Opzettelijk woorden verkeerd spellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef Chillings het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef Chillings het volgende:
[..]
juf cock
het is niet verkeerd gespeld, het is engels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Volibear het volgende:
[..]
Opzettelijk woorden verkeerd spellen
Meen je deze?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:38 schreef Chillings het volgende:
[..]
het is niet verkeerd gespeld, het is engels.
succes morgen
Oh, je was erbij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:31 schreef Chillings het volgende:
[..]
welk verband bestaat er tussen de schepping van de aarde en de big bang?
de aarde was niet tijdens de big bang ontstaan, het was ontstaan door een kluit van meteorieten die opmekaar botsten.
Juf Kok = Aardrijkskunde gerelateerd, waarom zou daar niet over gesproken moeten worden...quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef Chillings het volgende:
maar even on-topic dit gaat over ak examen, niet over details die er niet toe doen in de filmpjes van juf cock
Kok in het Engels is 'cook' niet 'cock'.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Chillings het volgende:
[..]
i kweet het moet met een t, ik wou kijken of jullie scherp zijn
meen je deze? het was op een spottende manier bedoelt, cock heeft twee betekenissenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Kok in het Engels is 'cook' niet 'cock'.
Engels is met een hoofdletter, net als de H en de S in je berichten. En een punt op z'n tijd is ook wel gewenst. Succes met Nederlands in je verdere levenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:38 schreef Chillings het volgende:
[..]
het is niet verkeerd gespeld, het is engels.
succes morgen
Dus? Het is juf Kok niet juf Mannelijke Vogel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Chillings het volgende:
[..]
meen je deze? het was op een spottende manier bedoelt, cock heeft twee betekenissen
Doe eens niet zo Popie Jopie en stop gewoon met uitvluchten verzinnen als je gewoon loopt te falen. Echt, ga leren man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Chillings het volgende:
[..]
meen je deze? het was op een spottende manier bedoelt, cock heeft twee betekenissen
Jup. Het is allemaal beredeneren en whatnot... Misselijk, really.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef bularax het volgende:
Oh oh, die vraagstelling is zo klote bij AK...
Lekker belangerijk grammatice, tegenwoordig hebben we word.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Engels is met een hoofdletter, net als de H en de S in je berichten. En een punt op z'n tijd is ook wel gewenst. Succes met Nederlands in je verdere leven
En nu zit je gewoon opzettelijk te kloten..quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef Chillings het volgende:
[..]
Lekker belangerijk grammatice, tegenwoordig hebben we word.
het is hetzelfde als zeggen dat ik niet weet wat de wortel van 16 is, daarvoor heb je een rekenmachine.
Okee. Maar wel van de hoogste toren schreeuwen om aandacht dat je wel een 5,4 moet halen... Ga van school en ga werken zonder diploma dan, want we hebben voor jou ook al wel een vervanger.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef Chillings het volgende:
[..]
Lekker belangerijk grammatice, tegenwoordig hebben we word.
het is hetzelfde als zeggen dat ik niet weet wat de wortel van 16 is, daarvoor heb je een rekenmachine.
Dit. Of Chillings is een mannetje van 11-12 die zielig examenmakend FOK! gaat lopen trollen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef Jmsls het volgende:
[..]
En nu zit je gewoon opzettelijk te kloten..
ja welkom in een maatschappij waarbij individualiteit voorop staat, als jij morgen doodvalt is iedereen behalve je vader en moeder je alweer vergeten. Je hoeft me niet uit te leggen dat er voor iedereen een vervanger is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Okee. Maar wel van de hoogste toren schreeuwen om aandacht dat je wel een 5,4 moet halen... Ga van school en ga werken zonder diploma dan, want we hebben voor jou ook al wel een vervanger.
Wat we tegenwoordig onder trollen verstaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit. Of Chillings is een mannetje van 11-12 die zielig examenmakend FOK! gaat lopen trollen.
Het zal vast één van zijn hoogtepunten in z'n leven zijn.
Nu weet ik echt zeker dat jij geen vrienden hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Chillings het volgende:
[..]
ja welkom in een maatschappij waarbij individualiteit voorop staat, als jij morgen doodvalt is iedereen behalve je vader en moeder je alweer vergeten. Je hoeft me niet uit te leggen dat er voor iedereen een vervanger is?
Trollen, niet trollen... Het is in ieder geval sneu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Volibear het volgende:
[..]
Wat we tegenwoordig onder trollen verstaan![]()
Het niveau is dan wel erg afgedaald, niet?
Ah joh Aardrijkskunde is makkelijker dan GS of Bio of whateverquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:48 schreef Threatened het volgende:
Ik wil dit examen niet doeeeen ben zo bang om te falen
Het is allemaal convectiestroompjes, lagelonenlandjes, en urbanisatie. Als ik de vorige examens mag geloven dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:49 schreef Volibear het volgende:
[..]
Ah joh Aardrijkskunde is makkelijker dan GS of Bio of whatever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |