SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Als je het niet gebruikt zal ik het doen.quote:
Aangeven dat een video 'slecht' beeldmateriaal bevat, of copyrightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Aangeven dat een video 'slecht' beeldmateriaal bevat, of copyright
omdat ik je heel graag in mijn vriendenlijst hebquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Ik ben niet gemaakt om filmpjes te maken, maar hier is 'ie dan. Met een paar shout outs.HOLYFUCK TOEVAL OMGOMGOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, het is geen koekenpan, het is een wokpan.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:14 schreef Drabit het volgende:
Hij moet op unlisted, niet op prive. Zo zien wij niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, het is geen koekenpan, het is een wokpan.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Ik ben niet gemaakt om filmpjes te maken, maar hier is 'ie dan. Met een paar shout outs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"gestolen"[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oh, dom van mequote:Op zondag 19 mei 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij moet op unlisted, niet op prive. Zo zien wij niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |