Waar woon je eigenlijk? Getrouwd met een Marokkaanse? Probeer je nu je mannetje te staan bij het neerhalen van Nederland? Grote jongen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Lachwekkend figuur jij. Maakt mijn ochtend!
Geef een voorbeeld dan. Of ga je nu Carthago erbij slepen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zie jij niet wat je doet? Eerst heb je het over Marokkanen, dan ineens over Berbers en nu over Noord-Afrikanen.
Niemand probeert Marokko 'groter' te doen lijken, maar Marokko heeft een rijkere cultuur en historie.
Een voorbeeld van wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld dan. Of ga je nu Carthago erbij slepen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat jij vindt is irrelevant. Nederland heeft meer betekend voor de wereld dan heel Noord-Afrika.
De rijkere historie en cultuur van Marokko. Ik ben reuzebenieuwd. Wat hebben ze precies gedaan behalve onderdrukt worden door Romeinen, Turken, Fransen, Spanjaarden enzovoorts?quote:
Turken zijn niet zover gekomen schat . Die werden daar een halt toegeroepen. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De rijkere historie en cultuur van Marokko. Ik ben reuzebenieuwd. Wat hebben ze precies gedaan behalve onderdrukt worden door Romeinen, Turken, Fransen, Spanjaarden enzovoorts?
oei.... wat een arrogantie.. Ga je lekker met je superioriteitswaan ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat jij vindt is irrelevant. Nederland heeft meer betekend voor de wereld dan heel Noord-Afrika.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/History_of_Moroccoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De rijkere historie en cultuur van Marokko. Ik ben reuzebenieuwd. Wat hebben ze precies gedaan behalve onderdrukt worden door Romeinen, Turken, Fransen, Spanjaarden enzovoorts?
Sorry er wordt hier nergens op gespuugd. Ben blij dat ik bevoorrecht ben om deel te mogen uitmaken van beide werelden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo nu is 't wel weer mooi geweest.Kunnen jullie weer gezellig op Nederland spugen.
Supergare heeft liever een soort Noord-Korea. Daar mag je niet over de grote leider praten, hier mag je niks over Nederland zeggen als het niet 100% positief is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sorry er wordt hier nergens op gespuugd. Ben blij dat ik bevoorrecht ben om deel te mogen uitmaken van beide werelden.
Die wiki heeft 6200 woorden, de equivalent over Nederland heeft meer dan 33.000 woorden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/History_of_Morocco
Lees je in.
Gelukkig ben jij absoluut niet bevooroordeeld en zo.
Dus?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die wiki heeft 6200 woorden, de equivalent over Nederland heeft meer dan 33.000 woorden.
Dan weet ik wel welke historie rijker is.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dan weet ik wel welke historie rijker is.
Als je kinderen hier wonen snap ik het wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:17 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Ik snap die bejaarde Turken niet.
[ afbeelding ]
Kun je je ouwe dag slijten in heerlijke weersomstandigheden, ga je in Nederland zitten: een miezerige 10-12 graden en regen.
alof er in turkije geen kinderen zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je kinderen hier wonen snap ik het wel.
Tuurlijk, maar als je een stroopwafel wil bij de koffie of een karbonaatje gaat de lokale bevolking tegen sputteren.quote:
Ik ben toch al meer van de theequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je een stroopwafel wil bij de koffie of een karbonaatje gaat de lokale bevolking tegen sputteren.
Hoeveel van die woorden gaan over oorlog? Want daar staat onze historie inderdaad vol van ..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die wiki heeft 6200 woorden, de equivalent over Nederland heeft meer dan 33.000 woorden.
Die onderverdeling is er niet uit te halen. Sowieso staat de hele geschiedschrijving vol van de oorlog, daar is meer over te vertellen dan over vrede.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoeveel van die woorden gaan over oorlog? Want daar staat onze historie inderdaad vol van ..
Alleen dat het dan om de cultuurgeschiedenis ging, en niet over geschiedenis in het algemeen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die onderverdeling is er niet uit te halen. Sowieso staat de hele geschiedschrijving vol van de oorlog, daar is meer over te vertellen dan over vrede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |