Huh?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
inderdaad hartloper, wellicht ff op je taal letten aub
Als je al in April dingen koopt, je GSM een tijdje uitzet dan is het geen wanhoopsdaad maar duidelijk van te voren gepland denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch kan ik er nog verschil in zien. Als je je kinderen waardig neerlegt of niet verstopt dan denk je eerder aan een wanhoopsdaad dan nu. Nu denk je eigenlijk alleen maar monster.
heb tv utrecht aanquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef Evertjan het volgende:
iemand een live streampje van RTV utrecht ?
Een eind aan je eigen leven willen maken en dan je kinderen maar meeslepen in die ellendequote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Kindermoordenaars vind ik eigenlijk altijd egocentrische monsters. Het is niet zo dat die kinderen dood beter af zijn.
Ik wil hier niet de sfeer verpesten maar wat is er erg aan dat iemand zegt rotten in het water? Ontbinden dan? Zo is de gruwelijke waarheid nou eenmaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
inderdaad hartloper, wellicht ff op je taal letten aub
Wat is dat?quote:
Eens. Er zijn nog wel gradaties vind ik. Moord uit wanhoop vind ik weer anders dan uit wraak zoals hier Maar het is altijd zeer egocentrisch, verwerpelijk en moeilijk voor te stellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kindermoordenaars vind ik eigenlijk altijd egocentrische monsters. Het is niet zo dat die kinderen dood beter af zijn.
Eindelijk duidelijkheid voor de moeder inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:55 schreef beequeen het volgende:
Vreselijk, maar ik hoop echt dat het die knullen zijn.
En het past bij het dreigen richting de moeder met een familiedrama. Dat waren geen loze woorden, dat was echt een plan in zijn hoofd.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Als je al in April dingen koopt, je GSM een tijdje uitzet dan is het geen wanhoopsdaad maar duidelijk van te voren gepland denk ik.
Ah.quote:
Nou zegquote:Op zondag 19 mei 2013 17:45 schreef hartloper het volgende:
Twee weken te rotten in het water
Ze liggen er denk ik niet echt fraai bij
Je kunt je ook gewoon gedragen natuurlijk en gezien de lading van het geheel ontrent de broertjes iets anders kiezen als je dan zonodig iets moet zeggen hierover.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de sfeer verpesten maar wat is er erg aan dat iemand zegt rotten in het water? Ontbinden dan? Zo is de gruwelijke waarheid nou eenmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |