abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_370680
Mag ik een kippenforum openen?
En het haantje heet .....
pi_370686
gekke kippenziekte bij gebrek aan diepgang..

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 05-10-2000 19:50]

zaterdag 30 september 2000 @ 15:39:47 #3
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_370687
Der worden zelfs al streams bij gehouden alleen de laatste dagen niet.
pi_380116
Misschien zie ik het niet goed, maar klopt het dat de snavels van de kippen gekapt zijn? Op zich een gebruikelijke ingreep in de intensieve pluimveehouderij, maar omdat het snavelkappen momenteel nogal een punt van (welzijns)discussie is, had het dan niet beter geweest als Veronica geen verminkte kippen had aangeschaft?
pi_380142
WAAR BLIJVEN DE KIPPENHOK_STREAMVERSLAGEN??????????
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 18:19:22 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_380218
de streamverslagen zijn hier:
http://www.fokforum.nl/showtopic/18682
dit ga ik veranderen in de commetaren op de kippenstreamsverslagen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_380537
Ik vind, in vergelijking met BB1, dat de kippen zich duidelijk meer bewust zijn van de impact van hun aanwezigheid in het huis...Ze komen ook minder in beeld tijdens de reguliere uitzendingen, en ik vraag me af of we hier aan een bewuste manipulaite moeten denken?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 5 oktober 2000 @ 21:16:24 #8
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_380541
Ik weet niet ik heb de kippen toch al aardig vaak in het huis zien rondlopen. Maar van manipulatie is idd sprake anders hadden ze sven nooit van latente homo neigingen beschuldigd.
  donderdag 5 oktober 2000 @ 21:17:52 #9
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_380543
De kippen hebben vandaag oorlog gevoerd met Robin, wat een van hen op een forse trap kwam te staan (en Robin op een standje van Hieke). Het belang van de kippen mag dus niet onderschat worden. Ze dagen de bewoners net zo lang uit tot er een over de rooie gaat en onder het mom van dierenbeul massaal naar huis wordt gestemd.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  donderdag 5 oktober 2000 @ 21:20:05 #10
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_380546
Ik heb Robin al vaker de kippen zien "wegschopppen". Dus het is wachten op de eerste dooie.
pi_380649
quote:
Op 05 oktober 2000 17:30 schreef kippekop het volgende:
Misschien zie ik het niet goed, maar klopt het dat de snavels van de kippen gekapt zijn? Op zich een gebruikelijke ingreep in de intensieve pluimveehouderij
En daar niet alleen, hoor. Scharrelkippenhouders kappen er al even lustig op los. Alleen biologische kipjes blijft kappen bespaard.
pi_380688
Dat was Kipje Desiré die heeft goed van haar menselijke naamgenoot geleerd hoe je je door Robin pijn moet laten doen , en dan van de andere medeleven krijgt...

Toctiek!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_381402
Het is blijkbaar niet voor niets dat de snavels van de kippen gekapt zijn. Anders kan Robin niet tegen ze op. Robin piept wel anders als hij gepikt wordt door die bloeddorstige beesten.

[Dit bericht is gewijzigd door kippekop op 06-10-2000 12:32]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')