abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:38:14 #201
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126851950
Ik ben benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud.

Het blijft te grappig, elke keer als er dit soort dingen aan de gang zijn zijn er 2 users die overal bovenop zitten.

Apple is master microsoft zuigt!
Suarez is homo!
PS4 FTW
Nick kom is van die zolder af

Nou kom maar op geef me weer 10 minuten vermaak tijdens me werk :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_126851983
quote:
3s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Niels,

Allemaal leuk en aardig, maar hoe kun je nu zeggen dat een steambox interessant is terwijl :

Je bij steam genoeg games niet offline kan spelen, of met veel moeite (Je status op offline zetten wil niet zeggen dat je offline bent)

Je games niet kan doorverkopen? (iets wat ze bij de Xbox One wel willen gaan proberen)

2ehands games werken ook niet

Prijs van games op steam veel hoger ligt dan retail
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_126852094
Hmm die kerel van EA kondigde gewoon een NBA Live aan... bold move :D
pi_126852134
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud.

Het blijft te grappig, elke keer als er dit soort dingen aan de gang zijn zijn er 2 users die overal bovenop zitten.

Apple is master microsoft zuigt!
Suarez is homo!
PS4 FTW
Nick kom is van die zolder af

Nou kom maar op geef me weer 10 minuten vermaak tijdens me werk :)
En nu bedoel je mij en stef zeker?

Volgens mij kom ik nog met normaal antwoord, en moet jij het weer doen met "je moeder" grappen

Maar gelukkig vind je dat zelf wel grappig _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:43:20 #205
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126852153
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Niels,

Allemaal leuk en aardig, maar hoe kun je nu zeggen dat een steambox interessant is terwijl :

Je bij steam genoeg games niet offline kan spelen, of met veel moeite (Je status op offline zetten wil niet zeggen dat je offline bent)

Je games niet kan doorverkopen? (iets wat ze bij de Xbox One wel willen gaan proberen)

Steam heeft juist best vaak goede aanbiedingen, en niet altijd bij release maar zelfs pre release aanbiedingen zijn geen uitzondering.

Waarschijnlijk wordt hij ook goedkoper omdat je niet betaald voor allerlei gadgets die je toch niet gebruikt.

Ik zelf zou dan PC kiezen, maar denk dat MS niet de focus op casual gamen moet leggen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:45:17 #206
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126852230
Ik zou vooral PC kiezen lijkt mij een uitstekend plan namelijk _O_ Kun je de muis en het toetsenbord van je vorige PC nog op aansluiten
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:46:48 #207
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126852281
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En nu bedoel je mij en stef zeker?

Volgens mij kom ik nog met normaal antwoord, en moet jij het weer doen met "je moeder" grappen

Maar gelukkig vind je dat zelf wel grappig _O-
Stef is mooi omdat Rossdale hem even uitlegt hoe het zit en dan meteen "ik heb mensen voor minder in elkaar geslagen" comments :')

Jij hebt altijd een heel eigen beeld gevormd van hoe het zit. Ik zeg gewoon dat ik hem waarschijnlijk haal en dat dat voor veel mensen zo zal zijn. Maar dan ben ik volgens u alleen negatief en aan het zeuren. Je kan ook zien wat je wil zien.

Ik heb zin in Destiny en BF4, maar dat hele Kinect illumiroom kijk mij allemaal skype meuk op mijn console hebben kan me gestolen worden. Dat nintendo weer eruit is geklommen door zich op huismoeders en kinderen te richten moet zich niet gaan voortzetten op de console van mijn keuze.

Ik wil een console! niet een PC in een console hoesje wat verkocht wordt als een media centre.
pi_126852316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:43 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Steam heeft juist best vaak goede aanbiedingen, en niet altijd bij release maar zelfs pre release aanbiedingen zijn geen uitzondering.

Waarschijnlijk wordt hij ook goedkoper omdat je niet betaald voor allerlei gadgets die je toch niet gebruikt.

Ik zelf zou dan PC kiezen, maar denk dat MS niet de focus op casual gamen moet leggen.
Best vaak zegt al meteen dat het niet altijd is. Je hebt nu ook bij de xbox en ps3 dat als je een pre-order doet je of goedkoper uit bent of bepaalde dlc krijgt voor niks

Als retail een game 35e moest kosten, vragen ze op steam al vaak 45
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:47:32 #209
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126852317
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Stef is mooi omdat Rossdale hem even uitlegt hoe het zit en dan meteen "ik heb mensen voor minder in elkaar geslagen" comments :')

Jij hebt altijd een heel eigen beeld gevormd van hoe het zit. Ik zeg gewoon dat ik hem waarschijnlijk haal en dat dat voor veel mensen zo zal zijn. Maar dan ben ik volgens u alleen negatief en aan het zeuren. Je kan ook zien wat je wil zien.

Ik heb zin in Destiny en BF4, maar dat hele Kinect illumiroom kijk mij allemaal skype meuk op mijn console hebben kan me gestolen worden. Dat nintendo weer eruit is geklommen door zich op huismoeders en kinderen te richten moet zich niet gaan voortzetten op de console van mijn keuze.

Ik wil een console! niet een PC in een console hoesje wat verkocht wordt als een media centre.
Gast ben je nou echt zo achterlijk?
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:48:28 #210
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126852354
Maar goed Teun zegt hoe het is maar doet dit vooral door altijd en overal over lopen te zeiken _O- _O-
pi_126852537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Nja je weet dus duidelijk niet waar die comment op slaat _O- Maakt verder ook niet uit.

Je was gister nogal aan het zeiken over filmpjes en bepaalde features in een game, niet dan?
Maakt ook niet uit hoor, maar het valt wel op.

Verder heb je nog niks gezien van illumiroom (behalve een paar "Kijk-dit-is-mogelijk" filmpjes)
Skype bepaal je toch echt zelf of je het wil gebruiken, het is gewoon mogelijk meer niet (en Skype je nu helemaal nooit dan?)

Nintendo is altijd op kinderen gericht of op mensen die wel willen gamen maar toch ook weer niet (sinds de Wii is dit)
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:53:03 #212
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126852549
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed Teun zegt hoe het is maar doet dit vooral door altijd en overal over lopen te zeiken _O- _O-
Is goed stef
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:57:10 #213
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126852732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja je weet dus duidelijk niet waar die comment op slaat _O- Maakt verder ook niet uit.

Je was gister nogal aan het zeiken over filmpjes en bepaalde features in een game, niet dan?
Maakt ook niet uit hoor, maar het valt wel op.

Verder heb je nog niks gezien van illumiroom (behalve een paar "Kijk-dit-is-mogelijk" filmpjes)
Skype bepaal je toch echt zelf of je het wil gebruiken, het is gewoon mogelijk meer niet (en Skype je nu helemaal nooit dan?)

Nintendo is altijd op kinderen gericht of op mensen die wel willen gamen maar toch ook weer niet (sinds de Wii is dit)
Illumiroom is al wel redelijk wat van bekend, ik heb zelf technisch prototype van dit samen met student al in mekaar gezet. Het principe is heel simpel zoek maar op project mapping.

En ik was aan het zeiken over de presentatie omdat dit gewoon slecht was, wij in EU hebben er weinig aan gehad, en het was allemaal niet veelzeggend wat ze lieten zien.

En skype is niet het enige, ik wil zelf bepalen of ik zo'n kinect ding wil of niet. Ik weet nog hoe iedereen struikelde over FB intergratie bij PS4, dit was wel gegrond?

Kortom, het valt tot nu toe allemaal wat tegen en zoals gezegd ik wil graag wat meer "echt" materiaal zien. Ik vind het te makkelijk om aan de hand van wat CGI en verhaaltjes te zeggen dat dit nu al dikke win is.
pi_126852805
quote:
The newly announced Xbox One will not require a constant Internet connection for single-player gaming as was previously rumored, Microsoft announced today

While an "Always On" function isn't a requirement, a connection is still necessary for streaming and accessing multiplayer through the new console.

"Gamers can calm down," said Microsoft's Don Mattrick during today's event, "we got you covered."

However, Xbox One will offer game developers the ability to use its Azure cloud computing service throughout development, according to Wired. This way developers can rely on the cloud — as opposed to the Xbox One hardware — when necessary. Doing so would indeed result in the need for an online connection.

Prior to Microsoft's official announcement of the next-generation Xbox, reports indicated that the console would be "always on" in order to support internet-enabled applications, like streaming video services, and defend against piracy. According to previous reports, whether a game will require an internet connection to function — either through a one-time authentication or constant connection — will be up to a game's publisher.

A reportedly leaked internal memo from Microsoft detailed a number of next-gen Xbox functions "that our users expect to work without an Internet connection" including playing a Blu-ray disc, watching live television and playing a single-player game.
Kunnen we daar ook over stoppen
Tenzij BF4 met always online komt, dan beginnen mensen weer te zeveren
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:00:36 #215
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126852838
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Niels,

De nadelen van de steambox lijken ook aanwezig te zijn op de X1 en de PS4. Om die reden kan het alsnog interessant zijn. Ik zeg nergens dat de steambox beter is
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_126852884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Illumiroom is al wel redelijk wat van bekend, ik heb zelf technisch prototype van dit samen met student al in mekaar gezet. Het principe is heel simpel zoek maar op project mapping.

En ik was aan het zeiken over de presentatie omdat dit gewoon slecht was, wij in EU hebben er weinig aan gehad, en het was allemaal niet veelzeggend wat ze lieten zien.

En skype is niet het enige, ik wil zelf bepalen of ik zo'n kinect ding wil of niet. Ik weet nog hoe iedereen struikelde over FB intergratie bij PS4, dit was wel gegrond?

Kortom, het valt tot nu toe allemaal wat tegen en zoals gezegd ik wil graag wat meer "echt" materiaal zien. Ik vind het te makkelijk om aan de hand van wat CGI en verhaaltjes te zeggen dat dit nu al dikke win is.
Bij de PS4 presentatie zag je ook CGI filmpjes voorbij komen, iedereen weet dat het echte werk pas bij de E3 komt.
is FB verplicht bij de PS3 dan? Want gebruik dat ding al lang niet meer, bij de xbox is het toch al verwijderd zelfs?

Dat je kinect erbij krijgt wil niet zeggen dat je het moet gebruiken he, tenzij je een kinect only game gebruikt dan :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:02:43 #217
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_126852910
Hej hoj

ick koop de xbox one en ps4 wnt heb mony tefeel.

Laterr yu SwagMocro
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:03:08 #218
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126852932
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:02 schreef SoldMayor het volgende:
Hej hoj

ick koop de xbox one en ps4 wnt heb mony tefeel.

Laterr yu SwagMocro
Hoax, je werkt bij dixons
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:04:18 #219
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_126852974
Sowieso xbox want extra fut en eerder cod content.

Dat is alles wat je nodig hebt. O+
pi_126852997
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kunnen we daar ook over stoppen
Tenzij BF4 met always online komt, dan beginnen mensen weer te zeveren
Hier gebruik van maken tijdens multiplayer sessies is prima natuurlijk :o Maar die shit moeten ze niet gaan gebruiken bij SP only games

quote:
3s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

:D!
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:24 #221
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_126853015
quote:
3s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Rossdale het volgende:
En heb dus geld teveel. :'(
pi_126853019
quote:
3s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De nadelen van de steambox lijken ook aanwezig te zijn op de X1 en de PS4. Om die reden kan het alsnog interessant zijn. Ik zeg nergens dat de steambox beter is
Ik beweer ook nergens dat ie beter is!
Maar vond het wel apart dat je het zei, aangezien diezelfde puntjes op de xbox van toepassing zijn en je daar niet over te spreken bent
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:06:33 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126853051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bij de PS4 presentatie zag je ook CGI filmpjes voorbij komen, iedereen weet dat het echte werk pas bij de E3 komt.
is FB verplicht bij de PS3 dan? Want gebruik dat ding al lang niet meer, bij de xbox is het toch al verwijderd zelfs?

Dat je kinect erbij krijgt wil niet zeggen dat je het moet gebruiken he, tenzij je een kinect only game gebruikt dan :P
Maakt niet uit of het optioneel is of niet, de presentatie van gisteren geeft weer wat de toekomstvisie van microsoft met de Xbox is en waar hun focus op gaat liggen. Dat je er games op kunt spelen is logisch, maar enkele exclusives na zal dit niets meer brengen dan de PS4.

De PS4 richt zich op social meuk, de X1 op all-round entertainment (in amerika!) wat hoogstwaarschijnlijk niet of nauwelijks in europa gaat werken ivm vele rechten en patenten die van land tot land verschillen.

Voor de europese markt lijkt de PS4 op dit moment de betere keus, voor amerikanen is de X1 zonder twijfel de beste keus. Maarja, het blijft sowieso afwachten tot de E3.
pi_126853072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Hier gebruik van maken tijdens multiplayer sessies is prima natuurlijk :o Maar die shit moeten ze niet gaan gebruiken bij SP only games

[..]

:D!
Nja het kan ook tegen piracy gebruikt gaan worden
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:07:40 #225
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_126853087
Wat maakt het allemaal wat je haalt.

Er komt een nieuwe Cod. :9~

Genoeg toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: