Haha dat gaat foutquote:Je reputatie op Xbox LIVE speelt een grotere rol om ervoor te zorgen dat je met gamers in dezelfde game komt die net zo goed zijn als jij, en zich net zo gedragen.
Nicequote:Met de Game DVR functie kun je gameplay opnemen en vervolgens delen met je vrienden, vergelijkbaar met de PlayStation 4 Share-button.
Nu is het wachten tot er mensen zijn die daar over zeiken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef Rossdale het volgende:
Ben benieuwd naar de E3, groot voordeel van beide nieuwe consoles.... 64 tot 128 man multiplay!
BF4 met 128 man
FC3 heeft goed verkocht hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan neem je het begrip spellen die echt top waren al niet zo nauw
Dacht dat je dubbel ging kopenquote:
fifa 13 is best leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan neem je het begrip spellen die echt top waren al niet zo nauw
Absoluut maar om er nou games zoals COD en FIFA die ieder jaar uitkomen en Forza Horizon er tussen te zetten zegt wel weer genoeg. Er zijn gewoon weinig echte top games uitgekomen het afgelopen jaar.quote:
ik mag nooit afgeven op cod, want dan is meneer op zijn pik getrapt, en nu is het opeens niks meer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut maar om er nou games zoals COD en FIFA die ieder jaar uitkomen en Forza Horizon er tussen te zetten zegt wel weer genoeg. Er zijn gewoon weinig echte top games uitgekomen het afgelopen jaar.
CoD was dan ook niet top he!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut maar om er nou games zoals COD en FIFA die ieder jaar uitkomen en Forza Horizon er tussen te zetten zegt wel weer genoeg. Er zijn gewoon weinig echte top games uitgekomen het afgelopen jaar.
Bij GTA V wil ik nog twijfelen, bij Fifa 14 niet...quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als GTAV op de nieuwe komt koop ik hem opnieuw ja.
Zelfde voor FIFA 14.
Ja ik ben altijd erg boos omdat iemand uit een krottenwijk in Enschede COD niet leuk vindquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik mag nooit afgeven op cod, want dan is meneer op zijn pik getrapt, en nu is het opeens niks meer?
COD tel ik nooit als top game net zoals FIFA dat koop je gewoon en speel je door het jaar een toch wel genoeg uurtjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
CoD was dan ook niet top he!
[..]
Bij GTA V wil ik nog twijfelen, bij Fifa 14 niet...
Weer een geweldige comeback.... echt dit laat weer zien hoe de zaken er voor staan in huize stefquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd erg boos omdat iemand uit een krottenwijk in Enschede COD niet leuk vind!
Ja je denkt toch niet dat ik er een flikker om geef wat jij van COD vind? Mensen die non stop afgeven op COD zijn nog triester dan de fanboys.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Weer een geweldige comeback.... echt dit laat weer zien hoe de zaken er voor staan in huize stef
Jij weet meestal wanneer je moet stoppenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo zie je maar dat het niet altijd aan mij ligt dat het hier zo gezellig is
Jij bent sowieso altijd lievvquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo zie je maar dat het niet altijd aan mij ligt dat het hier zo gezellig is
Jij begint te schelden met Apple fanboy niet ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weet meestal wanneer je moet stoppenStef roept gewoon domme dingen en als dat niet meer werkt wordt hij persoonlijk.
FarCry 3 enige game waar ik eigenlijk spijt van heb dat ik hem niet bij launch heb gekochtquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Rossdale het volgende:
10 topgames van het afgelopen jaar?
Far Cry 3
Tomb Raider
Hitman: Absolution
Bioshock
Walking Dead
Dishonored
Forza Horizon
Borderlands 2
Fifa 13
Sleeping Dogs
Schelden noem je datquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij begint te schelden met Apple fanboy niet ik.
Destijds hapte je toen ook al zo lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je denkt toch niet dat ik er een flikker om geef wat jij van COD vind? Mensen die non stop afgeven op COD zijn nog triester dan de fanboys.
Ergste belediging die mogelijk isquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schelden noem je datJij gaat mij toch in elkaar slaan?
Ik vond 2 minder, 3 vond ik wel weer wat leuker sfeertje hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
Tomb Raider schijnt wel heel vet te zijn..
Nick ga BioShock 1 en 2 nou eens spelen
Duurde even voordat ik in de game zat, maar vanaf halverwege de game is het heel erg vet! In het begin kun je nog niet zoveel, je moet eerst wat dingen unlocken voordat het echt tof wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
Tomb Raider schijnt wel heel vet te zijn..
Nick ga BioShock 1 en 2 nou eens spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |