PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ligt eraan hoeveel ik zoekquote:Op zondag 19 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoeveel van die deals pik je per dag op dna ?
Dit was een BIN hequote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik word te vaak overboden ging het ook eens doen
Me 2quote:
Beidenquote:
433 op CMquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Vertonghen ook gekocht voor 257k , geen zin meer om te wachten, heb nu nog 2,7m coins ,
inmiddels al gehaald:
TOTS Cazorla
MOTM Ivanovic
TOTS Vertonghen
Uit pakje:
TOTS Begovic
TOTS Michu
IF Sturridge
Niet slecht zeg ik zo, twijfel alleen welke formatie ik moet gaan spelen en waar ik dan Michu moet gaan neerzetten. In 352 kan ik em Spits of op CDM neerzetten, das nog even de vraag wat het beste is
Dat is al ffquote:
Toen ik voor het laatst keek nog nietquote:
Dat stukje van van Bommel met Yellow op de achtergrond vond ik wel goed gevondenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een cynisme weer dit jaaroverzicht van de NOS
Kentquote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wie had hier TOTS Vela in zijn team, hoe speelt hij?
Heb ik ook even om gegenuifdquote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat stukje van van Bommel met Yellow op de achtergrond vond ik wel goed gevonden
ge-wat?quote:
Tjah, uiteindelijk heeft ie niet eens een record gezet dus viel nog wel meequote:Op zondag 19 mei 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat stukje van van Bommel met Yellow op de achtergrond vond ik wel goed gevonden
Genuiven- Betekenis : Homo-erotisch aftrekkenquote:
In de eerste vijf competitieduels van het seizoen 2012-2013 kreeg Van Bommele evenzovele gele kaarten – een record in de Nederlandse Eredivisie. Hij miste daardoor de topper tegen Feyenoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah, uiteindelijk heeft ie niet eens een record gezet dus viel nog wel mee
Tegen de echt lage chem loopt het bij mij standaard kut tot de 1-0 en daarna vliegen de goals er in notime in. Alsof er een knopje om wordt gezet.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Mijn teams vallen altijd helemaal uit elkaar tegen teams zonder 100 chemistry. Het is echt té opvallend, ineens gebeuren er bij mij dan de raarste dingen
Hahahaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
bestkimthao 7 uur geleden
I notice that her hand does the same thing like my hand. I only do it without a guitar
Beantwoorden · 9
Over het hele seizoen natuurlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de eerste vijf competitieduels van het seizoen 2012-2013 kreeg Van Bommele evenzovele gele kaarten – een record in de Nederlandse Eredivisie. Hij miste daardoor de topper tegen Feyenoord.
Soms heb ik moeite tegen een team met 99 chem zonder manager ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Mijn teams vallen altijd helemaal uit elkaar tegen teams zonder 100 chemistry. Het is echt té opvallend, ineens gebeuren er bij mij dan de raarste dingen
Bij mij juist andersom, ik kom vrij makkelijk voor, en daarna heeft mijn verdediging en keeper nergens meer trek ik en doen ze de raarste dingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen de echt lage chem loopt het bij mij standaard kut tot de 1-0 en daarna vliegen de goals er in notime in. Alsof er een knopje om wordt gezet.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Genuiven- Betekenis : Homo-erotisch aftrekken
Dankzij een schwalbe BUITEN de 16quote:
Lees nog maar eens terug wat je getypt had met je gegenuifdquote:Op zondag 19 mei 2013 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Volgens mij gewoon een synoniem van gniffelen maar als jij de betekenis 'homo-erotisch aftrekken' er aan geeft is dat ook prima
Waar. bale nooit een penalty mee kreeg, kreeg Arsenal dat wel altijd.quote:
Ja toen had ik de reactie al verzondenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lees nog maar eens terug wat je getypt had met je gegenuifd
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wie had hier TOTS Vela in zijn team, hoe speelt hij?
Balequote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar. bale nooit een penalty mee kreeg, kreeg Arsenal dat wel altijd.
haha het klinkt alsof je boos bentquote:Op zondag 19 mei 2013 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar. bale nooit een penalty mee kreeg, kreeg Arsenal dat wel altijd.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stem van die oma van die Toyota reclame is zo tenenkrommend
Discussie met Dennis gelezen?quote:
Vorig jaar was hij echt een baas, dit jaar heb ik nog niet met hem gespeeld maar voor die 85k ga ik het niet latenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Nog niet mee gespeeld, maar qua stats lijkt hij mij echt geniaal.Hopelijk komt hij maar een beetje in de buurt bij de speler die hij vorig jaar was.
Die schwalbe vandaag ook weer.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale
Nog erger dan Suarez bijna qua schwalbes. Niet zo erg als Feyenoord though.
Erger dan Suarezquote:Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale
Nog erger dan Suarez bijna qua schwalbes. Niet zo erg als Feyenoord though.
Volgens mij weet je niet zo goed wat die uitspraak betekent dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Erger dan Suarezworld upside down lol
Ik moet wachten tot ik een nieuwe computer hebquote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
minecraft maar downloaden en proberen met vrienden
Op z'n kop.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet zo goed wat die uitspraak betekent dan.
Was dat niet P2P?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
minecraft maar downloaden en proberen met vrienden
Hoezo?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot ik een nieuwe computer heb
Hij denkt dat de wereld ineens omdraaiden waardoor Bale viel denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet zo goed wat die uitspraak betekent dan.
kan ook gewoon gratis http://kat.ph/minecraft-1(...)r-list-t7225562.htmlquote:
Driver van videokaart kan ik niet uPdaten.quote:
ha gaayyyyquote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Driver van videokaart kan ik niet uPdaten.
RTquote:
Wat heb je voor een videokaart?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Driver van videokaart kan ik niet uPdaten.
Een slechte onboard.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Ajacied7 het volgende:
2,2 miljoen als mijn TP leeg is. Misschien een team maken met TOTS Suarez en Ibrahimovic.
Je gehele team maar verkocht dusquote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Ajacied7 het volgende:
2,2 miljoen als mijn TP leeg is. Misschien een team maken met TOTS Suarez en Ibrahimovic.
?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo sick dat verhaal van die Oma en Opa die fietsten met hun 2-jarig kleinkind
Dronken kutpolen![]()
![]()
#sellinglikevandermar (met dikke winst van de hand gedaan)quote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je gehele team maar verkocht dus?
Oma en Opa met kleinkind achterop waren omver gereden door een pool in een auto. Alle 3 dood.quote:
Chill, die tots spelers zijn op de Xbox alleen maar gedaald in waardequote:Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
#sellinglikevandermar (met dikke winst van de hand gedaan)
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oma en Opa met kleinkind achterop waren omver gereden door een pool in een auto. Alle 3 dood.
Ik erger mij daar echt aan. Hij zegt dat ik schijt lul, maar het was gewoon echt andersom. En die opmerking van Pastoor vond hij ook niet grappig.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja fucking grappigwilde dat plaatje ook nog naar dennis sturen maar toch maar niet gedaan
Lijkt mij een klusje voor Wildersquote:Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oma en Opa met kleinkind achterop waren omver gereden door een pool in een auto. Alle 3 dood.
Weer een nieuw team?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het gaan worden, ben alleen nog niet uit wanneer ik Suarez moet gaan halen
Godverdomme wat wissel jij snelquote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het gaan worden, ben alleen nog niet uit wanneer ik Suarez moet gaan halen
het was ook gewoon onzinquote:Op zondag 19 mei 2013 20:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik erger mij daar echt aan. Hij zegt dat ik schijt lul, maar het was gewoon echt andersom. En die opmerking van Pastoor vond hij ook niet grappig.
En bij Arsenal van de scheids.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het was ook gewoon onzinalles hangt af van Bale. In dat opzicht is dennis net vandermar
bakkes rikkertquote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja wat een idioot die Dennis XDXD XD grgr
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat het je vriendje was xdxd gr grquote:
quote:
quote:
OPquote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou laat SIF Lukaku dan maar zitten als dit de stats van IF Lukaku zijn
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo sick dat verhaal van die Oma en Opa die fietsten met hun 2-jarig kleinkind
Dronken kutpolen![]()
![]()
Het was een dronken pool die ze omver reed dus wat is er mis?quote:
Polen is meervoudquote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was een dronken pool die ze omver reed dus wat is er mis?
vandermar is al dagen aan het mekkeren dat hij het wil spelen maar dat zijn laptop het niet aankan, dus ga er maar over dm'en met zijn tweetjesquote:
bij mij doet hij het welquote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar is al dagen aan het mekkeren dat hij het wil spelen maar dat zijn laptop het niet aankan, dus ga er maar over dm'en met zijn tweetjes
Zodra ik een nieuwe laptop heb.quote:
Vroegbloeierquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Polen is meervoudTevens had het een Surinamer, Nederlander, Kroaat etc. kunnen zijn maar dat is geen reden voor generaliseren
Echt een spel waarbij ik niet begrijp waarom het zo populair is. Lijkt me zoooo kutquote:
In wat dronken polen hier in de buurt allemaal al hebben gedaan is dat wel een reden voor generaliseren. Is hier in het dorp 3 jaar geleden ook al een kind van 8 's middags dood gereden door een dronken pool en vorig jaar in Eindhoven 2 meisjes die op stap waren omver gereden door, again, een dronken poolquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Polen is meervoudTevens had het een Surinamer, Nederlander, Kroaat etc. kunnen zijn maar dat is geen reden voor generaliseren
gelukkig heeft hij bijna een nieuwe laptop aangezien hij bijna op de uni zit en bijna zijn kamer heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar is al dagen aan het mekkeren dat hij het wil spelen maar dat zijn laptop het niet aankan, dus ga er maar over dm'en met zijn tweetjes
Hopelijk is er geen internetverbinding daar.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij bijna een nieuwe laptop aangezien hij bijna op de uni zit en bijna zijn kamer heeft
Fifa is ook kut maar wordt ook door velen gespeeldquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een spel waarbij ik niet begrijp waarom het zo populair is. Lijkt me zoooo kut
Ow jee, hopen dat hij zo snel mogelijk nominaal afstudeert !!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij bijna een nieuwe laptop aangezien hij bijna op de uni zit en bijna zijn kamer heeft
Ik ga eerst twee maand(en) heen en weer reizen denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Puur kutten is het. Beetje GTA 4 multiplayer maar dan zonder de leuke dingenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een spel waarbij ik niet begrijp waarom het zo populair is. Lijkt me zoooo kut
Oost-blokkers moeten lekker in hun eigen land dood en verderf zaaien ipv hierquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In wat dronken polen hier in de buurt allemaal al hebben gedaan is dat wel een reden voor generaliseren. Is hier in het dorp 3 jaar geleden ook al een kind van 8 's middags dood gereden door een dronken pool en vorig jaar in Eindhoven 2 meisjes die op stap waren omver gereden door, again, een dronken pool
Dit slaat echt als een lul op een drumstel, zelfs na de edit.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Puur kutten is het. Beetje GTA 4 multiplayer maar dan zonder de leuke dingen
Meeste allochtonen moeten dat gewoon doenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oost-blokkers moeten lekker in hun eigen land dood en verderf zaaien ipv hier
Zou 10 miljoen paupers schelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Meeste allochtonen moeten dat gewoon doen![]()
Tenzij ze iets toevoegen aan de maatschappij.
Oke je kan ook nog leuke lelijke huisjes bouwen. Sorry he!quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een lul op een drumstel, zelfs na de edit.
Precies.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou 10 miljoen paupers schelen.
Wat voegen ze toe? Beetje uitkeringen trekken
Boksquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Meeste allochtonen moeten dat gewoon doen![]()
Tenzij ze iets toevoegen aan de maatschappij.
Tjaah de Nederlanders zochten gastarbeiders in de jaren 70-80quote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar eet ik een worstenbroodje opquote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ouwe baas, we zijn het ergens over eens
Werkgevers gebruiken (hier althans) nog steeds liever Polen omdat die altijd kunnen (over)werken, niet klagen etc. Je stopt ze lekker met 8 man in een klein hokkie en je hoort ze niet klagen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Tjaah de Nederlanders zochten gastarbeiders in de jaren 70-80Ze hadden kennelijk verwacht dat iedereen wel vanzelf zou weggaan
Plus de overheid heeft het makkelijk gemaakt door de jaren heen van het brengen van vrouwen uit Turkije, Marokko etc.
Gast. Je kunt toch helemaal niks in Minecraft behalve blokken bouwen... Hoe de fuck vergelijk je dat met GTA?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke je kan ook nog leuke lelijke huisjes bouwen. Sorry he!
Kapitalsime hequote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Werkgevers gebruiken (hier althans) nog steeds liever Polen omdat die altijd kunnen (over)werken, niet klagen etc. Je stopt ze lekker met 8 man in een klein hokkie en je hoort ze niet klagen.
Porto kampioenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Werkgevers gebruiken (hier althans) nog steeds liever Polen omdat die altijd kunnen (over)werken, niet klagen etc. Je stopt ze lekker met 8 man in een klein hokkie en je hoort ze niet klagen.
PESquote:
Mooie volleyquote:Op zondag 19 mei 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Porto kampioen![]()
Jacksonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Wat mensen in Minecraft multiplayer doen en in GTA multiplayer doen is in principe hetzelfde : Kutten. Vervolgens is GTA heel vet en heel uitgebreid en is Minecraft heel saai en kun je geen fuck. Dat is wat ik wilde zeggenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast. Je kunt toch helemaal niks in Minecraft behalve blokken bouwen... Hoe de fuck vergelijk je dat met GTA?
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Porto kampioen![]()
Jacksonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Niet normaal die gasten..heb ooit een vakantiebaantje gehad in een drukkerij en die Polen deden gewoon steeds een dubbele shift zonder te klagen..staan ze daar 16 uur op rij fysiek werk te doenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat mensen in Minecraft multiplayer doen en in GTA multiplayer doen is in principe hetzelfde : Kutten. Vervolgens is GTA heel vet en heel uitgebreid en is Minecraft heel saai en kun je geen fuck. Dat is wat ik wilde zeggen
Hoezo kan je geen fuck doen in minecraft, je kan meer in minecraft dan in GTA IV.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat mensen in Minecraft multiplayer doen en in GTA multiplayer doen is in principe hetzelfde : Kutten. Vervolgens is GTA heel vet en heel uitgebreid en is Minecraft heel saai en kun je geen fuck. Dat is wat ik wilde zeggen
Onwetend zeg ik jequote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoezo kan je geen fuck doen in minecraft, je kan meer in minecraft dan in GTA IV.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoezo kan je geen fuck doen in minecraft, je kan meer in minecraft dan in GTA IV.
Zeg dat dan ook, koningquote:Op zondag 19 mei 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:
Zei ik ook ongeveerquote:
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:
Dit.quote:
Negerbuurman in Friesland?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Zhano het volgende:
Negerbuurman zn huis is leeg ineens![]()
Hopen op een lekkere chick ofzo
Of iig iemand waar ik geen last van heb.
Moeilijk te begrijpen inderdaad.quote:
Man in black manquote:
Jij zorgt voor die duo penotti ertussenquote:
Iemand in Zwolle die ik goed ken heeft het er ook altijd over. Hij is ook naar MineCon geweest in Frankrijkquote:
MineConquote:Op zondag 19 mei 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand in Zwolle die ik goed ken heeft het er ook altijd over. Hij is ook naar MineCon geweest in FrankrijkMij lijkt het niet echt leuk maar ieder zijn ding.
De zoon van Jeffrey Talan?quote:Op zondag 19 mei 2013 20:49 schreef Zhano het volgende:
In de straat (suburbs) waar mn ouders wonen woont geen enkele buitenlander
Enige neger ooit in die buurt was Jeffrey(?) de Nooijer, de zoon van.
Denk dat er nergens veel buitenlanders zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:49 schreef Zhano het volgende:
In de straat (suburbs) waar mn ouders wonen woont geen enkele buitenlander
Enige neger ooit in die buurt was Jeffrey(?) de Nooijer, de zoon van.
Diep.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Denk dat er nergens veel buitenlanders zijn.
Nou dus niet he. Ik speel liever gewoon divisie 2 daar word ik gewoon met 2 vingers in mn kont kampioenquote:
13 van de 15 dingen wist ik nietquote:Op zondag 19 mei 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
1. double tap triangle/y to send keeper back to go line
2. On throw-ins, if your team mates are covered by the opponent, press L1/LB to switch to the player and move them away.
3. Double tap the shot button for ground shot inside and on top of the box.
4. The higher the finishing stat is, the better the player will be able to chip the ball.
5. Pulling the left stick back on long free kicks (this works anywhere on the field and on corners too) adds back spin
to the ball and lets you play slow floating free kicks.(ball will be in the air for a noticeably longer time than normal).
6. Press R1+square/RB+X to play driven pass.
7. Press R1/RB for keeper to pick the ball up. (when the keeper traps the ball outside the box, you can dribble it back into the box and pick the ball up)
8. You can use the right stick for manual player switching.
9. Double tap the up button on the D-pad to for your defense to step up for a offside trap.
10. The left analog determines the ball spin on set piece. The length of time you push it foward/ back determines its dip and float respectively. A sideways push will determine its curve.
11. Ronaldo and Ronaldinho can take Rabona free kicks. to do it, aim the free kick camera as far left as you can. Hold the left stick left and tap square/x.
12. For keepers, their handling determines how easily they would miss a ball if u bring them out for a corner or the likelihood of pushing a save into goal.
13. Keeper positioning determines how early they would rush out for a one on one without u pressing triangle or y
and how easily they can be beaten at the near post.
14. Hold L1/LB + cross button, for a early cross.
15. To go into "x-mode" on free kicks, aim the free kick to where you want it and press L2+square/LT+X. the camera will then lock on to where you have aimed it. the free kick camera wont be able to move side anymore. this gives you better aim. (the shot power bar will no longer work move though) but if you are used to how much shot power is required then it works really well.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2434907.page
Best nuttige tips wellicht voor sommigen
voor de ladiesquote:Op zondag 19 mei 2013 21:00 schreef vandermar het volgende:
Mensen spelen minecraft om dezelfde reden als dat mensen candy crush spelen.
afgangquote:Op zondag 19 mei 2013 21:04 schreef Rijst het volgende:
Yes gedegradeerd. Een gast van 30ging in de laatste 10 minuten achterin rondtikken
Beter dat een gast van 30 het doet dan een tering kind van 13.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:04 schreef Rijst het volgende:
Yes gedegradeerd. Een gast van 30ging in de laatste 10 minuten achterin rondtikken
De laatste 10 minuten van de 12?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:04 schreef Rijst het volgende:
de helft wist ik nietquote:Op zondag 19 mei 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
2. On throw-ins, if your team mates are covered by the opponent, press L1/LB to switch to the player and move them away.
4. The higher the finishing stat is, the better the player will be able to chip the ball.
5. Pulling the left stick back on long free kicks (this works anywhere on the field and on corners too) adds back spin
to the ball and lets you play slow floating free kicks.(ball will be in the air for a noticeably longer time than normal).
7. Press R1/RB for keeper to pick the ball up. (when the keeper traps the ball outside the box, you can dribble it back into the box and pick the ball up)
9. Double tap the up button on the D-pad to for your defense to step up for a offside trap.
10. The left analog determines the ball spin on set piece. The length of time you push it foward/ back determines its dip and float respectively. A sideways push will determine its curve.
11. Ronaldo and Ronaldinho can take Rabona free kicks. to do it, aim the free kick camera as far left as you can. Hold the left stick left and tap square/x.
12. For keepers, their handling determines how easily they would miss a ball if u bring them out for a corner or the likelihood of pushing a save into goal.
13. Keeper positioning determines how early they would rush out for a one on one without u pressing triangle or y
15. To go into "x-mode" on free kicks, aim the free kick to where you want it and press L2+square/LT+X. the camera will then lock on to where you have aimed it. the free kick camera wont be able to move side anymore. this gives you better aim. (the shot power bar will no longer work move though) but if you are used to how much shot power is required then it works really well.
Kan dat niet in de OP?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de helft wist ik nietbedankt pace86
Nice thanksquote:Op zondag 19 mei 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Dit zoiezo.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dat een gast van 30 het doet dan een tering kind van 13.
Iedereen over een kam scherenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
de eikel van Ox lijkt echt op Walcottquote:
CL voetbal is belangrijk hoor.quote:
mij eerst ook hahaquote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was het nog gelukt met dat BB flashback pro?quote:
Een op een is niet bepaald bijzonder hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:22 schreef Maks0s het volgende:
Jezus, wat is TOTS Damjanovic een held. Loopt tot nu toe één op één, voor maar 20K!
Gek hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef GekkeCaspar het volgende:
haha geweldig dat die verthongen nu 280k kost en die eredivisie in form met 86 shooting maar 90k was
ja alleen mijn muis heeft zon geel dingejtequote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
was het nog gelukt met dat BB flashback pro?
dus jij speelt het nog?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Minekraft is een dag luek, daarna speel je het nooit meer (tenzij je autisme hebt).
Wel als je vet kut bent, haha. 9 uit 6 is het trouwens.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een op een is niet bepaald bijzonder hoor.
Daarom speel ik het ook al niet meer. Te weinig mensen die ik ken om mee te spelenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Minekraft is een dag luek, daarna speel je het nooit meer (tenzij je vrienden hebt).
oh, die kuthighlight eromheen...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja alleen mijn muis heeft zon geel dingejte
Lijkt me juist iets wat je gaat spelen als je geen vrienden hebtquote:Op zondag 19 mei 2013 21:25 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
Daarom speel ik het ook al niet meer. Te weinig mensen die ik ken om mee te spelen
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me juist iets wat je gaat spelen als je geen vrienden hebt
Nee man, Minecraft is juist vooral leuk met vrienden, in je eentje wordt het gauw saaiquote:Op zondag 19 mei 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me juist iets wat je gaat spelen als je geen vrienden hebt
Doe ik altijd, het mag niet maar het is makkelijk.quote:
Past wel bij ajax, allemaal hommotjesquote:
Geluk is met de dommen.quote:
FUT is gewoon aids. Maar die Ivanovic wil ik eigenlijk niet wegdoen. Zit ff te bedenken wat ik nu ga doen.quote:
Standaard longshot toch..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef BDIL het volgende:
OMG
Wat een goal weer van deze man op CF:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157411516
[ afbeelding ]
Mooi doelpunt van iemand waarvan je het niet verwacht. Of heeft hij goeie longshot-stats?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:34 schreef BDIL het volgende:
OMG
Wat een goal weer van deze man op CF:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157411516
[ afbeelding ]
Santana maakt dat soort goals iedere dagquote:
hahahahahahaquote:
ja hoooooorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Ik zat rustig shit naar mijn club te sturen, zie ik ineens de duplicate
Tering.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Wow. Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Quick sell all, en dan in een flits blauw zienquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Gratz Timquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Zo lekker dan. Goed dat je het ziet, ik had hem waarschijnlijk gediscard.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Haha, lekker!quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Deze heeft 0 games played en is dus meer waard.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef detennismaster het volgende:
Hou deze en verkoop die anderen. Het is tof om een First Owner TOTS Benteke te hebben.
Dat boeit me echt geen fuckquote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef detennismaster het volgende:
Hou deze en verkoop die anderen. Het is tof om een First Owner TOTS Benteke te hebben.
Hij is fresh.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deze heeft 0 games played en is dus meer waard.
Je ziet toch dat je dan 10.000 muntjes discard. Dan weet je dat je een IF hebt gepulled toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:41 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Zo lekker dan. Goed dat je het ziet, ik had hem waarschijnlijk gediscard.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Ik kon mijzelf er van weerhouden.quote:
More from Arsenal boss Arsene Wenger: "We want to have additions to the squad [over the summer] but keep first the structure and spirit of the team we have now. But, let's not forget, there are many clubs who have big money and there's maybe not enough talent to strengthen all the teams who have money."quote:
Fuck de coins. Beter winnen, leuke potjes spelen en minder coins dan ...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik dat wel doen. Maar ik speel liever divisies omdat je meer coins krijgt
Jij ook. Geef dus wat aan mij !quote:Op zondag 19 mei 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Maar toch gefeliciteerd al heb je al genoeg coins
???????quote:Op zondag 19 mei 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Wel bizar, al de derde Benteke die ik dit jaar in een pack heb gehad
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
quote:
best oud alweerquote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Dit is best een toffe webserie, kent iemand dit? Van FreddieW![]()
Wel grappige shit zit erin..en veel lekker foute (bewuste overacting). En een lekkere chick![]()
[ afbeelding ]
Klopt ja, maar kwam het net pas tegenquote:
Ja dat zag ik idd..best bizar. De supporters wilden ze zo motiveren om door te drukkenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
Door het juichen van de supporters op een gegeven moment dacht Spurs dat Arsenal gelijk stond en ze dus CL hadden
Ik had het juichen wel gezien maar best apart dat er verder dus geen communicatie naar de spelers isquote:Op zondag 19 mei 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik idd..best bizar. De supporters wilden ze zo motiveren om door te drukken
Feli Timquote:Op zondag 19 mei 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
quote:
Ik vond het écht kut..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Dit is best een toffe webserie, kent iemand dit? Van FreddieW![]()
Wel grappige shit zit erin..en veel lekker foute (bewuste overacting). En een lekkere chick![]()
[ afbeelding ]
[..]
hahahahahaha
[ afbeelding ]
Als je dit aanvinkt kopieert 'ie de link automatisch naar je clipboard.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
control + shift + 4 en dan selecteren wat je wil tonen.
Rechtsonderin krijg je dan een pop-up, die moet je even aanklikken en dan de link kopieren.
Of op het puush iccoontje klikken en dan de bovenste kopieren.
Geeft AC Milan ff CL voetbal weg in de laatste wedstrijdquote:
bedankt kevinquote:Op zondag 19 mei 2013 22:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je dit aanvinkt kopieert 'ie de link automatisch naar je clipboard.
Dat is echt te veel moeite.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
control + shift + 4 en dan selecteren wat je wil tonen.
Rechtsonderin krijg je dan een pop-up, die moet je even aanklikken en dan de link kopieren.
Of op het puush iccoontje klikken en dan de bovenste kopieren.
Bij mij ook maar dat wist ik niet. Verder was het steeds 3 keer klikken dus dat heb ik nog wel overleefd.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is echt te veel moeite.Bij mij gaat het gewoon direct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |