben in deze formatie
Di Natale denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 14:43 schreef Rijst het volgende:
Met wie nemen jullie het liefst een FK? Bij mij Suarez en als linkspoot vdv. Pirlo ook wel
Cazorla, Artetaquote:Op maandag 20 mei 2013 14:43 schreef Rijst het volgende:
Met wie nemen jullie het liefst een FK? Bij mij Suarez en als linkspoot vdv. Pirlo ook wel
Tots Arteta. Hij schiet ze alleen allemaal op de latquote:Op maandag 20 mei 2013 14:43 schreef Rijst het volgende:
Nou daar moet ik echt nog over nadenken hoorquote:Op maandag 20 mei 2013 14:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet je Ben Kramer dan ook op RM?
Als ik m haal op CDMquote:Op maandag 20 mei 2013 14:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar ga je Michu neerzetten?, in de spits ?
zorgt wel voor wat meer variatie in je spelquote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou daar moet ik echt nog over nadenken hoorBen niet zon fan van rechtspoten op links en linkspoten op rechts
Miccoli!quote:Op maandag 20 mei 2013 14:43 schreef Rijst het volgende:
4 ster weakfoot. En scoort bij mij in 1 op 2 wedstrijdenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou daar moet ik echt nog over nadenken hoorBen niet zon fan van rechtspoten op links en linkspoten op rechts
Ik vind het altijd zo voorspelbaar als een tegenstander met zo'n speler speelt, Je weet gewoon 100% zeker dat de beweging naar binnen er aan komt. Zo makkelijk te verdedigen. Daarom juist leuk om voor de andere optie te kiezen, omdat mensen juist gewend zijn aan spelers die binnendoor komenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zorgt wel voor wat meer variatie in je spel
Waarom dat dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zorgt wel voor wat meer variatie in je spel
Ik zal m vanavond of morgen wel een kans gevenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
4 ster weakfoot. En scoort bij mij in 1 op 2 wedstrijden
Gewoon rechtspoot op rechts en linkspoot op links en constant switch wings doen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Bij linkspoot gaan ze meestal binnendoor en anders buitenom. Andersom precies hetzelfde en afwisselen kan met beide...
Dat moet je met clubs steeds doenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon rechtspoot op rechts en linkspoot op links en constant switch wings doen.
Lijkt me ook een bazige CM met die statsquote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
Stond er al bijna een uur op.
[ afbeelding ]
Gewoon met je rechtspoot op rechts even dreigen naar binnen te gaan, tegenstanders zijn daar echt angstig voor, en dan gewoon lekker buitenomquote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Bij linkspoot gaan ze meestal binnendoor en anders buitenom. Andersom precies hetzelfde en afwisselen kan met beide...
Vind mensen die naar binnen gaan haast altijd gevaarlijker, hebben veel meer opties die ze dan kunnen doen. Bij mensen die vaak buitenom/ gaan gewoon lekker ervoor gaan staan en tegen je aan laten lopen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Dat was vorig jaar zo geniaal met Lukaku..met die overpowered curve shots deed iedereen hetzelfde..standaard de linkspoot als rechterspits en dan naar binnen komen. Hem zette je gewoon op links en voor de tegenstander doorhad dat je buitenom was gegaan zat er al een gat in het net achter de keeperquote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo voorspelbaar als een tegenstander met zo'n speler speelt, Je weet gewoon 100% zeker dat de beweging naar binnen er aan komt. Zo makkelijk te verdedigen. Daarom juist leuk om voor de andere optie te kiezen, omdat mensen juist gewend zijn aan spelers die binnendoor komenMet spitsen als SIF Cavani en TOTS Benteke levert dat best veel goals op
Hij heeft ook bazige workrates voor op CM. High/high.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me ook een bazige CM met die stats
Geenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:57 schreef Maks0s het volgende:
Weet iemand welke TOTS er morgen vrijgegeven wordt?
Geen eenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:57 schreef Maks0s het volgende:
Weet iemand welke TOTS er morgen vrijgegeven wordt?
Nee 450~!quote:
Ja fuck, ik bedoelde woensdag. Ik dacht opeens dat het vandaag dinsdag was maar dat is (na onderzoek) blijkbaar niet zo.quote:
Jij speurneusquote:Op maandag 20 mei 2013 15:00 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ja fuck, ik bedoelde woensdag. Ik dacht opeens dat het vandaag dinsdag was maar dat is (na onderzoek) blijkbaar niet zo.
Dat wordt niet bekend gemaakt. Je hoort het woensdag om 5 uur wel.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:00 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ja fuck, ik bedoelde woensdag. Ik dacht opeens dat het vandaag dinsdag was maar dat is (na onderzoek) blijkbaar niet zo.
Op het EA forum wordt ook wel gespeculeerd. Alleen schiet je niet zo veel op met speculatiesquote:Op maandag 20 mei 2013 15:02 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dat wordt niet bekend gemaakt. Je hoort het woensdag om 5 uur wel.
Misdruk wss, want daar moet idd een minquote:Op maandag 20 mei 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet snap
3.37 x -0.25 ^-1.25 moet dat toch zijn
Waar is die min
Foutje blijkbaarquote:Op maandag 20 mei 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet snap
3.37 x -0.25 ^-1.25 moet dat toch zijn
Waar is die min
Oke, vond het al vreemd. Correctievoorschriften van examensquote:Op maandag 20 mei 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misdruk wss, want daar moet idd een min
Staat ook een spatie teveel, dus lijkt me gewoon een fout jaquote:Op maandag 20 mei 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, vond het al vreemd. Correctievoorschriften van examens
haha smleno xdquote:Op maandag 20 mei 2013 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
Stond er al bijna een uur op.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, vond het al vreemd. Correctievoorschriften van examens
Zo even clubben boys?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Verloren van YOLO FC met o.a. Slew en hij was sweatyGing hij ook nog eens sshhh doen bij de 3-3 terwijl ik terugkwam van een 0-2 achterstand en toen verloor ik ook nog 3-4. Ik ben er echt kapot van.
quote:
Hoe ging je geschiedenis? haha oh neequote:Op maandag 20 mei 2013 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bezig met wiskunde sorry echt sorry
Ga jij Marketing morgen ook niet makenquote:
Een quer is datquote:Op maandag 20 mei 2013 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh oh er is een TBakkert gespot op de XBOX.
Een Benteke 352 met precies evenveel contracten werd gekocht voor 390k staat er nu op voor 392k
nahquote:
Nopequote:Op maandag 20 mei 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga jij Marketing morgen ook niet maken?
sukkeltjequote:Op maandag 20 mei 2013 15:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe ging je geschiedenis? haha oh nee
Ik kan me er niet toe zetten te lerenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nope
Statistiek vind ik ook echt kut trouwens![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Verloren van YOLO FC met o.a. Slew en hij was sweatyGing hij ook nog eens sshhh doen bij de 3-3 terwijl ik terugkwam van een 0-2 achterstand en toen verloor ik ook nog 3-4. Ik ben er echt kapot van.
quote:
Ja ik ga zometeen aan IOT beginnen, dat moet ik echt halenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan me er niet toe zetten te leren
Ik vind de ouwe tentamens wel goed te doen
Jij moet IOT, Wiskunde, Fiscaal Stat en Marketing nog toch? Wanneer is Iot danquote:Op maandag 20 mei 2013 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ga zometeen aan IOT beginnen, dat moet ik echt halen
Met bronzes spelenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje mensen uitlachen omdat ze met bronzes verliezen
Overduidelijk niet kunnen trollen en het toch blijven proberenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met bronzes spelen
Met bronzes verliezen
Overduidelijk geen fifa kunnen en het toch blijven proberen
Ja die moet ik nogquote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij moet IOT, Wiskunde, Fiscaal Stat en Marketing nog toch? Wanneer is Iot dan?
De vraag is wat is erger, niet kunnen trollen of geen fifa kunnen? Ik weet het wel !!!quote:Op maandag 20 mei 2013 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Overduidelijk niet kunnen trollen en het toch blijven proberen
ik was het niet eensquote:Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef pascal08 het volgende:
Waarom heb ik 5 DM's met wiskundevragen in m'n inbox? Zie ik eruit als een wiskundeleraar? Nee.
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef pascal08 het volgende:
Waarom heb ik 5 DM's met wiskundevragen in m'n inbox? Zie ik eruit als een wiskundeleraar? Nee.
Oh oke, ja dat valt wel meequote:Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja die moet ik nog
Dat is volgende week ergens ... dacht pas woensdag of donderdag dus heb nog wel even
Ik ga denk ik van die 5 fiscaal,marketing en iot nog halen.
Ja misschien dat ik statistiek ook nog wel haal hoor, zie dat wel. Is gewoon wel zon vak waar je veel voor moet oefenen en die tijd steek ik liever in wat anders.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke, ja dat valt wel mee![]()
Chill, sta je er toch goed voorIk moet goedverdoemme mijn P halen dit jaar
Maar belangrijkste is Stat Donderdag, als ik die niet haal ben ik voor zoveel punten aan bonussen kwijt
Dat heb ik juist nog niet gedaanquote:Op maandag 20 mei 2013 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik statistiek ook nog wel haal hoor, zie dat wel. Is gewoon wel zon vak waar je veel voor moet oefenen en die tijd steek ik liever in wat anders.
Klopt, maar dat is toch ook stoer?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij loopt altijd zo stoer te doen dat wiskunde zo makkelijk is
Jij hebt zeker gemist dat ik de afgelopen dagen ook veel met silvers heb gespeeld en het silver toernooi vaak heb gewonnen? Dus hou je getroll/gehaat maar voor je en zeker op dit moment.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De vraag is wat is erger, niet kunnen trollen of geen fifa kunnen? Ik weet het wel !!!
Wat is er zo speciaal aan dit moment? En vergeet niet: haters maken je sterker...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker gemist dat ik de afgelopen dagen ook veel met silvers heb gespeeld en het silver toernooi vaak heb gewonnen? Dus hou je getroll/gehaat maar voor je en zeker op dit moment.
Niet zo happen joh.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker gemist dat ik de afgelopen dagen ook veel met silvers heb gespeeld en het silver toernooi vaak heb gewonnen? Dus hou je getroll/gehaat maar voor je en zeker op dit moment.
wat is er aan de hand nu danquote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat die Mathijs niet kan trollen terwijl hij er steeds intraptquote:
TR GRMACHVELVKNEVEVEKNWKVEWquote:
Haal maar snel weg..quote:
Vlak na zo'n nederlaag bedoel ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan dit moment? En vergeet niet: haters maken je sterker...
Die is niet gebannen hoor. Geen streep door zijn naamquote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haal maar snel weg..
Je weet hoe het met MOLFAN is afgelopen.
Oh.. dat is jammer.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is niet gebannen hoor. Geen streep door zijn naam
Nederlaag? Je mag het zien als een overwinning dat iemand met jou ''skills'' maar met 4-3 verliest en niet gewoon met 10-0 naar huis gestuurd wordt.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nederlaag? Je mag het zien als een overwinning dat iemand met jou ''skills'' maar met 4-3 verliest en niet gewoon met 10-0 naar huis gestuurd wordt.
Maar hij is zo goed.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog maar stof spuiten. Ik ben doodop man.
Ik trap er dan ook met opzet in.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan zeggen dat die Mathijs niet kan trollen terwijl hij er steeds intrapt
Ik had alleen wat beter weer verwachtquote:Op maandag 20 mei 2013 15:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij geniet met volle teugen van je vakantie he
Vrijdag 10 graden, kunnen we bijna weer schaatsenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had alleen wat beter weer verwacht
Ik haal de Noren alvast uit de kast.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vrijdag 10 graden, kunnen we bijna weer schaatsen
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vrijdag 10 graden, kunnen we bijna weer schaatsen
Edit fail.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen een beetje jammer dat ik voor niks mijn mankinilijn heb gewaxt
picsquote:Op maandag 20 mei 2013 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen een beetje jammer dat ik voor niks mijn bikinilijn heb gewaxt
Even niks, nieuwe consoles komen strakss uit.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef Michaelvanb het volgende:
neefje gaat ps3 of xbox halen puur voor fifa 13, vooral UT
wat is beter/cheaper voor 12 jarig kereltje?
Xbox. Daar zitten alle koters.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef Michaelvanb het volgende:
Ongeveer 50%.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef pascal08 het volgende:
Hoe realistisch is de kans dat Cavani een TOTS krijgt?
Mwah bij xbox moet je nog voor gold betalen als hij online wil spelen, anders niet. En de prijzen van spelers liggen op xbox wat lager als je ook daar op doelt. Aan de andere kant komen er nieuwe consoles uit (al maakt dat voor iemand van 12 misschien niet zoveel uit).quote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef Michaelvanb het volgende:
aquote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef pascal08 het volgende:
a. Heel realistisch
b. De kans is aanwezig
c. Niet.
100% Procentquote:Op maandag 20 mei 2013 15:32 schreef pascal08 het volgende:
a. Heel realistisch
b. De kans is aanwezig
c. Niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |