quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie jouw username, ik zie die PI, en nog klik ik op die link
Als je een Amerikaan bent, die van tv-rommel en kinect-troep houdt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:58 schreef Rossdale het volgende:
Gaat een mooi systeempje worden... Als je Amerikaan bent. Al die live tv etc gaat no way werken hier
Je bent verplicht kinect aangesloten te hebben....quote:
Dat betekent niet dat je het moet gebruiken of wel. Bovendien misschien komen er in de toekomst wel leuke spellen uit die kinect gebruiken en dan heb je dat ding wel al dus ik snap het gezever hierover niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je bent verplicht kinect aangesloten te hebben....
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:03 schreef KoningStoma het volgende:
gat in de markt
kinect afscherm face plate met je favoriete pokemon erop
Je vergeet suarezquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt toch niet meer nodig in het leven dan TV, COD en sport
En eten dan
Drank, BBQ, Games en Bikesquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt toch niet meer nodig in het leven dan TV, COD en sport
En eten dan
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:17 schreef Cliffy het volgende:
That Xbox One Reveal Sure Was A Disaster, Huh?
Jij hebt je 360 al uit het raam gegooid ofnie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
The way things went today, though, those games had better be damn exciting, because Microsoft has an uphill battle convincing consumers that a console burdened with so many restrictions is worth all the trouble.
Welke restrictions heeft dat artikel het over? Dat je geen xbox 360 spellen op de One kan spelen? Wie gaat er nou nog die oude meuk spelen
En toch hoef je het niet te gebruiken, wel opletten hequote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je bent verplicht kinect aangesloten te hebben....
2ehands game kost het volledige bedrag, dus dat is misschien niet zo goed nieuws voor je? (eigenlijk maak dat voor jou ook niet heel veel uitquote:
Verplicht kinect, verplicht online zijn om dagelijks je SP games te kunnen spelen, verplicht betalen om 2e hands games te gebruiken, geen backwards compatibility, geen gebruik van 360 controllers met de nieuwe console etc etc etc. Volg je het nieuws uberhaupt wel of loop je dom te blaten zonder geinformeerd te zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
The way things went today, though, those games had better be damn exciting, because Microsoft has an uphill battle convincing consumers that a console burdened with so many restrictions is worth all the trouble.
Welke restrictions heeft dat artikel het over? Dat je geen xbox 360 spellen op de One kan spelen? Wie gaat er nou nog die oude meuk spelen
Waarom zou je oude meuk op je nieuwe xbox willen spelen? Als je dat wil doen sluit je toch je 360 aan, waarom zou je een 360 controller gebruiken op de nieuwe xbox?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verplicht kinect, verplicht online zijn om dagelijks je SP games te kunnen spelen, verplicht betalen om 2e hands games te gebruiken, geen backwards compatibility, geen gebruik van 360 controllers met de nieuwe console etc etc etc. Volg je het nieuws uberhaupt wel of loop je dom te blaten zonder geinformeerd te zijn?
O wacht even, ik weet het antwoord al
Damn... voor iemand met zo'n kortzichtige redenatie vind ik het opmerkelijk dat je niet ook een Apple-fanboy bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je oude meuk op je nieuwe xbox willen spelen? Als je dat wil doen sluit je toch je 360 aan, waarom zou je een 360 controller gebruiken op de nieuwe xbox?Je betaald nu toch ook al voor een online pass als je een 2de hands game koopt zoals Battlefield of FIFA . Er wordt gewoon gezocht naar iets om over te zeiken maar goed dat is iets waar de meeste hier heel goed in zijn.
haha we dachten exact hetzelfdequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn... voor iemand met zo'n kortzichtige redenatie vind ik het opmerkelijk dat je niet ook een Apple-fanboy bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |