Iemand moet het doenquote:Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
Waarom let ik ook nooit op.. ben net nieuw hier en dan nieuw deel openenniet mijn favo bezigheid..
wilde in de tukker sfeer blijven en dit was t eerste wat in me opkwam.. lolquote:Op maandag 20 mei 2013 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die TT doet me denken aan de jaren '90, toen er nog massaal TUKKER TERROR in het Diekman-, en later in het Arkestadion, gebruld werd, vergezeld van RELLEN OP DIE GASTEN en Issy ten Donkelaar die op moest rotten
Ik weet het alleen uit te spreken en zelfs dan is het niet echt Twents wat ik zegquote:Op maandag 20 mei 2013 00:20 schreef Tropanzia het volgende:
Eigenlijk zouden deze topics helemaal in het Twents moeten worden volgespamd.
dat kump umdat het binnen twente ook aans is. Trouwens, as ie denkt dat kuieren lopen is, dan mag ie deur noar het drenthe topic.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Moar elkn uutsproak is aans. Dus da krieg doar weer bakkelei oawer.
Gistern FI, nu noar Zak. Ik liek wa döl.
Kuier'n kan wat mie betreft voor sjouw'n en proat'n gebruikt wor'n.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kump umdat het binnen twente ook aans is. Trouwens, as ie denkt dat kuieren lopen is, dan mag ie deur noar het drenthe topic.
Dat bin ik met oe eans.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kuier'n kan wat mie betreft voor sjouw'n en proat'n gebruikt wor'n.
Jah was wel leuk hequote:
heb meeste van de tijd in Rebellenclub gestaanquote:Op maandag 20 mei 2013 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah was wel leuk heAl heb ik jou niet gespot.
Linda (huppeleflup van t Assink) wel.. Dronken en nog altijd even vee makeup![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |