Misschien is zo'n pan enkel geschikt voor elektrische platen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:07 schreef Tauch_ het volgende:
Ik gebruik gewoon zo'n oude gaskookplaat, neem aan dat ze daar wel voor geschikt zijn.
Van de Ikea zijn bijna alleen voor gas geschikt geloof ikquote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien is zo'n pan enkel geschikt voor elektrische platen?
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:10 schreef Evertjan het volgende:
heb je de verpakking wel van de pan gehaald?
"Geschikt voor alle kookplaten".quote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien is zo'n pan enkel geschikt voor elektrische platen?
Ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
Heb je hem goed schoongemaakt en daarna ook weer goed nagespoeld met water?
Je had eerst het stickertje van de onderkant van de pan moeten halen en afwassen idd.quote:
Mijn vorige ikea pan had ook wat inloop geurtjes. Wordt vanzelf minder.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Tauch_ het volgende:
Alleen de geur. Eten smaakt ook niet raar. Het hele huis stinkt alleen als de tering.
Ja, zwarte handvaten. Ik gebruik een kleine pit en middelhoog vuur. Net na 5 minuten hing de lucht er alweer.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:44 schreef chocolatelover het volgende:
is het zo'n pan met van die zwarte handvaten? Dat is bakeliet ofzoiets en dat stinkt verschrikkeleijk als het verbrandt (spreek uit ervaring). Het vuur niet te hoog zetten of de juiste maat pan op het juiste pitje zetten.
Dit, of het vuur te hoogquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Ceviche het volgende:
Bij ons gaat het soms ook vreselijk stinken en dan staat meestal de pan scheef op het vuur waardoor de handvaten verbranden.
Nee, niks.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef chocolatelover het volgende:
zit er dan misschien iets aan de onderkant vastgesmolten ofzo? Anders weet ik het ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |