Niels,quote:
En nu bedoel je mij en stef zeker?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud.
Het blijft te grappig, elke keer als er dit soort dingen aan de gang zijn zijn er 2 users die overal bovenop zitten.
Apple is master microsoft zuigt!
Suarez is homo!
PS4 FTW
Nick kom is van die zolder af
Nou kom maar op geef me weer 10 minuten vermaak tijdens me werk
Steam heeft juist best vaak goede aanbiedingen, en niet altijd bij release maar zelfs pre release aanbiedingen zijn geen uitzondering.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niels,
Allemaal leuk en aardig, maar hoe kun je nu zeggen dat een steambox interessant is terwijl :
Je bij steam genoeg games niet offline kan spelen, of met veel moeite (Je status op offline zetten wil niet zeggen dat je offline bent)
Je games niet kan doorverkopen? (iets wat ze bij de Xbox One wel willen gaan proberen)
2ehands games werken ook niet
Prijs van games op steam veel hoger ligt dan retail
Stef is mooi omdat Rossdale hem even uitlegt hoe het zit en dan meteen "ik heb mensen voor minder in elkaar geslagen" commentsquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu bedoel je mij en stef zeker?
Volgens mij kom ik nog met normaal antwoord, en moet jij het weer doen met "je moeder" grappen
Maar gelukkig vind je dat zelf wel grappig
Best vaak zegt al meteen dat het niet altijd is. Je hebt nu ook bij de xbox en ps3 dat als je een pre-order doet je of goedkoper uit bent of bepaalde dlc krijgt voor niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Steam heeft juist best vaak goede aanbiedingen, en niet altijd bij release maar zelfs pre release aanbiedingen zijn geen uitzondering.
Waarschijnlijk wordt hij ook goedkoper omdat je niet betaald voor allerlei gadgets die je toch niet gebruikt.
Ik zelf zou dan PC kiezen, maar denk dat MS niet de focus op casual gamen moet leggen.
Gast ben je nou echt zo achterlijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stef is mooi omdat Rossdale hem even uitlegt hoe het zit en dan meteen "ik heb mensen voor minder in elkaar geslagen" comments
Jij hebt altijd een heel eigen beeld gevormd van hoe het zit. Ik zeg gewoon dat ik hem waarschijnlijk haal en dat dat voor veel mensen zo zal zijn. Maar dan ben ik volgens u alleen negatief en aan het zeuren. Je kan ook zien wat je wil zien.
Ik heb zin in Destiny en BF4, maar dat hele Kinect illumiroom kijk mij allemaal skype meuk op mijn console hebben kan me gestolen worden. Dat nintendo weer eruit is geklommen door zich op huismoeders en kinderen te richten moet zich niet gaan voortzetten op de console van mijn keuze.
Ik wil een console! niet een PC in een console hoesje wat verkocht wordt als een media centre.
Nja je weet dus duidelijk niet waar die comment op slaatquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stef is mooi omdat Rossdale hem even uitlegt hoe het zit en dan meteen "ik heb mensen voor minder in elkaar geslagen" comments
Jij hebt altijd een heel eigen beeld gevormd van hoe het zit. Ik zeg gewoon dat ik hem waarschijnlijk haal en dat dat voor veel mensen zo zal zijn. Maar dan ben ik volgens u alleen negatief en aan het zeuren. Je kan ook zien wat je wil zien.
Ik heb zin in Destiny en BF4, maar dat hele Kinect illumiroom kijk mij allemaal skype meuk op mijn console hebben kan me gestolen worden. Dat nintendo weer eruit is geklommen door zich op huismoeders en kinderen te richten moet zich niet gaan voortzetten op de console van mijn keuze.
Ik wil een console! niet een PC in een console hoesje wat verkocht wordt als een media centre.
Is goed stefquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed Teun zegt hoe het is maar doet dit vooral door altijd en overal over lopen te zeiken![]()
Illumiroom is al wel redelijk wat van bekend, ik heb zelf technisch prototype van dit samen met student al in mekaar gezet. Het principe is heel simpel zoek maar op project mapping.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja je weet dus duidelijk niet waar die comment op slaatMaakt verder ook niet uit.
Je was gister nogal aan het zeiken over filmpjes en bepaalde features in een game, niet dan?
Maakt ook niet uit hoor, maar het valt wel op.
Verder heb je nog niks gezien van illumiroom (behalve een paar "Kijk-dit-is-mogelijk" filmpjes)
Skype bepaal je toch echt zelf of je het wil gebruiken, het is gewoon mogelijk meer niet (en Skype je nu helemaal nooit dan?)
Nintendo is altijd op kinderen gericht of op mensen die wel willen gamen maar toch ook weer niet (sinds de Wii is dit)
Kunnen we daar ook over stoppenquote:The newly announced Xbox One will not require a constant Internet connection for single-player gaming as was previously rumored, Microsoft announced today
While an "Always On" function isn't a requirement, a connection is still necessary for streaming and accessing multiplayer through the new console.
"Gamers can calm down," said Microsoft's Don Mattrick during today's event, "we got you covered."
However, Xbox One will offer game developers the ability to use its Azure cloud computing service throughout development, according to Wired. This way developers can rely on the cloud — as opposed to the Xbox One hardware — when necessary. Doing so would indeed result in the need for an online connection.
Prior to Microsoft's official announcement of the next-generation Xbox, reports indicated that the console would be "always on" in order to support internet-enabled applications, like streaming video services, and defend against piracy. According to previous reports, whether a game will require an internet connection to function — either through a one-time authentication or constant connection — will be up to a game's publisher.
A reportedly leaked internal memo from Microsoft detailed a number of next-gen Xbox functions "that our users expect to work without an Internet connection" including playing a Blu-ray disc, watching live television and playing a single-player game.
De nadelen van de steambox lijken ook aanwezig te zijn op de X1 en de PS4. Om die reden kan het alsnog interessant zijn. Ik zeg nergens dat de steambox beter isquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niels,
Allemaal leuk en aardig, maar hoe kun je nu zeggen dat een steambox interessant is terwijl :
Je bij steam genoeg games niet offline kan spelen, of met veel moeite (Je status op offline zetten wil niet zeggen dat je offline bent)
Je games niet kan doorverkopen? (iets wat ze bij de Xbox One wel willen gaan proberen)
2ehands games werken ook niet
Prijs van games op steam veel hoger ligt dan retail
Bij de PS4 presentatie zag je ook CGI filmpjes voorbij komen, iedereen weet dat het echte werk pas bij de E3 komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Illumiroom is al wel redelijk wat van bekend, ik heb zelf technisch prototype van dit samen met student al in mekaar gezet. Het principe is heel simpel zoek maar op project mapping.
En ik was aan het zeiken over de presentatie omdat dit gewoon slecht was, wij in EU hebben er weinig aan gehad, en het was allemaal niet veelzeggend wat ze lieten zien.
En skype is niet het enige, ik wil zelf bepalen of ik zo'n kinect ding wil of niet. Ik weet nog hoe iedereen struikelde over FB intergratie bij PS4, dit was wel gegrond?
Kortom, het valt tot nu toe allemaal wat tegen en zoals gezegd ik wil graag wat meer "echt" materiaal zien. Ik vind het te makkelijk om aan de hand van wat CGI en verhaaltjes te zeggen dat dit nu al dikke win is.
Hoax, je werkt bij dixonsquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:02 schreef SoldMayor het volgende:
Hej hoj
ick koop de xbox one en ps4 wnt heb mony tefeel.
Laterr yu SwagMocro
Hier gebruik van maken tijdens multiplayer sessies is prima natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook over stoppen
Tenzij BF4 met always online komt, dan beginnen mensen weer te zeveren
quote:
Ik beweer ook nergens dat ie beter is!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De nadelen van de steambox lijken ook aanwezig te zijn op de X1 en de PS4. Om die reden kan het alsnog interessant zijn. Ik zeg nergens dat de steambox beter is
Maakt niet uit of het optioneel is of niet, de presentatie van gisteren geeft weer wat de toekomstvisie van microsoft met de Xbox is en waar hun focus op gaat liggen. Dat je er games op kunt spelen is logisch, maar enkele exclusives na zal dit niets meer brengen dan de PS4.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij de PS4 presentatie zag je ook CGI filmpjes voorbij komen, iedereen weet dat het echte werk pas bij de E3 komt.
is FB verplicht bij de PS3 dan? Want gebruik dat ding al lang niet meer, bij de xbox is het toch al verwijderd zelfs?
Dat je kinect erbij krijgt wil niet zeggen dat je het moet gebruiken he, tenzij je een kinect only game gebruikt dan
Nja het kan ook tegen piracy gebruikt gaan wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Hier gebruik van maken tijdens multiplayer sessies is prima natuurlijkMaar die shit moeten ze niet gaan gebruiken bij SP only games
[..]!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |