abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126921476
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik was hetzelfde toen ik 22 was. Ik vond dat ik een kutleven had en dat als ik een vriendin zou krijgen alles opgelost zou worden. Voor mij heeft gewerkt dat ik gewoon moest stoppen met er de hele dag mee bezig zijn. Met wat moeite kan je vast wel een dronken snol het bed in lokken, maar of je daar nou blij mee moet zijn. Je moet gewoon blij met je eigen leven zijn. Dus; ga gewoon dingen doen die je zelf leuk vind. Fuck uitgaan als je daar geen zin in hebt, alleen maar uitgaan om een vrouw te scoren heb je op lange termijn toch niks aan. En als je zelf niet het discotype bent wil je over het algemeen ook geen vriendin die dat wel is. Ik zou gewoon zorgen dat je veel plezier hebt in je eigen leven en dan komen er vanzelf kansen. Ik kreeg mijn eerste zoen op mijn 27e :P
Nou heb ik geen kutleven maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd idd hoe dat nou bij jou gegaan is uiteindelijk :p
pi_126973575
drie simpele stappen om een vrouw te krijgen
1. voldoen aan preselectie
2. numbers game
3 seksuele escalatie.

het lijkt erop dat je 3 niet uitvoert om één of andere reden. seksuele escalatie kun je niet verwachten van vrouwen, zij zijn lui. volg ook niet het advies op van "het komt vanzelf, wees jezelf" seksuele escalatie komt nooit vanzelf. het is juist een heel bewuste handeling. omdat iemand op fok toevallig seksueel is geescaleerd door een vrouw terwijl dat in de gewone wereld zelden gebeurt, zullen ze denken van wel maar dit is fout. juist als man moet je bewust pushen, of voor eeuwig maagd blijven.
pi_126980972
Misschien ben jij wel gay en heb je het zelf nog niet door?
pi_126981298
Aanrakerig en flirterig zijn helpt wel ja :P Als je al redelijk makkelijk met vrouwen omgaat is dat het enige wat het verschil gaat maken. Je intenties duidelijk maken ;)
pi_126981358
Oh, en je niet te druk maken als het niks wordt. Zo gaat dat nou eenmaal he. Waarom maak je je zorgen over of vrouwen het erg vinden als je ze aanraakt? Als je het niet doet gebeurt er duidelijk uiteindelijk ook niks ;)
pi_126982216
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef xminator het volgende:
Misschien ben jij wel gay en heb je het zelf nog niet door?
Zonder dollen, hier al eens over nagedacht?

Overigens ben ik ook 22 en heb ik ook nog nooit iets met een vrouw gehad/gedaan, ik heb me een tijd kut gevoeld vanwege dit feit maar inmiddels ben ik er overheen en vind ik het wel lekker zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')