Die flikkers doen het toch echt zelf, nu gaan ze er last van krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Interessant, mits het niet van die Gamemania prijzen worden
Gelukkig is dit sarcasmequote:
quote:We know there is some confusion around used games on Xbox One and wanted to provide a bit of clarification on exactly what we’ve confirmed today. While there have been many potential scenarios discussed, today we have only confirmed that we designed Xbox One to enable our customers to trade in and resell games at retail.
Beyond that, we have not confirmed any specific scenarios.
Kon je maar kebab en kapsalon downloaden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rossdale waarom zeg je iets over het feit dat ik wel eens een spel download en doe je daar moeilijk over? Jij download toch ook DVD's, muziek en noem het maar op? Net zoals iedereen in dit topic
Nee dat mag niet wantquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kon je maar kebab en kapsalon downloaden.
Vooruit, zal nog één keer happen:quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rossdale waarom zeg je iets over het feit dat ik wel eens een spel download en doe je daar moeilijk over? Jij download toch ook DVD's, muziek en noem het maar op? Net zoals iedereen in dit topic
Ja wou editen, maar had ineens een nieuwe post te pakkenquote:
Ik dacht dat je dat wel al wist namelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die flikkers doen het toch echt zelf, nu gaan ze er last van krijgen
[..]
Gelukkig is dit sarcasme
Want dan werkt het hele systeem niet en kan je beter je games nieuw kopen
Of toch niet
[..]
Geen geld aan uit geef? Ik heb meer originele games gekocht dan de meeste in dit topic.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vooruit, zal nog één keer happen:
Ja maar ik zeik er nier over dat andere mensen games te duur vinden oid terwijl ik er zelf geen geld aan uitgeefhypocriete donder dat je bent
Nee las pas daarna over retail prijs...quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel al wist namelijkSnapte je reacties daarom ook niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen geld aan uit geef? Ik heb meer originele games gekocht dan de meeste in dit topic.
Uhu, met je 4 games per jaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is het afgelopen jaar ook geen flikker uit gekomen ik heb alleen Halo 4, UFC 3, FIFA 13 en BO2 gekocht en dat waren ook de enige spellen die ik nog wou kopen dit jaar. Er is toch alleen maar bagger uitgekomen namelijk. Dead Island Riptide wou ik misschien nog wel kopen maar dat schijnt echt een kut spel te zijn![]()
pas maar op hij hoekt je er 1 op!quote:
altijd maar klagen en zeuren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed er is het afgelopen jaar alleen maar bagger uitgekomen dus dan hoef je ook niet veel te kopen
maar 1 titel voor de xbox360quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:39 schreef SoldMayor het volgende:
Dit jaar lekker veel kopen:
GTAV
Assassins Creed 4
COD Ghosts
Battlefield 4
Forza 5
Watch Dogs
FIFA 14
Op Forza na ga ik die ook allemaal kopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:39 schreef SoldMayor het volgende:
Dit jaar lekker veel kopen:
GTAV
Assassins Creed 4
COD Ghosts
Battlefield 4
Forza 5
Watch Dogs
FIFA 14
Dan neem je het begrip spellen die echt top waren al niet zo nauwquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
FIFA 13, bioshock, crysis 3, cod, Forza horizon, far cry 3, assasins creed en zijn er vast nog wel paar
Dat zou echt wel nice zijn!!!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef Rossdale het volgende:
Ben benieuwd naar de E3, groot voordeel van beide nieuwe consoles.... 64 tot 128 man multiplay!
BF4 met 128 man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |