Wah? Een #muziek reis? Lul eens iets duidelijker, hippie!
Goed, jullie je zin.
Er werd een aantal dagen geleden gepraat over van alles en nog wat (wat niet interessant is hier) in het #muziek kanaal. Daarbij kwamen we op een gegeven moment bij een onderwerp over Center Parcs. Nu kregen we een idee om een weekendje daar te gaan hangen en het park te terroriseren met een klein groepje, maar er was probleem: Alles is vol. We hadden een goeie lokatie gevonden in Medemblik, maar helaas hebben deze geen vergunning voor de wintermaanden en gaat het feest daar niet door, maar niet getreurd, er is een vervangende, mogelijk zelfs nog betere lokatie gevonden waar we nogsteeds voor weinig geld kunnen overnachten (met dan kaan Liejannuh! ).
Klinkt goed, dat weinig geld verhaal, maar waar en wat is het
Het is in het Kruithuis te Delft. Het gaat hier om een scoutinggebouwd geloof ik, meerdere gebouwen zelfs, waarvan we het Pakhuis hebben gehuurd. Het ligt ik geloof zo'n 20 minuten lopen van station Delft, dus ok dat is nogsteeds te doen. Hoe en wat p'cies, zie website.
Kosten zijn 8-en-een-halve euro de man per nacht. Eten moeten we zelf voor zorgen, maar ik neem aan dat er wel winkels in de buurt zitten.
Owja, voor 't Pakhuis (een van de gebouwen van 't Kruithuis) moeten we wel voor minimaal 20 personen betalen. Het aantal mensen dat nu zeker meegaat is 14.. Dus probeer elkander nog even over te halen om mee te gaan.. er is plek zat... hoe meer zielen, hoe meer vreugd en hoe goedkoper de muziektrip
Goed, leuk we gaan dus in een schuur zitten, en dan?
Zuipen. Of risken, of muziek luisteren, of muziek maken, het nieuwjaar vieren, spijkerpoepen, koekhappen, eierengooien.. of iig er een gezellig weekend ervan maken in goedgezelschap van allerhande muziekliefhebbers.
Ah lijkt me leuk, maarre wie mogen er komen?
Kort en duidelijk: Vaste #MUZIEK bezoekers. (ja, ook jij mag komen Diverse_Reality )
Daar kom ik niet, wat nu?
Dan heb je pech, of het wordt een hoogtijd dat je maar eens heel gauw langs komt.
Wanneer is het uitje?
vrij. 3 januari t/m zo. 5 januari
En wie zijn er dan ook daadwerkelijk nog zo gek om hier aan mee te doen?
Gaan vrijwel zeker mee
Anton
Anthraxx
Dinosaur_Sr
Diverse_Reality
Dwerg
Liejannuh
Man_in_a_Shed
Menjo
Mr. Orange
Muad'Dib
Seborik
Summoner
Tijn
Vork
Twijfelgevalletjes, afhankelijk van externe factoren
Evil
MadScientist
Ranja
Tristessa (en desnoods ontvoeren we je)
Ik pis in m'n broek van angst bij m'n gedachte aan al die figuren
Dr_Diablos (hoewel Delft nietmeer naast de deur om de hoek ligt, is het nogsteeds aan te raden om langs te komen)
De mensen die zich te goed voor ons voelen en niet meegaan
Mozart
Tokus (Mensen het wordt tijd om actie ondernemen en deze meneer te overtuigen dat hij gewoon wel naar Delft moet komen, ik bedoel je kunt toch niet eeuwig aan #muziek vastgeroest zitten.)
Ah is dat alles?
Ja.
Ow en een speciaal oproepje aan alle vrouwelijke muziekliefhebbers... kom eens langs op #muziek, maak kennis met onze popnerds en metalheads aldaar, weest gezellig, braaf, lief, en voorzien van een goede muzieksmaak en schrijf je in voor het grotekleine muziekreisje.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-11-2002 01:44]
quote:ik draai het even om...
Wie durft zich niet met ons te vertonen?
Tot nu toe durft iedereen nog...
quote:
Ik ben bang dat jullie mij niet accepteren en zo verstoten uit de groep. Mij te vondeling leggen!
Ik durf niet!
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 14-09-2002 15:42]
Dus dat is optie 1.
en natuurlijk is het duidelijk waar de reis naartoe gaat: #muziek reistip Misschien komt Ray ook nog wel even langs...
quote:Je bent van harte welkom!
Op zondag 15 september 2002 03:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
is ex-meubilair van #muziek ook welkom?en natuurlijk is het duidelijk waar de reis naartoe gaat: #muziek reistip Misschien komt Ray ook nog wel even langs...
klinkt gezelli! (wat een buzzword) buzzword is ook een buzzword
zet mij maar op de misschien lijst, ik weet nog niet hoe mijn agenda is in januari (momenteel ben ik erg druk met van alles)
quote:Wie weet
Op zondag 15 september 2002 22:28 schreef menjo het volgende:
Het wordt nog druk!
Januari is wel wat koud trouwens....
quote:Je bent uiteraard net zo welkom als Dinosaur_Sr. Het gaat gewoon om de mensen die OOIT in het #muziek kanaal gezeten hebben en die er nu zitten. En ja, de bedoeling was om het in het weekend te houden
Op maandag 16 september 2002 09:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Nog meer ex-meubulair wat graag meewil. Spannende tijden breken aan.. we doen het wel in het weekend he? 8 euro pp is nog wel te doen
. 's avonds liedjes spelen tijdens het kampvuur en zo
![]()
.
Die schuur van Vork heeft verwarming, dus ALS we daar heen gaan dan is het in Januari geen probleem. Verder kunnen we een avondje risken
Nog meer ex-meubulair wat meewilt?
quote:Het kampvuur maken we dan gewoon toch wat groter?
Op maandag 16 september 2002 09:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Nog meer ex-meubulair wat graag meewil. Spannende tijden breken aan.. we doen het wel in het weekend he? 8 euro pp is nog wel te doen
. 's avonds liedjes spelen tijdens het kampvuur en zo
![]()
.
quote:Het is niet de bedoeling dat die schuur verandert in een kraakpand.
Op maandag 16 september 2002 16:18 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Het kampvuur maken we dan gewoon toch wat groter?
.
quote:Na dat vuurtje zal het woord pand niet eens meer van toepassing zijn...
Op maandag 16 september 2002 16:49 schreef Seborik het volgende:[..]
Het is niet de bedoeling dat die schuur verandert in een kraakpand.
quote:We willen Mordor ook niet nabootsen hoor
Op maandag 16 september 2002 18:14 schreef MuadDib het volgende:[..]
Na dat vuurtje zal het woord pand niet eens meer van toepassing zijn...
quote:Jammer, ik had m'n Ork-pak al uit de kast gehaald.
Op maandag 16 september 2002 18:19 schreef Anthraxx het volgende:[..]
We willen Mordor ook niet nabootsen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |