SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Als je het niet gebruikt zal ik het doen.quote:
Aangeven dat een video 'slecht' beeldmateriaal bevat, of copyrightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Aangeven dat een video 'slecht' beeldmateriaal bevat, of copyright
omdat ik je heel graag in mijn vriendenlijst hebquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Ik ben niet gemaakt om filmpjes te maken, maar hier is 'ie dan. Met een paar shout outs.HOLYFUCK TOEVAL OMGOMGOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, het is geen koekenpan, het is een wokpan.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef Drabit het volgende:
Hij moet op unlisted, niet op prive. Zo zien wij niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, het is geen koekenpan, het is een wokpan.
Ik ben niet gemaakt om filmpjes te maken, maar hier is 'ie dan. Met een paar shout outs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"gestolen"[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oh, dom van mequote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij moet op unlisted, niet op prive. Zo zien wij niks.
Ik ben niet gemaakt om filmpjes te maken, maar hier is 'ie dan. Met een paar shout outs.Nu weten we nog niet hoe je er uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ben niet gemaakt om filmpjes te maken, maar hier is 'ie dan. Met een paar shout outs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.held
Ik ben niet gemaakt om filmpjes te maken, maar hier is 'ie dan. Met een paar shout outs.Ben je nou een heul jong jongentje, of een meisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je nou een heul jong jongentje, of een meisje?![]()
Praat voor jezelf, ik weet dat wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu weten we nog niet hoe je er uit ziet
je hebt niet gezwaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, het is geen koekenpan, het is een wokpan.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Er volgt een nieuw filmpje waar ik zwaai, ok?quote:
Elektrisch scheerapparaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, het is geen koekenpan, het is een wokpan.
Goed kleed
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, het is geen koekenpan, het is een wokpan.
Poging 2Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Ik ben niet gemaakt om filmpjes te maken, maar hier is 'ie dan. Met een paar shout outs.aw een doos voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat lekker makkelijkquote:Op zondag 19 mei 2013 21:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Elektrisch scheerapparaat
Goed kleed
jouw vloerkleed omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, het is geen koekenpan, het is een wokpan.![]()
![]()
Daar ga ik met een meisje frikandellen in maken boven een vuurtje een keer 's avondsquote:
Mes beterquote:Op zondag 19 mei 2013 21:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker makkelijkWat is er mis mee?...
Mijn behang is beter wil je zeggen? Lucky lukequote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Daar ga ik met een meisje frikandellen in maken boven een vuurtje een keer 's avondsDus ik bewaar hem nog ff
Nat scheren is zoveel relaxterquote:Op zondag 19 mei 2013 21:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker makkelijkWat is er mis mee?...
hahahaha leuk ideequote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik vier dagen lang door Ierland zitten slepen. Overal mee op de foto.
Ziet dat er beter uit of is het beter voor je huid?quote:
ahjoh zoveel jongens die nog thuis wonen hebben datquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn behang is beter wil je zeggen? Lucky luke
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik vier dagen lang door Ierland zitten slepen. Overal mee op de foto.
Ja, die gooi ik in een wokpanquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn behang is beter wil je zeggen? Lucky luke
quote:
Ik krijg met elektrisch rode vlekken, met mes een beetje dus t verschilt per persoon denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ziet dat er beter uit of is het beter voor je huid?
Ja kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahjoh zoveel jongens die nog thuis wonen hebben dat
Ik krijg ook irritaties als ik geen aftershave gebruik. Als ik het wel gebruik is er niets aan de hand.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg met elektrisch rode vlekken, met mes een beetje dus t verschilt per persoon denk ik
Oke, komt tegelijk met het zwaaifilmpje.quote:
Elektrisch vind ik heul niet fijn. Normaal deed ik altijd om de 2/3 dagen ff met tondeuse ff baard en schnor milimeteren maar die is nu stuk, dus nu elke 2/3 dagen scherenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg met elektrisch rode vlekken, met mes een beetje dus t verschilt per persoon denk ik
Dealquote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oke, komt tegelijk met het zwaaifilmpje.
Ja, je wil Patrick wel een wijntje mee drinken maar mij niet. Ben net 5 minuten gaan zitten huilen.quote:
Leugens, jij drinkt geen wijn. Nephomo.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, je wil Patrick wel een wijntje mee drinken maar mij niet. Ben net 5 minuten gaan zitten huilen.
Wat voor aftershave gebruik je? Met alcohol of balsem?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik krijg ook irritaties als ik geen aftershave gebruik. Als ik het wel gebruik is er niets aan de hand.
Pat is coolquote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, je wil Patrick wel een wijntje mee drinken maar mij niet. Ben net 5 minuten gaan zitten huilen.
Als ik zoiets zeg doe ik het ook wel hoorquote:
nee jordy is stomquote:Op zondag 19 mei 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goedzo, nu ben ik lekker de enige die t al gezien heeft en nu is iedereen jaloers op mij
Ik
Nivea (for menquote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat voor aftershave gebruik je? Met alcohol of balsem?
Met je frikandel in de wolpan?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg doe ik het ook wel hoorGa nu f filmen en dan uploaden.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Na de zomer krijgen jullie een nieuwe vid vn mn kamer te zien oke?
neequote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haten op Jordyben je wel lekker bij je hoofd?
Jep, hij is bezig met uploadenquote:
quote:
Lus ut wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Leugens, jij drinkt geen wijn. Nephomo.
Maar ík? ík?quote:
Ik ben een legende, beroemd, geliefd, adoreerbaar, de koning, en alles.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal gebaseerd op die van etsu
quote:
quote:
quote:
Oh, dom van me. Balsemquote:
Mijn zwaaifilmpje komt eraan.quote:
Die heb ik ook gezien.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
Er was wel ergens een filmpje van Jordys kamer/huis, staat op YT.
Ik sta er niet met mijn hoofd op, maar als je een foto van mn hoofd wil kan ik daar ook wel voor zorgen. Heb al wel gedoucht dus mn haar is niet gedaanquote:
Pics.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik sta er niet met mijn hoofd op, maar als je een foto van mn hoofd wil kan ik daar ook wel voor zorgen. Heb al wel gedoucht dus mn haar is niet gedaan
quote:
Ik kan niet meer lief doen tegen hemquote:
quote:
Ik pak wel mn faceook profielfoto, maakt me niet uit als jullie mijn naam achterhalen ofso. Ik hoop alleen dat mn klasgenoot niet in JONG komt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eetje groot, daar houd ik niet van... AchOp dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
ik heb die van jou niet gezienquote:
is goed. maar eerst roken.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:31 schreef Ezell het volgende:
Etsu, doe jij je cam aan. Gaan we met z'n alleen naar jou staren.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
[..]
Ik pak wel mn faceook profielfoto, maakt me niet uit als jullie mijn naam achterhalen ofso. Ik hoop alleen dat mn klasgenoot niet in JONG komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eetje groot, daar houd ik niet van... Ach![]()
quote:
Ik heb me aan mn woord gehoudenquote:
Dank!quote:
kijk dmquote:
quote:
waarom emogifquote:
ik dmde iedereen de link omdat er ook andere dan in de tc komenquote:
Als mod kan je die link wissen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik dmde iedereen de link omdat er ook andere dan in de tc komen
Niet zo doen, ze vroegen eromquote:
gedaanquote:
Ohquote:Op zondag 19 mei 2013 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik dmde iedereen de link omdat er ook andere dan in de tc komen
quote:
Als je je voeten maar veegtquote:
hoiiquote:
gegroetquote:
Goeienavondquote:
Mijn buurman heet Edwinquote:
kom dan :Squote:
ja, omdat ik t irritant vind dat steeds mensen binnenkomen die ik niet ken.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, maar net zei je niks. En je was uit beeld. UIT BEELD.
ja okéquote:Op zondag 19 mei 2013 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, omdat ik t irritant vind dat steeds mensen binnenkomen die ik niet ken.
en ik hoef niet te cammen met een bepaald iemand daar.
Held.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Door jou ben ik veel vaker naar Toto gaan luisteren
Te vaak niet gedaan
'o kut'quote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef jordyqwerty het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)05-19%2021.44.42.mp4
Mijn oude over kopen? Alleen de B en N drukken lastig in.quote:
geen geld voor moet alles bewaren voor kamerquote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn oude over kopen? Alleen de B en N drukken lastig in.
mooie sokkenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef jordyqwerty het volgende:
boobies vooruitquote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dat is het lichaam van mijn bloospoppetje
Ah akkoordquote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen geld voor moet alles bewaren voor kamer
Ik kom wel tequila drinken. Neem wel citroen mee!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
godver waarom heb ik geen alcohol in huis. behalve tequila maar dat wil ik niet.
even kijken of een nachtwinkel open is
boek boek boek :'Dquote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kom wel tequila drinken. Neem wel citroen mee!
jordy, jouw stemquote:Op zondag 19 mei 2013 22:10 schreef jordyqwerty het volgende:
hey jij. Voel je je alweer wat beter?quote:
jij weer hèquote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
jordy heeft een leuke stem
zou wakker mee willen worden 9/10
Ghalloquote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey jij. Voel je je alweer wat beter?
anderequote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
Omg Jordy, heb je nu serieus ook andere katjes aan de muur?
moest lachenquote:
O NEE?quote:
HOIquote:
GOED ZOquote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O NEE?
EERSTE VERGADERING STATEN-GENERAAL 1464
BLOEDPLAKKAAT 1550
VREDE VAN AUGSBURG 1555
1652 - 1654 EERSTE ENGELSE ZEEOORLOG
1665- 1667 TWEEDE ENGELSE ZEEOORLOG
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:24 schreef msacras het volgende:
Jordy jouw stem![]()
![]()
En dat lichte accent ah koetsjie koetsjie
Jordy jouw stem![]()
![]()
Maar ik wil jou op tc.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee in tc zit een bepaald iemand die niet zo leuk is.
Jordy jouw stem![]()
![]()
[10:27 PM] edwin: wie wil etsu op tc typ 123quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[10:27 PM] edwin: wie wil etsu op tc typ 123
[10:27 PM] osuchi: brbrbrbrbrr
[10:27 PM] ezelltje: 123
[10:27 PM] frietparkiet: swek
[10:27 PM] littlebrownie: 123
[10:27 PM] nickjen: 123
[10:27 PM] voornaamachternaam: 123
[10:27 PM] drabit: 123
[10:27 PM] nickjen:
[10:27 PM] pastapipo: wel goed schilderij
[10:27 PM] ezelltje: ETSOE
motto van remi gaillard grquote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
wat betekent je sig eigenlijk precies? mijn frans is niet echt optimaal
zelfde als altijdquote:
no wayquote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
[..]
remi gaillard is de beste vriend van iemand die ik ken leuk he gr gr
en wie was die reden?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
[..]
oke ;d
ja er was een tijd dat het elk uur verandere om redenen...
wotquote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
[..]
remi gaillard is de beste vriend van iemand die ik ken leuk he gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |